abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134972946
Hallo mensen,

Ik zit met een lastig probleem en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met behulp van jullie ervaringen. Ik ben al een enorme tijd verliefd op een vriendin. Ik durfde het haar echter nooit te vragen totdat ik het een keer vroeg. Zoals verwacht wees ze mij af en dat was reeks vier jaar geleden. Sindsdien ben ik altijd met gedachte blijven zitten dat ze mij niet meer wilde en ben ik zoals elke jongen doet op zoek gegaan naar andere meisjes. Dit werd na maanden wat uitvogelen niks en toen kwam het zo ver dat haar beste vriendin wat in mij zag. Dus na wat babbelen klikte het ook wel en ze zag er goed verzorgd uit. Na een tijdje begonnen we te zoenen en wilde ze eigenlijk wat beginnen met mij. Dat terwijl ik diep van binnen altijd bleef houden van haar beste vriendin. Daarbij zat het mijn ouders ook niet lekker dat ze basisberoep deed. Waar ik persoonlijk in gesprekken ook wel tegen op stuitte. Ik heb het beetje over laten gaan zonder er al te veel over te praten.

Nu terug naar die vriendin die ik dus echt leuk vond. De laatste maanden ging het dus juist weer heel erg goed tussen mij en die vriendin en wilde ik haar eigenlijk vragen of ze hetzelfde voelde. Ik was natuurlijk bang dat ik die friendzone zat. Vooral met oud en nieuw merkte ik dat ze naast mij kwam zitten en ik echt die gevoelens weer kreeg. Ik besloot dus net om het te zeggen tegen haar en ze voelde wel hetzelfde, maar nu kan ze het niet maken vanwege wat ik met haar beste vriendin heb gedaan. Ze wilde niet in de awkward situatie zitten dat ze nu met mij ervan door gaat. Ik voel mezelf nu zo dom om wat ik gedaan heb. Alleen natuurlijk moest het al die tijd van mijn kant af komen terwijl ze mij dus had afgewezen al een tijd daarvoor.

Heerlijk begin van het nieuwe jaar. :|W

De vraag is nu hoe krijg ik dit ooit gefixt?
pi_134973028
Geef je vriendin wat tijd om met haar beste vriendin te praten. Geloof me, als ze echt hetzelfde voelt voor jou dan gaat ze er alles aan doen om haar beste vriendin gerust te stellen en iets met jou te beginnen
pi_134973147
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:31 schreef Caevinius het volgende:
Geef je vriendin wat tijd om met haar beste vriendin te praten. Geloof me, als ze echt hetzelfde voelt voor jou dan gaat ze er alles aan doen om haar beste vriendin gerust te stellen en iets met jou te beginnen
De vriendschap tussen haar en die vriendin betekent alles voor haar. Daarbij blijkt die vriendin mij nog steeds helemaal leuk te vinden en zal haar hart gebroken worden als ik met mijn beste vriendin ervandoor ga. Ze begint er nu telkens over dat ik het eerder had moeten zeggen.

Het doet echt enorm pijn als je hoort dat ze mij al die tijd leuk vond. ;(
  donderdag 2 januari 2014 @ 01:40:07 #4
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_134973182
Friendzoned :')
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_134973193
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:40 schreef imikethat het volgende:
Friendzoned :')
Ja, waar een hoop mensen in zitten.
  donderdag 2 januari 2014 @ 01:41:05 #6
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_134973198
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:27 schreef genster het volgende:
Daarbij zat het mijn ouders ook niet lekker dat ze basisberoep deed.
Wat?>
Ok stelletje hokboeren
pi_134973208
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:38 schreef genster het volgende:

[..]

De vriendschap tussen haar en die vriendin betekent alles voor haar. Daarbij blijkt die vriendin mij nog steeds helemaal leuk te vinden en zal haar hart gebroken worden als ik met mijn beste vriendin ervandoor ga. Ze begint er nu telkens over dat ik het eerder had moeten zeggen.

Het doet echt enorm pijn als je hoort dat ze mij al die tijd leuk vond. ;(
De enige manier om je uit het hoofd van die vriendin te krijgen is eens goed met haar te praten. Maak haar duidelijk dat het echt niets gaat worden tussen jullie, even voor de korte pijn kiezen, dan zal je wel snel uit haar hoofd zijn.
Of ze dan toestemming gaat geven voor jullie relatie is natuurlijk niet zeker, als ze ouder was maakte ze er sowiso minder problemen van (gok dat jullie +- 16 jaar zijn?) dus even de tijd z'n werk laten doen lijkt me
pi_134973230
Ze heeft geen oprechte gevoelens voor je, ze vindt het alleen maar kut dat je met haar beste vriendin bezig bent en daardoor heeft ze een gekneusd ego.

Dikke kans dat ze het verziekt voor jou bij haar beste vriendin om vervolgens te zeggen dat ze toch teveel twijfelt.
Resistance is futile.
pi_134973243
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:41 schreef Caevinius het volgende:

[..]

De enige manier om je uit het hoofd van die vriendin te krijgen is eens goed met haar te praten. Maak haar duidelijk dat het echt niets gaat worden tussen jullie, even voor de korte pijn kiezen, dan zal je wel snel uit haar hoofd zijn.
Of ze dan toestemming gaat geven voor jullie relatie is natuurlijk niet zeker, als ze ouder was maakte ze er sowiso minder problemen van (gok dat jullie +- 16 jaar zijn?) dus even de tijd z'n werk laten doen lijkt me
Dat hoeft TS zelf niet te doen hoor. Max 3 weken en dan barst de bom vanzelf.
Resistance is futile.
pi_134973244
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:41 schreef padlarf het volgende:

[..]

Wat?>
Ja, ze vinden dat ik een vriendin moet zoeken die meer van mijn niveau is. Dus HBO of Universiteit. Mijn vader was nooit de slimste en had erge agressie problemen. Mijn ouders zijn reeks gescheiden dus mijn moeder heeft daar een 'trauma' aan overgehouden om het maar kort te omvatten.
  donderdag 2 januari 2014 @ 01:44:55 #11
230788 n8n
Pragmatisch
pi_134973275
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef genster het volgende:

[..]

Ja, ze vinden dat ik een vriendin moet zoeken die meer van mijn niveau is. Dus HBO of Universiteit. Mijn vader was nooit de slimste en had erge agressie problemen. Mijn ouders zijn reeks gescheiden dus mijn moeder heeft daar een 'trauma' aan overgehouden om het maar kort te omvatten.
ja daar moet je gewoon schijt aan hebben. 'Trauma's' van ouders die ze doorgeven aan hun kinderen :')
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  donderdag 2 januari 2014 @ 01:45:32 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134973284
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef genster het volgende:

[..]

Je moeder moet haar eigen trauma niet op jou projecteren. Alsof VMBO gelijk staat aan een Bokito-populatie. Ook slimme mensen kunnen agressief zijn.
Resistance is futile.
pi_134973351
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:41 schreef Caevinius het volgende:

[..]

Ik ben sowieso van plan morgen of overmorgen even met haar te praten inderdaad. Ik weet echter wel zeker dat ik haar hart wel ga breken, maar ik ben nu dus echt bang dat mijn beste vriendin het niet aandurft. Ze zit namelijk ook in mijn vriendengroep en het zal kortom gewoon awkward worden voor die vriendin van haar. Ik ben nu 19 jaar.

quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:42 schreef Seven. het volgende:
Ze heeft geen oprechte gevoelens voor je, ze vindt het alleen maar kut dat je met haar beste vriendin bezig bent en daardoor heeft ze een gekneusd ego.

Dikke kans dat ze het verziekt voor jou bij haar beste vriendin om vervolgens te zeggen dat ze toch teveel twijfelt.
Ze vind het inderdaad kut, maar ze ziet mij wel zitten in ieder geval. De vraag is alleen hoe ik het ga brengen aan haar vriendin zonder dat ze helemaal flipt.
pi_134973385
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:42 schreef Seven. het volgende:

Juist.. en zo zitten vrouwen dus in elkaar. :r
  donderdag 2 januari 2014 @ 01:53:15 #15
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134973419
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef genster het volgende:

Ze vind het inderdaad kut, maar ze ziet mij wel zitten in ieder geval. De vraag is alleen hoe ik het ga brengen aan haar vriendin zonder dat ze helemaal flipt.
Mark my words: nadat je het tweedekeus meisje gezegd hebt dat het niks kan worden, vertelt zij je dat ze toch niet helemaal zeker is van d'r gevoelens voor jou (of een andere kutsmoes waardoor het niets kan worden tussen jullie).

