quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:07 schreef MaJo het volgende:
Laatste saffie gerookt, nu gewoon volhouden![]()
Tijd voor een welverdiende tuk
Komt goed.quote:Op woensdag 1 januari 2014 schreef MaJo het volgende:
[..]
Deze post bewaar ik...
is goed, mag je me mee achter de broek zitten
Foto's van Artis zelf gemaakt? Dat eerste beest is cool
ik dacht al dat het een tapir wasquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt goed.
Ja, foto's zelf gemaakt. De eerste is een jonge tapir, de onderste een gorilla mama.
Mocht niet flitsen en het was er wat donker helaas...
Ik vind die hallen waar je tussen de dieren loopt wel tof.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik dacht al dat het een tapir wasvind je Artis leuk? Vind het een beetje een schrale dierentuin
Ik heb vrienden in Artis wonen en werken, dus kan er daardoor vaak meer zien/doen dan de 'gewone' bezoeker.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik dacht al dat het een tapir wasvind je Artis leuk? Vind het een beetje een schrale dierentuin
Dat is het oude apen- en vogelhuis dat omgebouwd is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind die hallen waar je tussen de dieren loopt wel tof.
Leuke plek geworden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is het oude apen- en vogelhuis dat omgebouwd is.
Dat is inderdaad wel een verbetering sinds een paar jaar...
Mazzel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:02 schreef MadMaster het volgende:
2 Januari al weer.
Tijd om mijn nest in te duiken. Morgen nog wel vrij, maar met een redelijk bezet schema...
Goedzo MaJo!! En nu maar anticiperen op de gelegenheden/omstandigheden waardoor je vorige keer weer bent begonnen. Je kunt het vast!quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:07 schreef MaJo het volgende:
Laatste saffie gerookt, nu gewoon volhouden![]()
Tijd voor een welverdiende tuk
Daar ben ik laatst ook weer achter gekomenquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Ik wist niet dat lego nog zo leuk was
m'n zwager had vorige week met m'n neefje de Union met laadkraan gemaakt. Die zag er leuk uit en toen hoorde ik dat m'n schoonouders dus nog een paar van die dingen hadden staan. En m'n neefje is er nog te klein voor, dus ik mocht er wel eentje meenemenquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Daar ben ik laatst ook weer achter gekomen![]()
er staat nog een behoorlijke marklin trein met veel toebehoren bij m'n ouders op zolder. Heel leuk spulquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan moet je maar niet over modeltreintjes na gaan denken, vergeleken daarbij is lego een koopje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |