abonnement Unibet Coolblue
pi_134979366
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:24 schreef D. het volgende:
*speld opraapt, voor iemand erin trapt
pi_134979487
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 00:56 schreef FritsFlits het volgende:
Mensen, ik heb genoten van deze Top2000. Van te voren had ik niet kunnen bedenken dat ik zo veel ging doorhalen, zowel hier als de Top zelf. Maar je moet alles een keer geprobeerd hebben, met 4/5 uur slaap per nacht en de rest Top2000 heb ik het idee dat ik alles eruit heb gehaald en dat was uniek te noemen.

Ik had nooit genoten van deze lijst zonder jullie berichten. Alle grappen, plaatjes, maar soms ook serieuze gesprekken en zelfs emotionele berichten bij bepaalde nummers. De Top2000 betekent voor ons allemaal iets verschillend, maar we ervaren elk jaar toch weer een beetje nostalgie van de momenten van toen met de muziek van toen. We hebben onze eigen verhalen en meningen, maar de gezelligheid onder elkaar zorgden er voor dat ik ook dit jaar weer een top evenement heb gehad.

In 2010/2011 had ik het gehad met de Top2000, maar kon ik het gevoel opnieuw vinden door het evenement te vieren op Fok. 2012 was een feest van erkenning, 2013 was de knaller. Helaas merkte ik dat het voor mij een herhaling werd van alle grappen en berichten van voorgaande jaren. Voor de editie van 2014 ben ik op zoek om de Top2000 opnieuw te herbeleven op een andere manier en niet meer op het Fok!Forum. Uiteraard vertrek ik verder niet van het Forum en kom ik jullie hopelijk nog tegen in de andere fora. Wie weet tijdens Wie is de Mol al. Voor nu duik ik weer mijn lurkhol in.

Ik wil jullie heel erg bedanken voor alle plezier en daarbij veel geluk wensen voor 2014 en gezelligheid met de aankomende editie. Deze is voor jullie:


:*
waarschijnlijk ben je gewoon moe nu en zie je het allemaal niet meer door een roze bril ;)

tot volgend jaar :W
pi_134979859
Het was weer uitermate gezellig, zowel als de topics idioot hard gingen als op de rustige momenten. Er zijn veel dingen die me nog lang zullen bijblijven: Fritsje die het slapen zo ongeveer heeft afgezworen, Peace die mild is over de lijst, MadMaster op z'n paard met zwaard, het feestje tijdens Shout, D. met z'n O'Neilljas, Mexi die emotioneel wordt van de Top25, het dansen met iedereen *O* , de man die ging luchtdrummen op een saxsolo, dat ene geweldige gitarenuurtje, kwartjes die bij ess vielen, MaJo die nog steeds al die zangers niet uit elkaar kan houden, Eftelingelfje met zijn weetjes, het eightiesfeestje op de afkapdag, Morphje die een leven heeft maar nog steeds van de tune houdt, Diaan die een lap code post (mexi kan dat echt veeeeel beter), duckhunt en niet te vergeten........de muziek. Het is mooi geweest O+

* Doedezemaar gaat op zoek naar een leven
pi_134980310
Top2000, altijd een mooie afsluiting van het jaar. Altijd weer de discussie welke nummers er nou wel of niet in horen, het blijft leuk.
Oi!
  Redactie Sport donderdag 2 januari 2014 @ 14:54:28 #55
274204 crew  Mexicanobakker
pi_134984063
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 00:56 schreef FritsFlits het volgende:
Mensen, ik heb genoten van deze Top2000. Van te voren had ik niet kunnen bedenken dat ik zo veel ging doorhalen, zowel hier als de Top zelf. Maar je moet alles een keer geprobeerd hebben, met 4/5 uur slaap per nacht en de rest Top2000 heb ik het idee dat ik alles eruit heb gehaald en dat was uniek te noemen.

Ik had nooit genoten van deze lijst zonder jullie berichten. Alle grappen, plaatjes, maar soms ook serieuze gesprekken en zelfs emotionele berichten bij bepaalde nummers. De Top2000 betekent voor ons allemaal iets verschillend, maar we ervaren elk jaar toch weer een beetje nostalgie van de momenten van toen met de muziek van toen. We hebben onze eigen verhalen en meningen, maar de gezelligheid onder elkaar zorgden er voor dat ik ook dit jaar weer een top evenement heb gehad.

In 2010/2011 had ik het gehad met de Top2000, maar kon ik het gevoel opnieuw vinden door het evenement te vieren op Fok. 2012 was een feest van erkenning, 2013 was de knaller. Helaas merkte ik dat het voor mij een herhaling werd van alle grappen en berichten van voorgaande jaren. Voor de editie van 2014 ben ik op zoek om de Top2000 opnieuw te herbeleven op een andere manier en niet meer op het Fok!Forum. Uiteraard vertrek ik verder niet van het Forum en kom ik jullie hopelijk nog tegen in de andere fora. Wie weet tijdens Wie is de Mol al. Voor nu duik ik weer mijn lurkhol in.

Ik wil jullie heel erg bedanken voor alle plezier en daarbij veel geluk wensen voor 2014 en gezelligheid met de aankomende editie. Deze is voor jullie:


:*
Je bent gewoon vermoeid, Frits ;) Volgend jaar merk je vast wel hoe gezellig het hier nu eigenlijk was :* En ja, de Top 2000 is nu eenmaal een feest van herkenning. Of je er nu hier over praat of ergens anders, het blijven dezelfde plaatjes met dezelfde mama appelsapjes, dezelfde bekende memes, en dezelfde haat/liefde verhouding. Dat maakt het ook leuk. Ik zit, na 3 jaar actief geluisterd te hebben met FOK! erbij, ook met het idee wat de top 2000 nog voor nieuws kan brengen, ik ken immers bijna alle muziek en all grappen die erbij horen, maar het belangrijkste wat het nu nog voor mij gaat is gewoon de gezelligheid die hier heerst. Zonder jou en al die anderen hier had zou ik de Top 2000 nooit op een dergelijke manier kunnen beleven, en zou ik ook nooit zoveel mooie liedjes ontdekt hebben. :D

Voor nu, tot ziens :W
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_134989106
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
ik ken immers bijna alle muziek en all grappen die erbij horen
kracht der herhaling :P
en deze grappen horen ook bij de traditie :Y
  Redactie Sport donderdag 2 januari 2014 @ 17:05:23 #57
274204 crew  Mexicanobakker
pi_134989174
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:03 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

kracht der herhaling :P
en deze grappen horen ook bij de traditie :Y
Eerlijkheidshalve verwacht ik volgend jaar ook niet meer zo actief te zijn als dit jaar hoor ;) Maar als ik dan weer in die flow zit is het gezellig, en het wordt inderdaad een traditie, net als het sentiment bij de laatste 25 liedjes. De top 2000 is niet vernieuwend, maar juist de herinnering aan alles wat er al was maakt hem zo mooi.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 2 januari 2014 @ 17:06:46 #58
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134989240
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was weer uitermate gezellig, zowel als de topics idioot hard gingen als op de rustige momenten. Er zijn veel dingen die me nog lang zullen bijblijven: Fritsje die het slapen zo ongeveer heeft afgezworen, Peace die mild is over de lijst, MadMaster op z'n paard met zwaard, het feestje tijdens Shout, D. met z'n O'Neilljas, Mexi die emotioneel wordt van de Top25, het dansen met iedereen *O* , de man die ging luchtdrummen op een saxsolo, dat ene geweldige gitarenuurtje, kwartjes die bij ess vielen, MaJo die nog steeds al die zangers niet uit elkaar kan houden, Eftelingelfje met zijn weetjes, het eightiesfeestje op de afkapdag, Morphje die een leven heeft maar nog steeds van de tune houdt, Diaan die een lap code post (mexi kan dat echt veeeeel beter), duckhunt en niet te vergeten........de muziek. Het is mooi geweest O+

* Doedezemaar gaat op zoek naar een leven
En mijn stats dan? ;(
pi_134989335
quote:
17s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:06 schreef Pino112 het volgende:

[..]

En mijn stats dan? ;(
_O_
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:16:42 #60
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_134989671
Ik kan me jaren herinneren waar we met gemiddeld 5 tot 10 man/vrouw hier de Top 2000 volgde, waarbij we de platen ook nog wel bespraken. Diaan postte de teksten er bij, Noobie postte er een weetje bij en een ander de hoes van de single.

Nu is het een orgie van topics vullen geworden met wel/niet like-kreten.
Ook leuk, maar vroegâh was het toch net even anders. Daarbij moet ik wel opmerken dat voor het 5e achtereenvolgende jaar de singlehoes of songtekst posten ook een sleur werd. Dat gebeurt nu dan ook nauwelijks meer...
pi_134989933
quote:
17s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:06 schreef Pino112 het volgende:

[..]

En mijn stats dan? ;(
apart nogmaals ^O^ voor Pino. Wat een werk man!
  Redactie Sport donderdag 2 januari 2014 @ 17:26:17 #62
274204 crew  Mexicanobakker
pi_134990040
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan me jaren herinneren waar we met gemiddeld 5 tot 10 man/vrouw hier de Top 2000 volgde, waarbij we de platen ook nog wel bespraken. Diaan postte de teksten er bij, Noobie postte er een weetje bij en een ander de hoes van de single.

Nu is het een orgie van topics vullen geworden met wel/niet like-kreten.
Ook leuk, maar vroegâh was het toch net even anders. Daarbij moet ik wel opmerken dat voor het 5e achtereenvolgende jaar de singlehoes of songtekst posten ook een sleur werd. Dat gebeurt nu dan ook nauwelijks meer...
Het is massaal, ja. Als er meer gepost wordt zie je ook dat het vaak posten om het posten wordt om de boel te kunnen bijhouden. Dat is ook het jammere aan het grote aantal posters dit jaar. Verder vond ik het zoals het de afgelopen 3 jaar ging echt prima. In de ochtend en de middag was het hier nog altijd heel gezellig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:26:25 #63
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_134990045
quote:
17s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:06 schreef Pino112 het volgende:

[..]

En mijn stats dan? ;(


Je mag zelf bepalen waar je hem laat, maar ik ben blij met je stats en ik hoop dat je ze bij blijft houden de komende jaren...
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 2 januari 2014 @ 17:29:29 #64
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134990170
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:26 schreef MadMaster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je mag zelf bepalen waar je hem laat, maar ik ben blij met je stats en ik hoop dat je ze bij blijft houden de komende jaren...
Ja uiteraard. Heb al wat ideetjes voor komend jaar (mede door Fritsgod), dus dat komt wel goed.
Als jullie nog andere ideeën hebben, gewoon een DM sturen of hier posten en ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:54:06 #65
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_134991139
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 00:56 schreef FritsFlits het volgende:
Mensen, ik heb genoten van deze Top2000. Van te voren had ik niet kunnen bedenken dat ik zo veel ging doorhalen, zowel hier als de Top zelf. Maar je moet alles een keer geprobeerd hebben, met 4/5 uur slaap per nacht en de rest Top2000 heb ik het idee dat ik alles eruit heb gehaald en dat was uniek te noemen.

Ik had nooit genoten van deze lijst zonder jullie berichten. Alle grappen, plaatjes, maar soms ook serieuze gesprekken en zelfs emotionele berichten bij bepaalde nummers. De Top2000 betekent voor ons allemaal iets verschillend, maar we ervaren elk jaar toch weer een beetje nostalgie van de momenten van toen met de muziek van toen. We hebben onze eigen verhalen en meningen, maar de gezelligheid onder elkaar zorgden er voor dat ik ook dit jaar weer een top evenement heb gehad.

In 2010/2011 had ik het gehad met de Top2000, maar kon ik het gevoel opnieuw vinden door het evenement te vieren op Fok. 2012 was een feest van erkenning, 2013 was de knaller. Helaas merkte ik dat het voor mij een herhaling werd van alle grappen en berichten van voorgaande jaren. Voor de editie van 2014 ben ik op zoek om de Top2000 opnieuw te herbeleven op een andere manier en niet meer op het Fok!Forum. Uiteraard vertrek ik verder niet van het Forum en kom ik jullie hopelijk nog tegen in de andere fora. Wie weet tijdens Wie is de Mol al. Voor nu duik ik weer mijn lurkhol in.

Ik wil jullie heel erg bedanken voor alle plezier en daarbij veel geluk wensen voor 2014 en gezelligheid met de aankomende editie. Deze is voor jullie:


:*
Gewoon ook even rust nemen van Fok! kan me voorstellen dat je het na de afgelopen week helemaal zat bent. En alhoewel de grapjes misschien hetzelfde blijven (dat is een fok!-ding denk ik) zijn er altijd nieuwe mensen in het topic die er heel hard om kunnen lachen...zoals ik dit jaar.
Kijk het gewoon aan, 25 december is nog een behoorlijke tijd en er kan veel gebeuren in een jaar.
Voor nu wens ik je veel plezier in je nieuwe huis en wellicht kom ik je ergens op Fok! binnenkort wel weer tegen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:57:09 #66
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_134991235
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:29 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ja uiteraard. Heb al wat ideetjes voor komend jaar (mede door Fritsgod), dus dat komt wel goed.
Als jullie nog andere ideeën hebben, gewoon een DM sturen of hier posten en ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Het is een supersite, eentje die ik buiten de top2000 ook nog weleens ga raadplegen :@
Ik weet niet of het haalbaar en interessant is, maar veel van de nummers in de top 2000 hebben een wiki-page (zou Leo Blokhuis dat weten), daar zou je misschien een verwijzing of link naar kunnen opnemen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 2 januari 2014 @ 18:00:52 #67
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134991355
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:57 schreef Uccie het volgende:

[..]

Het is een supersite, eentje die ik buiten de top2000 ook nog weleens ga raadplegen :@
Ik weet niet of het haalbaar en interessant is, maar veel van de nummers in de top 2000 hebben een wiki-page (zou Leo Blokhuis dat weten), daar zou je misschien een verwijzing of link naar kunnen opnemen.
Jup, idee was ook al om iets met de songtekst te doen. Enige is dat je met de rechten zit en dus niet de gehele songtekst mag laten zien.
Ik zet het op de lijst, leuk ^O^.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 2 januari 2014 @ 18:00:53 #68
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_134991357
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan me jaren herinneren waar we met gemiddeld 5 tot 10 man/vrouw hier de Top 2000 volgde, waarbij we de platen ook nog wel bespraken. Diaan postte de teksten er bij, Noobie postte er een weetje bij en een ander de hoes van de single.

Nu is het een orgie van topics vullen geworden met wel/niet like-kreten.
Ook leuk, maar vroegâh was het toch net even anders. Daarbij moet ik wel opmerken dat voor het 5e achtereenvolgende jaar de singlehoes of songtekst posten ook een sleur werd. Dat gebeurt nu dan ook nauwelijks meer...
Mee eens, dit was voor mij ook de 2e reden waarom ik minder online in het topic te vinden was.

Hoofdreden was de relatie.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:01:41 #69
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_134991378
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:00 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Jup, idee was ook al om iets met de songtekst te doen. Enige is dat je met de rechten zit en dus niet de gehele songtekst mag laten zien.
Ik zet het op de lijst, leuk ^O^.
Linkje naar songteksten.net of een andere site waar ze wel legaal op staan?
Of mag dat ook niet?
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 2 januari 2014 @ 18:02:15 #70
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134991394
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:01 schreef Uccie het volgende:

[..]

Linkje naar songteksten.net of een andere site waar ze wel legaal op staan?
Of mag dat ook niet?
Ja dat wel volgens mij, heb je iig een gedeelte + link ernaartoe. Scheelt weer zoeken.
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:04:02 #71
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_134991444
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:02 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ja dat wel volgens mij, heb je iig een gedeelte + link ernaartoe. Scheelt weer zoeken.
Precies en misschien zou je dan inderdaad het meest bekende deel van de tekst kunnen opnemen, voor de herkenning. Zoals dat mensen in het topic inderdaad vaak met een stuk van de tekst ineens wisten welk nummer het betrof.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_134991558
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:04 schreef Uccie het volgende:

[..]

Precies en misschien zou je dan inderdaad het meest bekende deel van de tekst kunnen opnemen, voor de herkenning. Zoals dat mensen in het topic inderdaad vaak met een stuk van de tekst ineens wisten welk nummer het betrof.
We zingen het graag voor hoor
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:08:40 #73
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_134991587
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:07 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

We zingen het graag voor hoor
Ik wil best alle liedjes neuriën in zijn dm...kan hij het zo copy-pasten :P
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 2 januari 2014 @ 18:12:14 #74
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134991717
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:08 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik wil best alle liedjes neuriën in zijn dm...kan hij het zo copy-pasten :P
Deal
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:12:58 #75
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_134991746
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:12 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Deal
Doe ik dit weekend even _O-
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')