Het enige dat je nu kunt doen, is zo snel mogelijk je eerstekeus meisje neuken. Dan zal ze eerder geneigd zijn om haar loyaliteit naar tweedekeus meisje te betwijfelen (knuffelhormoontjes zijn een bitch voor pubermeisjes).
Resistance is futile.
pi_134973449
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:44 schreef n8n het volgende:

[..]

ja daar moet je gewoon schijt aan hebben. 'Trauma's' van ouders die ze doorgeven aan hun kinderen :')
Had ik ook zeker schijt aan. Alleen ik merkte het dus eigenlijk zelf ook wel dat het in ieder geval met haar niet ging werken.

quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:45 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je moeder moet haar eigen trauma niet op jou projecteren. Alsof VMBO gelijk staat aan een Bokito-populatie. Ook slimme mensen kunnen agressief zijn.
Ik heb ook niet meteen gekeken naar wat mijn ouders ervan vonden. Ik merkte zelf al dat ze niet echt over dingen zoals het nieuws kon praten. Dat maakte mij verder niet veel uit, maar ik had er gewoon geen goed gevoel bij. Mijn gevoelens bleven voor haar vriendin.

quote:
6s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mark my words: nadat je het tweedekeus meisje gezegd hebt dat het niks kan worden, vertelt zij je dat ze toch niet helemaal zeker is van d'r gevoelens voor jou (of een andere kutsmoes waardoor het niets kan worden tussen jullie).

Het enige dat je nu kunt doen, is zo snel mogelijk je eerstekeus meisje neuken. Dan zal ze eerder geneigd zijn om haar loyaliteit naar tweedekeus meisje te betwijfelen (knuffelhormoontjes zijn een bitch voor pubermeisjes).
Ja, daar ben ik dus ook bang voor dat ze dat dus zal gaan zeggen. Ik moet het hoe dan ook aan het meisje vertellen dat het niks zal worden. Ik vind ook dat als mijn beste vriendin mij echt wil dat ze het wel een kans geeft. Desnoods doe ik het rustig aan en spreek ik met haar een keertje af?
  donderdag 2 januari 2014 @ 01:55:29 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134973456
quote:
13s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:51 schreef Trebo het volgende:

[..]

Juist.. en zo zitten vrouwen dus in elkaar. :r
Toevoeging: ik denk wel dat TS zijn eerste keus momenteel daadwerkelijk gelooft dat ze gevoelens heeft maar het stomme kalf is 19 en staat vooral bewust stil bij zichzelf. Haar gevoel geeft haar in dat het niet klopt dat TS niet meer beschikbaar is voor haar, ze vat dit echter op als verliefde gevoelens in plaats van gekrenkt ego.
Resistance is futile.
pi_134973466
quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Toevoeging: ik denk wel dat TS zijn eerste keus momenteel daadwerkelijk gelooft dat ze gevoelens heeft maar het stomme kalf is 19 en staat vooral bewust stil bij zichzelf. Haar gevoel geeft haar in dat het niet klopt dat TS niet meer beschikbaar is voor haar, ze vat dit echter op als verliefde gevoelens in plaats van gekrenkt ego.
Hmm.. wel goed omschreven.
  donderdag 2 januari 2014 @ 01:57:33 #19
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134973484
TS, ga zo rap mogelijk aan je tweede keus duidelijk maken dat je niet verliefd bent op haar en zeg in godsnaam niet dat je nog van haar beste vriendin houdt.
Resistance is futile.
pi_134973541
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:57 schreef Seven. het volgende:
TS, ga zo rap mogelijk aan je tweede keus duidelijk maken dat je niet verliefd bent op haar en zeg in godsnaam niet dat je nog van haar beste vriendin houdt.
Juist wel en van beide afscheid nemen... :W
pi_134973564
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:57 schreef Seven. het volgende:
Ik ga het morgen zeggen tegen haar.

Het vervelende is gewoon dat ik mijn beste vriendin echt al zo goed ken. Nu ken ik haar al zeker 6 jaar echt goed en ze weet eigenlijk alles van mij en wederzijds. Dit is echt zo'n relatie die groeit uit vriendschap. Alleen die vriendin van haar is nu een obstakel. Die vriendin gaat mij het voorlopig niet kunnen vergeven tenzij ik besluit om later een relatie te beginnen met mijn beste vriendin. Dat had ik overigens ook al voorgesteld en ze is niet iemand die er dan met een ander ondertussen vandoor gaat. Zo geef ik die vriendin van haar wel ruimte in ieder geval, toch?

quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:01 schreef practics het volgende:

[..]

Juist wel en van beide afscheid nemen... :W
Dat zal wel de worst-case scenario zijn. Ik verbaas mij er niet over. De vraag is juist hoe ik dit kan vermijden. :{
  donderdag 2 januari 2014 @ 02:05:28 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134973618
Het enige juiste plan van aanpak hier om snel duidelijkheid te krijgen:

1. vertel tweedekeus meisje dat het niks wordt.
2. doe het NIET rustig aan met eerstekeus meisje.
3. neuk haar zo spoedig mogelijk, laat je niet aan het lijntje houden hierin. Jullie kennen elkaar al jaren en gezien de jeugd van tegenwoordig moet dit binnen een week lukken.
4. binnen een week nog steeds vage status: vertel haar dat je geen zin hebt in spelletjes en dat je ook geen vrienden meer wil zijn.

Mogelijke uitkomsten:
1. Je hebt haar veroverd door doortastend op te treden en de twijfel geen kans te geven
2. Je bent haar kwijt als vriendin maar dan kun je ook door met je leven en zulke vrienden ben je liever kwijt dan rijk.
Resistance is futile.
pi_134973698
quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:05 schreef Seven. het volgende:
Het enige juiste plan van aanpak hier om snel duidelijkheid te krijgen:

1. vertel tweedekeus meisje dat het niks wordt.
2. doe het NIET rustig aan met eerstekeus meisje.
3. neuk haar zo spoedig mogelijk, laat je niet aan het lijntje houden hierin. Jullie kennen elkaar al jaren en gezien de jeugd van tegenwoordig moet dit binnen een week lukken.
4. binnen een week nog steeds vage status: vertel haar dat je geen zin hebt in spelletjes en dat je ook geen vrienden meer wil zijn.

Mogelijke uitkomsten:
1. Je hebt haar veroverd door doortastend op te treden en de twijfel geen kans te geven
2. Je bent haar kwijt als vriendin maar dan kun je ook door met je leven en zulke vrienden ben je liever kwijt dan rijk.
Ik zal zo snel mogelijk vertellen aan de tweede keus dat het niks gaat worden. Ik moet dit hoe dan ook nog eens uitpraten met mijn beste vriendin een dezer dagen. Alleen neuken gaat er echt niet inzitten hoor. Het is geen banga die haar benen open doet zomaar. Die wil eerst een stabiele relatie en dan pas. Ik kan haar hooguit zoenen.

En als ik ga zeggen dat ik haar niet meer als vriendin wil dat zal echt niet gaan. Ik zie haar elk weekend bijna en daarbij zit ze in mijn vriendengroep. Ik kan wel zeggen dat de vriendschap niet meer langer door kan gaan als ze het niet wil proberen. Maar goed die vriendin van haar zal hoe dan ook pissed zijn..
  donderdag 2 januari 2014 @ 02:13:25 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134973699
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:02 schreef genster het volgende:

[..]

Ik ga het morgen zeggen tegen haar.

Het vervelende is gewoon dat ik mijn beste vriendin echt al zo goed ken. Nu ken ik haar al zeker 6 jaar echt goed en ze weet eigenlijk alles van mij en wederzijds. Dit is echt zo'n relatie die groeit uit vriendschap. Alleen die vriendin van haar is nu een obstakel. Die vriendin gaat mij het voorlopig niet kunnen vergeven tenzij ik besluit om later een relatie te beginnen met mijn beste vriendin. Dat had ik overigens ook al voorgesteld en ze is niet iemand die er dan met een ander ondertussen vandoor gaat. Zo geef ik die vriendin van haar wel ruimte in ieder geval, toch?

[..]

Dat zal wel de worst-case scenario zijn. Ik verbaas mij er niet over. De vraag is juist hoe ik dit kan vermijden. :{
Nee, slecht plan. Stel NIETS uit. Je beste vriendin heeft jaren de tijd gehad om met haar gevoelens op de proppen te komen maar verkiest een zatte avond in een periode waarin er iets op dreigt te bloeien tussen jou en haar beste vriendin. Haar gevoelens voor jou zijn de onstabiele factor in dit verhaal en om die reden kun je niks uitstellen, deze soep moet je nou juist wel zo heet eten als hij opgediend wordt want hoe langer je wacht, hoe meer je bestie gaat twijfelen aan de juistheid van de situatie mbt jouw tweede keus meisje en belangrijker: hoe langer je wacht, hoe meer ze gaat twijfelen aan haar gevoelens.

Je verliest je tweede keus sowieso, dat wordt geen pretje. Hou daar alvast rekening mee, dus het heeft echt geen nut om haar 'ruimte te geven om te verwerken' want op die manier weet je zeker dat je je eerste keus ook verliest.

Het is alles of niets, helaas. De vriendschap tussen jou en je bestie kan op termijn weer opgepakt worden als de plannen niet in je voordeel uitpakken. Maar zonder het te riskeren, kom je nergens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Seven. op 02-01-2014 02:21:26 ]
Resistance is futile.
  donderdag 2 januari 2014 @ 02:18:30 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134973758
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:13 schreef genster het volgende:

[..]

Ik zal zo snel mogelijk vertellen aan de tweede keus dat het niks gaat worden. Ik moet dit hoe dan ook nog eens uitpraten met mijn beste vriendin een dezer dagen. Alleen neuken gaat er echt niet inzitten hoor. Het is geen banga die haar benen open doet zomaar. Die wil eerst een stabiele relatie en dan pas. Ik kan haar hooguit zoenen.

En als ik ga zeggen dat ik haar niet meer als vriendin wil dat zal echt niet gaan. Ik zie haar elk weekend bijna en daarbij zit ze in mijn vriendengroep. Ik kan wel zeggen dat de vriendschap niet meer langer door kan gaan als ze het niet wil proberen. Maar goed die vriendin van haar zal hoe dan ook pissed zijn..
Morgen tweedekeus meisje, direct erna verslag uitbrengen bij eerstekeus meisje. En OK, als er niet meer dan zoenen uit te slepen valt, so be it. Maar laat je niet als het broertje wegzetten, dit zal ze doen zolang jij tweedekeus niet op de hoogte gesteld hebt 'want dat kan ze niet maken'. Neem die drempel als eerste weg, zonder met haar te overleggen (dit is jouw eigen besluit). Het is zaak dat je het seksuele aspect zo snel mogelijk aan jullie relatie toevoegt.
Resistance is futile.
pi_134973774
TS moet een keus maken: gaat hij voor zichzelf, al blaast hij hiermee de vriendengroep op, of behoud hij liever deze vriendengroep en gaat iets zoeken zonder drama.

Keuze twee is natuurlijk wel kut voor TS, want verliefd zijn op een vriendin die je elke week ziet is gewoon... kut.
pi_134973791
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:13 schreef genster het volgende:

[..]

Maar goed die vriendin van haar zal hoe dan ook pissed zijn..
ja jammer dan, leuk verhaal om later aan je kinderen te vertellen moet je maar denken :+
pi_134973817
quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:13 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee, slecht plan. Stel NIETS uit. Je beste vriendin heeft jaren de tijd gehad om met haar gevoelens op de proppen te komen maar verkiest een zatte avond in een periode waarin er iets op dreigt te bloeien tussen jou en haar beste vriendin. Haar gevoelens voor jou zijn de onstabiele factor in dit verhaal en om die reden kun je niks uitstellen, deze soep moet je nou juist wel zo heet eten als hij opgedient wordt want hoe langer je wacht, hoe meer je bestie gaat twijfelen aan de juistheid van de situatie mbt jouw tweede keus meisje en belangrijker: hoe langer je wacht, hoe meer ze gaat twijfelen aan haar gevoelens.

Je verliest je tweede keus sowieso, dat wordt geen pretje. Hou daar alvast rekening mee, dus het heeft echt geen nut om haar 'ruimte te geven om te verwerken' want op die manier weet je zeker dat je je eerste keus ook verliest.

Het is alles of niets, helaas. De vriendschap tussen jou en je bestie kan op termijn weer opgepakt worden als de plannen niet in je voordeel uitpakken. Maar zonder het te riskeren, kom je nergens.
Ik heb nu al spijt dat ik het gezegd heb. Ik kon er gewoon niet onderuit toen ze erover begon. Ik geef je gelijk dat ik nu actie moet ondernemen. Nu is de vraag wat moet ik bij mijn beste vriendin doen? Meteen laten merken dat ik haar leuk vind zodra ik haar zie? Haar meteen zoenen? Ze zal hoe dan ook gemengde gevoelens hebben nu. Ik zit gewoon in zo'n benauwde situatie. Ik kan sowieso nergens meer heen met haar als die beste vriendin er bij is nadat ik haar het heb verteld. Als het iets gaat worden dan zal ze helemaal in janken uit barsten denk ik. :{
pi_134973849
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:19 schreef Latert het volgende:
TS moet een keus maken: gaat hij voor zichzelf, al blaast hij hiermee de vriendengroep op, of behoud hij liever deze vriendengroep en gaat iets zoeken zonder drama.

Keuze twee is natuurlijk wel kut voor TS, want verliefd zijn op een vriendin die je elke week ziet is gewoon... kut.
Die vriendengroep die zal niet verbaast opkijken als het wat zal worden. Het is meer die beste vriendin van haar die zich gigantisch gekwetst zal gaan voelen.

Ja, ik kan echt niet zonder haar iets voorstellen. Ik dacht altijd dat ze mij niks vond en nu ineens wel. Nu moet ik dat aangrijpen ook anders word ik echt gek als ik weer solo zit.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ja jammer dan, leuk verhaal om later aan je kinderen te vertellen moet je maar denken :+
Dat dan weer wel natuurlijk. Maar of ik daar trots op ben.. haha
pi_134973851
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:23 schreef genster het volgende:

[..]

Ik heb nu al spijt dat ik het gezegd heb. Ik kon er gewoon niet onderuit toen ze erover begon. Ik geef je gelijk dat ik nu actie moet ondernemen. Nu is de vraag wat moet ik bij mijn beste vriendin doen? Meteen laten merken dat ik haar leuk vind zodra ik haar zie? Haar meteen zoenen? Ze zal hoe dan ook gemengde gevoelens hebben nu. Ik zit gewoon in zo'n benauwde situatie. Ik kan sowieso nergens meer heen met haar als die beste vriendin er bij is nadat ik haar het heb verteld. Als het iets gaat worden dan zal ze helemaal in janken uit barsten denk ik. :{
hoe oud ben jij?
pi_134973861
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

hoe oud ben jij?
Ik ben nu 19 jaar.
pi_134973870
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

hoe oud ben jij?
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef genster het volgende:
Ik ben sowieso van plan morgen of overmorgen even met haar te praten inderdaad. Ik weet echter wel zeker dat ik haar hart wel ga breken, maar ik ben nu dus echt bang dat mijn beste vriendin het niet aandurft. Ze zit namelijk ook in mijn vriendengroep en het zal kortom gewoon awkward worden voor die vriendin van haar. Ik ben nu 19 jaar.

Wel het topic goed bestuderen he.
pi_134973875
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:26 schreef genster het volgende:

[..]

Dat dan weer wel natuurlijk. Maar of ik daar trots op ben.. haha
Dat hoeft nu ook weer niet :+ maar dan zeg je, weet je hoe Pappa en Mamma verkering kregen?

zoiets... bedoel ik :P
pi_134973888
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:28 schreef Latert het volgende:

[..]

[..]

Wel het topic goed bestuderen he.
:D ik ben net weer wakker :+ sorry :P
  donderdag 2 januari 2014 @ 02:30:00 #35
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134973891
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:23 schreef genster het volgende:

[..]

Nogmaals, het plan:

1. overleg niet met je nummer 1 meisje maar vertel nummer 2 meisje op de man af dat je geen gevoelens hebt. Dit is JOUW besluit, ga niet eerst met meisje 1 praten want dat is verraad naar meisje 2.
2. zodra je de hoek om bent, bel/sms je nummer 1 meisje dat je haar zsm moet zien. Spreek af in een omgeving waar je je prettig voelt en waar je potentieel kunt zoenen.
3. doe simpelweg verslag van het gesprek dat je met meisje nummer 2 had. Zeg erbij dat je meisje 2 niet aan het lijntje wil houden omdat je gek bent op haar.
4. wait and see, het kan zijn dat het hier al ophoudt maar de kans is best aanwezig dat het hier tot zoenen komt.
Resistance is futile.
pi_134973903
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:27 schreef genster het volgende:

[..]

Ik ben nu 19 jaar.
oh........... nah.... dan kunnen dat soort dingen gebeuren, dat andere meisje gaat er niet meteen dood aan hoor...
pi_134973915
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nogmaals, het plan:

1. overleg niet met je nummer 1 meisje maar vertel nummer 2 meisje op de man af dat je geen gevoelens hebt. Dit is JOUW besluit, ga niet eerst met meisje 1 praten want dat is verraad naar meisje 2.
2. zodra je de hoek om bent, bel/sms je nummer 1 meisje dat je haar zsm moet zien. Spreek af in een omgeving waar je je prettig voelt en waar je potentieel kunt zoenen.
3. doe simpelweg verslag van het gesprek dat je met meisje nummer 2 had. Zeg erbij dat je meisje 2 niet aan het lijntje wil houden omdat je gek bent op haar.
4. wait and see, het kan zijn dat het hier al ophoudt maar de kans is best aanwezig dat het hier tot zoenen komt.
pffffffffffffff een écht plan :D
pi_134973916
quote:

[..]

Nogmaals, het plan:

Ik weet dat dit het topic van TS is, dus we moeten natuurlijk op TS zijn hand zijn...

Maar ik vind deze situatie zo zielig voor meisje 2 ;(
pi_134973939
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:32 schreef Latert het volgende:

[..]

het is nog zieliger voor dat meisje als TS bij haar blijft omdat hij het ''zielig'' vindt denk ik...
pi_134973953
quote:

[..]

Nogmaals, het plan:

Is een strak plan. Ik weet ook zeker dat dit een perfect moment kan worden om te zoenen. Echter... hoe ga ik dit aan mijn vrienden vertellen? Die zullen toch wel enorm medelijden krijgen met die vriendin en dan zie ik eruit als een klootzak, omdat ik meteen naar de ander overloop zonder enige tussentijd zeg maar.
  donderdag 2 januari 2014 @ 02:35:05 #41
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134973958
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:32 schreef Latert het volgende:

[..]

Ik weet dat dit het topic van TS is, dus we moeten natuurlijk op TS zijn hand zijn...

Of TS nou wel of niet iets krijgt met meisje 1, hij is het aan zichzelf verplicht om ervoor te gaan en hij wist al voor haar midnight confession dat meisje 2 en hij niet bij elkaar passen.

Om eerlijk te zijn, respect voor TS die met zijn 19 jaar de ballen heeft om uberhaupt een meisje te vertellen dat het niks wordt, meeste jochies laten gewoon helemaal niks meer van zich horen.
Resistance is futile.
pi_134973960
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

het is nog zieliger voor dat meisje als TS bij haar blijft omdat hij het ''zielig'' vindt denk ik...
Oh natuurlijk, dat hoeft TS ook helemaal niet te doen. Dat meisje kan het ook nog wel verdragen dat het met TS niks wordt. Maar dat hij vervolgens met haar beste vriendin gaat dat zal d'r breken.
pi_134973970
quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn, respect voor TS die met zijn 19 jaar de ballen heeft om uberhaupt een meisje te vertellen dat het niks wordt, meeste jochies laten gewoon helemaal niks meer van zich horen.
Dat is natuurlijk ook best moeilijk als het meisje in je vriendengroep zit.
pi_134973976
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:35 schreef Latert het volgende:

[..]

Maar dat hij vervolgens met haar beste vriendin gaat dat zal d'r breken.
mwa... ze waren geen 10 jaar getrouwd ofzo... niet zo dramatisch doen :')
pi_134973988
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

mwa... ze waren geen 10 jaar getrouwd ofzo... niet zo dramatisch doen :')
Haar vriendin was niet iemand die snel een relatie kreeg. Ik was volgens mij de eerste die haar had ontgroend. Dat terwijl ze er helemaal niet verkeerd uit zag verder. Ze is gewoon erg verlegen en terughoudend terwijl mijn beste vriendin juist erg sociaal is. Ze zal dus wel degelijk er heel lang mee zitten denk ik.
  donderdag 2 januari 2014 @ 02:38:35 #46
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134973998
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:34 schreef genster het volgende:

[..]

Is een strak plan. Ik weet ook zeker dat dit een perfect moment kan worden om te zoenen. Echter... hoe ga ik dit aan mijn vrienden vertellen? Die zullen toch wel enorm medelijden krijgen met die vriendin en dan zie ik eruit als een klootzak, omdat ik meteen naar de ander overloop zonder enige tussentijd zeg maar.
Je bent je vrienden geen verantwoording schuldig op dit moment. Sterker nog, ik zou na het zoenen met meisje 1 afspreken om een paar dagen low profile te doen samen zodat jullie even na kunnen denken over hoe de omgeving in te lichten. Kun je ongestoord lieve smsjes sturen zonder dat je gelijk de halve groep over je heenkrijgt. En je versterkt door jullie geheimpje de band binnen afzienbare tijd heel snel maar zorg wel dat deze periode niet uitgestreken wordt over langer dan 2 weken.
Resistance is futile.
pi_134973999
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:37 schreef genster het volgende:

[..]

Haar vriendin was niet iemand die snel een relatie kreeg. Ik was volgens mij de eerste die haar had ontgroend. Dat terwijl ze er helemaal niet verkeerd uit zag verder. Ze is gewoon erg verlegen en terughoudend terwijl mijn beste vriendin juist erg sociaal is. Ze zal dus wel degelijk er heel lang mee zitten denk ik.
Nou.. da's dan best lullig wel ja... ;(
pi_134974058
quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je bent je vrienden geen verantwoording schuldig op dit moment. Sterker nog, ik zou na het zoenen met meisje 1 afspreken om een paar dagen low profile te doen samen zodat jullie even na kunnen denken over hoe de omgeving in te lichten. Kun je ongestoord lieve smsjes sturen zonder dat je gelijk de halve groep over je heenkrijgt. En je versterkt door jullie geheimpje de band binnen afzienbare tijd heel snel maar zorg wel dat deze periode niet uitgestreken wordt over langer dan 2 weken.
Dat zou wel een goede oplossing zijn voor mijn vrienden. Het blijft eigenlijk hoe dan ook lullig voor haar beste vriendin. Ik doe mensen niet graag pijn, maar ze moet begrijpen dat er niks zal komen tussen mij en haar. In elk scenario zal ze verdrietig en down zijn. Mijn beste vriendin wilde haar hoe dan ook niet kwijt, Die kennen elkaar al sinds kleins af aan. Echter betekent mijn vriendschap/relatie met haar ook heel veel. Eigenlijk moet zij de keuze maken en ben ik daar afhankelijk van. Die vriendin is hoe ook verdrietig.
  donderdag 2 januari 2014 @ 02:44:56 #49
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134974065
Hmm, misschien vertelt TS toch beter wel dat hij gevoelens heeft voor iemand anders..
Resistance is futile.
  donderdag 2 januari 2014 @ 02:49:59 #50
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134974095
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:43 schreef genster het volgende:

[..]

Dat zou wel een goede oplossing zijn voor mijn vrienden. Het blijft eigenlijk hoe dan ook lullig voor haar beste vriendin. Ik doe mensen niet graag pijn, maar ze moet begrijpen dat er niks zal komen tussen mij en haar. In elk scenario zal ze verdrietig en down zijn. Mijn beste vriendin wilde haar hoe dan ook niet kwijt, Die kennen elkaar al sinds kleins af aan. Echter betekent mijn vriendschap/relatie met haar ook heel veel. Eigenlijk moet zij de keuze maken en ben ik daar afhankelijk van. Die vriendin is hoe ook verdrietig.
En daarom is het van belang dat jij nu de alfa uit gaat hangen en besluitvaardig bent. Hoe meer ze de komende dagen op sterke TS kan leunen, hoe meer ze zal geloven dat je weet wat je doet en daardoor zal ze minder twijfelen. Dusdanig overtuigend overkomen dat ze jouw suggesties volgt.

Dus lullig om te zeggen maar hoewel je dit nooit aan meisje 1 kunt laten merken, je kunt geen 'rekening' houden met meisje 2 als je wil winnen.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')