Heb voor alle songs -"titel" wiki song- bij Google gedaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 05:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Being Boring stamt uit 1990 en is ook in dat jaar op single uitgebracht.
Wat betekenen die codes erachter trouwens? M / V had ik inmiddels ontcijferd (mannelijke of vrouwelijke vocalen), maar die andere?
Had deze gemistquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Pino kunnen berekenen wat de gemiddeld hoogst genoteerde band is?
Ja, leukst zou zijn met aantal noteringen ernaast zodat je kunt zien hoe representatief het is. Pearl Jam zal het best scoren vermoed ik dit jaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:15 schreef Pino112 het volgende:
Sherlock
[..]
Had deze gemistPer jaar bedoel je? Komt goed.
Radiohead misschien ook wel? 4 nummers rond de 100. Ik weet alleen niet of dat echt hoog is qua gemiddeldequote:Op zondag 12 januari 2014 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leukst zou zijn met aantal noteringen ernaast zodat je kunt zien hoe representatief het is. Pearl Jam zal het best scoren vermoed ik dit jaar.
Als je de bands die er maar 1x in staan meerekent is het Eagles, want op 2.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leukst zou zijn met aantal noteringen ernaast zodat je kunt zien hoe representatief het is. Pearl Jam zal het best scoren vermoed ik dit jaar.
Huh, Eagles? Die staan er wel met 15 nummers in ofzo?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je de bands die er maar 1x in staan meerekent is het Eagles, want op 2.
Als je die niet meerekent is het idd AC/DC, wat je op de 31e ook al zei.
Even wat bouwen.
Dan doet Radio 2 een Beatletje.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh, Eagles? Die staan er wel met 15 nummers in ofzo?
Ik vind het een redelijk zinloze statistiek, eerlijk gezegd. Het is knap als je met 4 nummers zo hoog in de lijst staat, maar een prestatie zoals die van The Beatles is veel knapper.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We tellen gewoon af hier. Over 10,5 maand beginnen de stemrondes alweer.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:32 schreef Dven het volgende:
Nu nog? Het is alweer bijna tijd voor het 2014 topic
Ik vind stemmen op Being Boring trouwens zo'n gek idee nog niet. Heb het nummer zelf ook weer wat opgewaardeerd. Ik zal BB eens op de vrije-keuzelijst zetten voor 2014.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef asco het volgende:
[..]
Heb voor alle songs -"titel" wiki song- bij Google gedaan.
Dacht dat Being Boring uit 1991 was omdat mijn herinnering bij die plaat uit 1991 stamt maar is inderdaad in 1990 uitgebracht,
Getallen zijn uiteraard 2013 positie. 0000 niet genoteerd.
En de letters:
M = muziekaal
Z = zang
H = herinnering
Zo kon ik ook kiezen voor 20 muzikale liedjes, 20 mooi gezongen etc maar ja je moet het een beetje mixen he.![]()
F staat voor een beetje de lijst te Fucken.![]()
M/V spreekt voor zich.
Oh god, in elk vakantieoord met Engelsen kun je niet om dat nummer heenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aaaaaaaaaa
gaaaaa
do-do-do![]()
Die hoort in de Top 100
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:28 schreef Elfletterig het volgende:
Top #1 USA:
Ghostbusters - Ray Parker, Jr.
Doorgeklikt na Marvin Gaye vs Slayer?quote:
Marvin Gayerquote:Op maandag 13 januari 2014 16:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doorgeklikt na Marvin Gaye vs Slayer?
Ah, zijn van dezelfde makerquote:Op maandag 13 januari 2014 17:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Marvin Gayer
Nee, ik had deze serieus in mijn collectie
Ooit eens gebruikt in een spinningles....
330.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:21 schreef Fred_B het volgende:
Nog 346 nachtjes slapen en de lijst begint weer
Nog maar een maand of tien.quote:
Dat is al bijnaquote:
Het vliegt voorbij!quote:
Nog even en we tellen alweer af tot Bohemian Rhapsodyquote:
Nog "even" en die draaien ze vóór 23 uur op 31-12...quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog even en we tellen alweer af tot Bohemian Rhapsody
Zouden we dat nog mee maken?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:29 schreef asco het volgende:
[..]
Nog "even" en die draaien ze vóór 23 uur op 31-12...
Jij vast nog wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |