SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij ook een baard?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
En hoe. Jij bent de reden dat ik hier nog zit. En zo denkt 90% van de mannelijke users hier.
quote:
quote:
Hahahah echte piskopatquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
MT: ''Adam, adam, adam, adam, adam...''
[ afbeelding ]
Yok be. Ciddi alma. Ik heb alleen oog voor Mr. Baard. Morgen zie ik hem weerquote:
Hahaquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
MT: ''Adam, adam, adam, adam, adam...''
[ afbeelding ]
Sure why notquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:10 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Yok be. Ciddi alma. Ik heb alleen oog voor Mr. Baard. Morgen zie ik hem weer![]()
Wil je foto van hem zien?
ligt in scheiding does not equal gescheidenquote:
Dus? Formalitequote:Op donderdag 2 januari 2014 00:12 schreef expans het volgende:
[..]
ligt in scheiding does not equal gescheiden
Saka maka biyana, bij mij komt het echt over alsof je van de ene op de andere man springt qua aandacht, ookal zeggen ze misschien één keer hoi
Kendin laf sokup duruyon kiza, biz espiri yapinca mi tü kaka oluyor?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:08 schreef Stimorol- het volgende:
Ik erger me een beetje aan bepaalde erkekler. Kadin gibi laf yetistirmeyin ya.
Volgens mij had hij juist geen ring om...quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:14 schreef expans het volgende:
[..]
Volgens mij begon ze al interesse te tonen voordat ze dat wist, ookal had hij een ring om![]()
ho's gonna ho
Erkek dediginde is t anders bence.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kendin laf sokup duruyon kiza, biz espiri yapinca mi tü kaka oluyor?
Het is gewoon een sociaal experiment van MT.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
MT anlatma burda. Srs. Dat je dit allemaal pikt.
Aaaiiit! Wise guy!quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:15 schreef Che_ het volgende:
Stimorol- ik join je in je vertrek. Ik heb nooit van Turkse series gehouden
WhiteKnightsCastlequote:Op donderdag 2 januari 2014 00:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Zou Che_ ook onder een andere naam terugkeren?
Kan mij het schelen. Ik weet zelf hoe het zit. Ik vind hem oprecht leuk. Die Turkse collega heb ik verteld het contact te willen beperken tot op werk. Daarna geblokkeerd. Mr. Baard is worth waiting forquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ligt aan de intentie en manier van reageren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erkek dediginde is t anders bence.
ow?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is gewoon een sociaal experiment van MT.
tot morgen!quote:
Hoezo dat? Ze verspreidt overal waar ze komt haar fantasieverhaaltjes als een niet nader te noemen ziekte rond en kan over niks anders praten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
"Hoe reageeren - voornamelijk Turkse - FOK!kers op de verhalen van een seksueel gefrustreerde Turkse jongedame?"quote:
de uitkomsten van dit onderzoek zijn toch al lang binnen zou ik zeggenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Hoe reageeren - voornamelijk Turkse - FOK!kers op de verhalen van een seksueel gefrustreerde Turkse jongedame?"
Ja, ik gebruik jullie als praatpaal. Goedemorgenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ze verspreidt overal waar ze komt haar fantasieverhaaltjes als een niet nader te noemen ziekte rond en kan over niks anders praten.
geloof er nikks vanquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat een leegloop dit jaar.
Arcadia, Borte, Stimo, Che en MT...
Het experiment is zó realistisch van opzet dat ze die omgeving niet meer kan onderscheiden van de realiteit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
de uitkomsten van dit onderzoek zijn toch al lang binnen zou ik zeggen
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ze verspreidt overal waar ze komt haar fantasieverhaaltjes als een niet nader te noemen ziekte rond en kan over niks anders praten.
Ik ben eerder geneigd quote #1 te geloven.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Hoe reageeren - voornamelijk Turkse - FOK!kers op de verhalen van een seksueel gefrustreerde Turkse jongedame?"
arm mensquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het experiment is zó realistisch van opzet dat ze die omgeving niet meer kan onderscheiden van de realiteit.
Dat van mij was niet serieus. Sowieso voornemen om weg te gaan van zoiets onbenulligs als fokquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat een leegloop dit jaar.
Arcadia, Borte, Stimo, Che en MT...
Dus je crush is geen interessante gespreksstof voor jou?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik jullie als praatpaal. Goedemorgen
Interessante gespreksstoffen bespreek ik met interessante mensen, buiten Fok.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:32 schreef MaidensTower het volgende:
Mensen Stimo is weg. Ik ga ook
Als ik wat met Mr. Baard krijg laat ik het jullie weten via Syl.
Tot ooit!
En nee, niet via een kloon hihi. Dan zou ik Mentos willen heten. Of AquaKiss.
Tot ooit!
Tot ooit!
Tot ooit!
En dit inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sowieso voornemen om weg te gaan van zoiets onbenulligs als fok. Dit is gewoon vermakelijk als je wacht, in slaap wil vallen, verveelt, discussies ed.
Dat melden is nodig zodat de rest kaarsjes opsteekt en Henny' kan pouren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehe, als je gaat ga je toch. Hoef je niet in dit topic te melden![]()
Ekte baas die Bilge![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:39 schreef Stimorol- het volgende:
Sanki ben gercek gidiyordum!
Ja toch wel. Denk ik.
Herneyse, Allah rahatlik versin. Aju
10 points for Turkey.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:41 schreef xminator het volgende:
Fokkers diedoen op andere fokkers die
doen op die fokkers
Jouw woorden zijn net zoveel waard als die van xaban06.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:39 schreef Stimorol- het volgende:
Sanki ben gercek gidiyordum!
Ja toch wel. Denk ik.
Herneyse, Allah rahatlik versin. Aju
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh wat erg. Misschien is weggaan een idee?
Arcadia krijgt ¤ 200 als hij tot 01/01/2015 niets post. Nu beledig je Granny Smith.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:52 schreef xminator het volgende:
Ik geef je een tientje als je stopt met posten op fok tot en met 01/01/2016. Andere mensen die ook geld willen inleggen?
Lekker beidehand doen ofniet!quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We weten dat je boos/superboos/kwaad/woedend bent. We weten echter niet wáárom je dat bent.
Ik verdubbel dat met vier keer een kwart.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:52 schreef xminator het volgende:
Ik geef je een tientje als je stopt met posten op fok tot en met 01/01/2016. Andere mensen die ook geld willen inleggen?
nvmquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik verdubbel dat met vier keer een kwart.
het is een terechte klachtquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:54 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Lekker beidehand doen ofniet!
Durf je toch niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:02 schreef groenappeltje20 het volgende:
Mag ik iemand opbellen en uitschelden?
zet het in een post...quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:02 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ja, 0611. Dan komen ze vanzelf.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:02 schreef groenappeltje20 het volgende:
ik wacht meequote:
06-98487983quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:02 schreef groenappeltje20 het volgende:
Als ze je bovenarm afbinden en een naald prikken in de aders van de binnenzijde van je elleboog, zou ik het niet doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Iemand ervaring met acupunctuur? Een collega raadt mij aan om naar een acupuncturist te gaan vanwege een verrekte spiertje.
Dat lijkt mij pijnlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als ze je bovenarm afbinden en een naald prikken in de aders van de binnenzijde van je elleboog, zou ik het niet doen.
in laten tapenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Iemand ervaring met acupunctuur? Een collega raadt mij aan om naar een acupuncturist te gaan vanwege een verrekte spiertje.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:14 schreef xminator het volgende:
Je ken het proberen, dat is toch gratis (vergoed vanuit zorgverzekering) geloof ik..
Vanuit de aanvullende verzekering heb ik volgens mij wel recht op een vergoeding.quote:U krijgt vanuit de basisverzekering geen vergoeding voor alternatieve geneeswijzen.
Klopt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:26 schreef xminator het volgende:
Ja, dat heb jij toch. Althans dat had je gezegd vandaar.
meestal helpt het welquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zodat ik m'n hoofd niet meer kan bewegen?
[ afbeelding ]
jou vermakenquote:
gecmis olsunquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vanmiddag maar eens bij de fysio en acupuncturist langsgaan dan.Ze zitten toch naast elkaar.
Aan een verrekte spier doet een acupuncturist niks.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Pas als je moet betalen. Dit is het pad van de egoïstquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Moet ik me trouwens schuldig voelen dat ik hem heb weggestuurd?
Alsof hij het volhoudt tot 1 januari.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Pas als je moet betalen. Dit is het pad van de egoïst
Hmm, ok.quote:Op donderdag 2 januari 2014 06:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Aan een verrekte spier doet een acupuncturist niks.
Je kan altijd bellen en vragen, maar een verrekking moet gewoon uit zichzelf genezen. Rust nemen, zalfje erop.quote:
quote:2006 02874
2007 17892
2008 11873
2009 06661
2010 07585
2011 08190
2012 17666
2013 10651
Jij permban? Wat had je gedaan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:54 schreef zarGon het volgende:
http://arcee862.com/jaarcijfers.php.
[..]
[ afbeelding ]
Had een permban in 2009, t/m 3 september. Die 6661 posts in 2009 waren dus in 9 maanden. Hm...
Ach, het is allemaal geschiedenis.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:27 schreef Che_ het volgende:
10 jaar
[..]
Jij permban? Wat had je gedaan?
Maar dus vertel eens?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach, het is allemaal geschiedenis.
In die tijd ook een stuk of 80 klonen aangemaakt. Achteraf weet ik niet of dat belachelijk is of een teken van standvastigheid is.
Nu gaan ze er allemaal juist heen.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Welke Aldi? Toch niet op de Willemsweg he?
Allebei. Ik zit op mobiel, kan dus niet veel met je tip.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:13 schreef xminator het volgende:
Tip enstaan los van elkander, welke is onduidelijk beste Sylv?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Allebei. Ik zit op mobiel, kan dus niet veel met je tip.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:24 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Baris Manco![]()
Sevgiyle Aniyoruz.
Ik kan nu 4 flessen zoete witte wijn op.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Tijd voor Raki. Iemand zin in een glaasje?
serieus?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben een maand of twee blond geweest.
İğrençsin!quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:41 schreef zarGon het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=245351075633266
smerig dude...quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:41 schreef zarGon het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=245351075633266
waarom blond?quote:
Tssk. Unlabeled is blond, maar niet dom.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben een maand of twee blond geweest.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Tssk. Unlabeled is blond, maar niet dom.
arkadas kurbani oldun dusquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik gaf de kapster de vrije hand, en MT zei "Doe maar blond ofzo".
Wacht even, noem jij je abi nou dom?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Ey, je zei het zelf.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wacht even, noem jij je abi nou dom?
sinds wanneer verfen mannen hun haar (blond)?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wilde het al langer, maar de vorige kappers wilden er niet aan beginnen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:24 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Baris Manco![]()
Sevgiyle Aniyoruz.
Al heel lang.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
sinds wanneer verfen mannen hun haar (blond)?
Sorry Sylvester abi, misschien ben je het vergeten. Je bent ook niet de jongste meer.quote:
quote:
thanks voor de link!quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:04 schreef WammesWaggel het volgende:
War and Peace (Paperback)
by Leo Tolstoy
Gekocht voor 2,38 Euro, veul goedkoper dan bij Waterstones
Sank you interwebz!
http://www.bookdepository(...)olstoy/9781853260629
ja in japan! ik kan niemand opnoemen in mij omgevingquote:
Ja, wrijf het maar in...quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Sorry Sylvester abi, misschien ben je het vergeten. Je bent ook niet de jongste meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N'awhquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:06 schreef MaidensTower het volgende:
Julis heeft mooie ogen! Heel onschuldig
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, wrijf het maar in...Ik hou nou eenmaal van oudere en ervaren mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op FOK! is ze alles behalve onschuldig hoor...quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:06 schreef MaidensTower het volgende:
Julis heeft mooie ogen! Heel onschuldig
Even een foto maken van dezen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:09 schreef Julis het volgende:
[..]
N'awh. Dank je.
[..]
Ik hou van oudere en ervaren mannen [ afbeelding ].
op FOK!? op FOK!? je bedoelt in real life!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op FOK! is ze alles behalve onschuldig hoor...
Oh ja, ze jaagt op je met een koekenpan he?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
op FOK!? op FOK!? je bedoelt in real life!
Koekenpan, wasmand, boeken, etc.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh ja, ze jaagt op je met een koekenpan he?
.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:09 schreef Julis het volgende:
[..]
N'awh. Dank je.
[..]
Ik hou nou eenmaal van oudere en ervaren mannen [ afbeelding ].
Wat een lieve zus heb je. Zo hoort er met jou omgegaan te worden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Koekenpan, wasmand, boeken, etc.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Sorry Sylvester abi, misschien ben je het vergeten. Je bent ook niet de jongste meer.
[..]Proest.
[..]
Ja, wrijf het maar in...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik was vandaag langs tegen 20:00 uur, ik zei nog: goeie dag!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:00 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Omgaan met mij is niet goed.
Wanneer kom je nou langs???!!
ja als je johnny of anita heet, maar niet als je hasan of mehmet heetquote:
[..]
Ja, wrijf het maar in...hoe "oud" ben je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
ik zou blond haar niet extreem noemen, groen of blauw welquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben een man van de extremen.Ik wilde wat anders dan zwart haar.
hoe spreek je dit uit?quote:
ja, echt geen geld!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
U bent welkom
En die luttele bedragen zijn... inclusief de verzendkosten
"oud"quote:
Levertijd is veelal 3 weken, Levo heeft er ook goede ervaringen mee.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
"oud"![]()
![]()
![]()
je bent net uit je snotneus periode :p
Waarom stel je jezelf niet voor?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik was vandaag langs tegen 20:00 uur, ik zei nog: goeie dag!
Stimo is ook al ouder dan ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:26 schreef xminator het volgende:
Met Slayage erbij ben jij niet de oudste in dit topic Sylv
Hmm, moeilijk om uit te leggen. Een manier van awhhh.quote:
Oh ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Koekenpan, wasmand, boeken, etc.
ik ben idd de mastodontquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:26 schreef xminator het volgende:
Met Slayage erbij ben jij niet de oudste in dit topic Sylv
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Waarom stel je jezelf niet voor?Want Angsthaas
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, daarom nam je dus niet op. Wacht even, ik bel je opnieuw.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:45 schreef xminator het volgende:
Mensen die privé bellen om 22.45 en verwachten dat ik opneem.
Was jij het maarquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, daarom nam je dus niet op. Wacht even, ik bel je opnieuw.
wie zegt dat dat niet gebeurdquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:05 schreef groenappeltje20 het volgende:
Btw, hoezo appen jullie elkaar niet? Groepschat
niet door mij iigquote:
Dat is goed te doen hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:11 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Is dat niet vermoeiend dan aan twee kanten reageren :p
Hij weet hoe ik zing schatquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tip: regel oordopjes, als je na het telefoontje nog wat wil kunnen horen...
mijn laatste vrije dag morgenquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Welterusten!Een nachtje slapen, 8 uurtjes werken daarna weekend.
Ik niet. k werkte vandaag, werk morgen, zaterdag en zondagquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Welterusten!Een nachtje slapen, 8 uurtjes werken daarna weekend.
jij begrijpt niet hoe het internet werkt kennelijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:21 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Alleen jij, Unlabeled en Syl toch
Wie heeft het nog meer gezien?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij begrijpt niet hoe het internet werkt kennelijk
Just a friendly reminder.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:18 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hij weet hoe ik zing schatHahahah
Hij heeft die filmpjes ook gezien haha
die is leuk maar deze is briljantquote:
who knows?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:23 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wie heeft het nog meer gezien?
moet je ook je mobiel weg doen dude...quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Lig ik eindelijk op bed, kan ik niet slapen.
Mobiel staat uit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
moet je ook je mobiel weg doen dude...
Bij jou had ik altijd een gedachte dat jij hem zou zijn..quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wie heeft de filmpjes niet gezien levert een kortere lijst op denk ik.
Serieus? Heb ik zoveel fans?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wie heeft de filmpjes niet gezien levert een kortere lijst op denk ik.
laptop/desktop/tablet ook heh!quote:
Zou je wel willen hè?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:34 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Serieus? Heb ik zoveel fans?
hahahhahahaha hij blijft leuk!!!quote:
hoe dat dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan niet pijnloos liggen, dus ben ik weer gaan zitten.
oh ja...quote:
Mijn vader heeft een tijdje een acupunctuurbehandeling gehad, maar ik kan niet zeggen dat het nu erg geholpen heeft. Maar zijn behandeling was niet gericht op spierpijn of -verrekking, dus ik weet niet hoe het bij jou uit zou kunnen pakken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Argh, hier hebben ze de Nederlandse vertaling van Ian Kershaw's Hitlerbiografie ook al niet op voorraad. Maar bedankt voor de link. Misschien toch maar voor de originele versie gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:04 schreef WammesWaggel het volgende:
War and Peace (Paperback)
by Leo Tolstoy
Gekocht voor 2,38 Euro, veul goedkoper dan bij Waterstones
Sank you interwebz!
http://www.bookdepository(...)olstoy/9781853260629
waarom hitler?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Argh, hier hebben ze de Nederlandse vertaling van Ian Kershaw's Hitlerbiografie ook al niet op voorraad. Maar bedankt voor de link. Misschien toch maar voor de originele versie gaan.
Ben afgehaakt na informatie over hem te hebben achterhaald via de beveiliger. He has issues. Ik laat hem met rust. Instabiel mens. Ik dacht dat ik labiel en onzeker was, maar dat valt reuze meequote:Op donderdag 2 januari 2014 23:46 schreef groenappeltje20 het volgende:
Mt, hoe is het afgelopen met mr baard?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:01 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ben afgehaakt na informatie over hem te hebben achterhaald via de beveiliger. He has issues. Ik laat hem met rust. Instabiel mens. Ik dacht dat ik labiel en onzeker was, maar dat valt reuze mee
Interessante persoonlijkheid.quote:
Huh? Wat is er dan..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:01 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ben afgehaakt na informatie over hem te hebben achterhaald via de beveiliger. He has issues. Ik laat hem met rust. Instabiel mens. Ik dacht dat ik labiel en onzeker was, maar dat valt reuze mee
misschien verkondigt die beveiliger onwaarheden over baard, omdat hij een bepaalde agenda heeftquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:01 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ben afgehaakt na informatie over hem te hebben achterhaald via de beveiliger. He has issues. Ik laat hem met rust. Instabiel mens.
Welke was het precies ook alweer? kijk ik ook nog even in de rondte, stond niet op Marktplaats neem ik aan... of je moet natuurlijk nieuw prefereren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Argh, hier hebben ze de Nederlandse vertaling van Ian Kershaw's Hitlerbiografie ook al niet op voorraad. Maar bedankt voor de link. Misschien toch maar voor de originele versie gaan.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:01 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
post voor de edit...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Interessante persoonlijkheid.
Beveiligers vervelen zich dood en zijn grotere fantasten/roddelaars dan een Turkse oma en jij neemt dat serieus?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:01 schreef MaidensTower het volgende:
chterhaald via de beveiliger. He has issues. Ik laat hem met rust.
wat stond er dan?quote:
why not bothquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is lekkerder, adana kebab of sis kebab?
Persoonlijk zou ik voor adana kebab gaan, maar dat is persoonlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is lekkerder, adana kebab of sis kebab?
Ach, waarom ook niet. Ik moet toch voor minimaal ¤ 25,- bestellen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
why not both
persoonlijke voorkeur, probeer ze allebei uit
Ik eet alles man. Heb die docu weleens gezien trouwens. Wel ernstig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Doner van restaurant Oke op de Dappermarkt, dichtbij je huis en zonder varkens!
vast welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik bij 'opmerkingen' neerzet dat ze 5 euro fooi krijgen voor een snelle en goeie bezorging, dan moet het toch wel goed gaan?
Ik vier niks. Ik moet nog extra proteinzzz & kcals eten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
vast wel
wat vier je
is het al aangekomen
laat weten of het smaakte
en welke je voorkeur heeft
Sure. Volgens de beoordelingen is de bezorgtijd lang. Hoop dat het redelijk snel hier is, want ik heb echt honger man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |