SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij ook een baard?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
En hoe. Jij bent de reden dat ik hier nog zit. En zo denkt 90% van de mannelijke users hier.
quote:
quote:
Hahahah echte piskopatquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
MT: ''Adam, adam, adam, adam, adam...''
[ afbeelding ]
Yok be. Ciddi alma. Ik heb alleen oog voor Mr. Baard. Morgen zie ik hem weerquote:
Hahaquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
MT: ''Adam, adam, adam, adam, adam...''
[ afbeelding ]
Sure why notquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:10 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Yok be. Ciddi alma. Ik heb alleen oog voor Mr. Baard. Morgen zie ik hem weer![]()
Wil je foto van hem zien?
ligt in scheiding does not equal gescheidenquote:
Dus? Formalitequote:Op donderdag 2 januari 2014 00:12 schreef expans het volgende:
[..]
ligt in scheiding does not equal gescheiden
Saka maka biyana, bij mij komt het echt over alsof je van de ene op de andere man springt qua aandacht, ookal zeggen ze misschien één keer hoi
Kendin laf sokup duruyon kiza, biz espiri yapinca mi tü kaka oluyor?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:08 schreef Stimorol- het volgende:
Ik erger me een beetje aan bepaalde erkekler. Kadin gibi laf yetistirmeyin ya.
Volgens mij had hij juist geen ring om...quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:14 schreef expans het volgende:
[..]
Volgens mij begon ze al interesse te tonen voordat ze dat wist, ookal had hij een ring om![]()
ho's gonna ho
Erkek dediginde is t anders bence.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kendin laf sokup duruyon kiza, biz espiri yapinca mi tü kaka oluyor?
Het is gewoon een sociaal experiment van MT.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
MT anlatma burda. Srs. Dat je dit allemaal pikt.
Aaaiiit! Wise guy!quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:15 schreef Che_ het volgende:
Stimorol- ik join je in je vertrek. Ik heb nooit van Turkse series gehouden
WhiteKnightsCastlequote:Op donderdag 2 januari 2014 00:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Zou Che_ ook onder een andere naam terugkeren?
Kan mij het schelen. Ik weet zelf hoe het zit. Ik vind hem oprecht leuk. Die Turkse collega heb ik verteld het contact te willen beperken tot op werk. Daarna geblokkeerd. Mr. Baard is worth waiting forquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ligt aan de intentie en manier van reageren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erkek dediginde is t anders bence.
ow?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is gewoon een sociaal experiment van MT.
tot morgen!quote:
Hoezo dat? Ze verspreidt overal waar ze komt haar fantasieverhaaltjes als een niet nader te noemen ziekte rond en kan over niks anders praten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
"Hoe reageeren - voornamelijk Turkse - FOK!kers op de verhalen van een seksueel gefrustreerde Turkse jongedame?"quote:
de uitkomsten van dit onderzoek zijn toch al lang binnen zou ik zeggenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Hoe reageeren - voornamelijk Turkse - FOK!kers op de verhalen van een seksueel gefrustreerde Turkse jongedame?"
Ja, ik gebruik jullie als praatpaal. Goedemorgenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ze verspreidt overal waar ze komt haar fantasieverhaaltjes als een niet nader te noemen ziekte rond en kan over niks anders praten.
geloof er nikks vanquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat een leegloop dit jaar.
Arcadia, Borte, Stimo, Che en MT...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |