kruipend door de gang heenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu het Hans Schiffers filmpje.
Als jij het betaalt, primaquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat nou als we 24/7 watchers bij Schiphol zetten die kijken wie wanneer terugkomt?
reizen ze via Duitslandquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat nou als we 24/7 watchers bij Schiphol zetten die kijken wie wanneer terugkomt?
Ze komen toch niet meteen terugquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Janine en haar hond zijn er ook weer.
Hij ging meteen door op vakantie. Zoals de meesten. Of ze blijven vaak iig nog een paar dagen daar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
De eerste afvaller zei zojuist van wel.
Dat hebben ze elk jaar al?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:54 schreef F_JD het volgende:
Vertrouwenspersoon, ook een nieuw begrip sinds gisteren (Arjan-Janine), spannend hoor.
Uh, nee. Een vertrouwenspersoon is voor na die tijd volgens mij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:56 schreef F_JD het volgende:
[..]
Dat er een oud-kandidaat (/vriend) thuis zit die je mag bellen voor hulp? Oh.
Idd zit lekker te knabbelenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Janine en haar hond zijn er ook weer.
Ja, ik ken ze nu ook allemaal nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is wel een domme reden Arjen.
Zo'n C&A rok geleend van die zangeres van My Darling Clementine.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:58 schreef marcodej het volgende:
Hadewych heeft een huispak van Royke Donders aan.
Klopt, en na twee of drie afleveringen ken je echt iedereen wel, en dan zit je heus niet: "Is het nou die of die?"quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik ken ze nu ook allemaal niet
Ja, daarom. Beetje een non-reden dus..quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klopt, en na twee of drie afleveringen ken je echt iedereen wel, en dan zit je heus niet: "Is het nou die of die?"
Sommige wel. Of het ligt aan mij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:02 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En ZO bekend zijn de kandidaten nou ook weer niet
Sommigen wel, maar ik vind het nou niet zo dat, zoals Arjen zegt, dat alle kijkers nu bij de eerste aflevering al weet wie iedereen is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |