Succes!quote:
T is niet eens spannend joh tegen Anderson was spannendquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:29 schreef DeLuna het volgende:
Mikey dit is wel genoeg spanning, nu nar de 7 gaarne
Ok.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
De Nederlander is mentaal waardeloos zo blijkt.
MVG staat 4-0 voor, Wright pakt 2 sets en de hel breekt los.
Die hebben de meesten niet gekeken denk ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
T is niet eens spannend joh tegen Anderson was spannend
Mike wint echt welquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou leuk zijn als ze er nog 11 gooien.quote:
quote:
Nee van Gerwen is het toonbeeld van verfijningquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:29 schreef S0nic het volgende:
Je gunt iemand die er zo uitziet toch niet de overwinning
Na Wright-Smith de beste potquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hebben de meesten niet gekeken denk ik.
Ik wil met darten altijd een leuke wedstrijd zien. Wie er dan wint kan mij niet echt boeien.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:29 schreef S0nic het volgende:
Je gunt iemand die er zo uitziet toch niet de overwinning
Heeft niks met mentaal te maken. Wright gooit gewoon zijn dubbels nu.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit al heb ik wel liever MVGquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil met darten altijd een leuke wedstrijd zien. Wie er dan wint kan mij niet echt boeien.
Duidelijk.quote:
Nog steeds snap ik de omgedraaide gedachte niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heeft niks met mentaal te maken. Wright gooit gewoon zijn dubbels nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |