waarom doe je dat dan ook nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.
Volgens mij hebben ze daar achter ook hun eigen gesprekjes.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
Die Patrick Martens lacht op de achtergrond echt overal om
Hier ken je Jennifer van.quote:
kruipend door de gang heenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu het Hans Schiffers filmpje.
Als jij het betaalt, primaquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat nou als we 24/7 watchers bij Schiphol zetten die kijken wie wanneer terugkomt?
reizen ze via Duitslandquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat nou als we 24/7 watchers bij Schiphol zetten die kijken wie wanneer terugkomt?
Ze komen toch niet meteen terugquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Janine en haar hond zijn er ook weer.
Hij ging meteen door op vakantie. Zoals de meesten. Of ze blijven vaak iig nog een paar dagen daar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
De eerste afvaller zei zojuist van wel.
Dat hebben ze elk jaar al?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:54 schreef F_JD het volgende:
Vertrouwenspersoon, ook een nieuw begrip sinds gisteren (Arjan-Janine), spannend hoor.
Uh, nee. Een vertrouwenspersoon is voor na die tijd volgens mij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:56 schreef F_JD het volgende:
[..]
Dat er een oud-kandidaat (/vriend) thuis zit die je mag bellen voor hulp? Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |