Gelukkig maar dat je matties hebt die jou daarop attenderen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe elk van de dames waar ik mee zou willen daten onder mijn league is.
Gaan? Ik kom juist voor ruzie man.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef Faxie het volgende:
Ik ga maar voordat ik straks weer ruzie heb....
Dat zeg je toch zelf, eeuwige optimistquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zet er maar weer maar voor ja. Eeuwige pessimist
Hou jij van jezelf Fax?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zeg je toch zelf, eeuwige optimist
Daarom.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Niemand die je zelf leuk vindt is onder je league, lijkt me.
Wie zou er dan wel boven mijn league zitten?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je matties hebt die jou daarop attenderen.
Nee dat zeg ik helemaal niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zeg je toch zelf, eeuwige optimist
Ik kijk later even, als ik het niet vergeet. Ik volg nu van Gerwen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom.
Dit is de man waar ik het eerder over had, trouwens:
[..]
Wie zou er dan wel boven mijn league zitten?
Ik weet het niet man, ik denk niet dat er veel vrouwen boven jouw league zitten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie zou er dan wel boven mijn league zitten?
Dat is prima.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kijk later even, als ik het niet vergeet. Ik volg nu van Gerwen.
Wat ben je toch ook een slijmjurk hequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet het niet man, ik denk niet dat er veel vrouwen boven jouw league zitten.
Ja, op een gegeten moment was haar kruk helemaal vochtig. Verbazing alom dat dit niet door de krukzitster zelf was.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een slijmjurk he
Is dat hoe je Myra hebt gehosseld?
Nee, die heb ik dronken gevoerd. Maar oké, ik bedoel van de normale vrouwen he. Want ik weet ook wel dat de Merel Westriks uit de league zijn van de gewonemansmensch.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat ben je toch ook een slijmjurk he
Is dat hoe je Myra hebt gehosseld?
Ach, ik ben misschien nog aangeschotenquote:
Goed excuusquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ik ben misschien nog aangeschoten
trouwens, ze is gewoon mooi! Blond doet daar niks aan afquote:
WT zijn smaak is onfeilbaar.quote:
Jij was er toch helemaal niet bij, boefje?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, op een gegeten moment was haar kruk helemaal vochtig. Verbazing alom dat dit niet door de krukzitster zelf was.
Maarja, van de vrouwen waarvan je weet dat ik ze leuk vind of vond, dat soort vrouwen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, die heb ik dronken gevoerd. Maar oké, ik bedoel van de normale vrouwen he. Want ik weet ook wel dat de Merel Westriks uit de league zijn van de gewonemansmensch.
Wel toch? Of tenminste op zijn minst lichamelijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij was er toch helemaal niet bij, boefje?
[..]
Vind ik de laatste gewoon een te lelijk gezicht hebben voor jou. De rest vond ik allemaal wel oké.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maarja, van de vrouwen waarvan je weet dat ik ze leuk vind of vond, dat soort vrouwen.
Ik weet het niet meer man, het is lang geleden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel toch? Of tenminste op zijn minst lichamelijk.
Wel oké, wel oké...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:49 schreef twi het volgende:
[..]
Vind ik de laatste gewoon een te lelijk gezicht hebben voor jou. De rest vond ik allemaal wel oké.
Ja, wij hebben niet dezelfde smaak. Maar godverdomme was gewoon een hele leuke meid en dat geldt eigenlijk voor de twee anderen ook. En L. heb ik nooit echt een fatsoenlijke foto van gezien, maar niet mijn smaak dus dan kom je vanzelf in de "wel oké"-groep terecht. Dat is voor een hater als ik gewoon een goede groep.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel oké, wel oké...
Ik snap nog steeds niet wat er mis is met haar gezicht. Ik vind haar schattig.
Maar knap is het niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer man, het is lang geleden.
Dat was die keer met die psychotische negerin.
[..]
Wel oké, wel oké...
Ik snap nog steeds niet wat er mis is met haar gezicht. Ik vind haar schattig.
Myra vond gvd mijn league. Vond haar ook een leuke meid.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, wij hebben niet dezelfde smaak. Maar godverdomme was gewoon een hele leuke meid en dat geldt eigenlijk voor de twee anderen ook. En L. heb ik nooit echt een fatsoenlijke foto van gezien, maar niet mijn smaak dus dan kom je vanzelf in de "wel oké"-groep terecht. Dat is voor een hater als ik gewoon een goede groep.
Ze was gewoon leuk en spontaan. Ga er maar eens aan staan om een date bij wildvreemden op bezoek te gaan. Dan ben je wel een bikkel. Zeker als één van die wildvreemden de hele tijd godverdomme zeg. Ik voel me nog schuldig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra vond gvd mijn league. Vond haar ook een leuke meid.
Ik vond haar ook leuk, maar kan nou niet direct zeggen wat het was dat ik leuk vond aan haar. Ze had in ieder geval een bepaalde aanwezigheid.
Ja, dat laatste is natuurlijk wel weer waar.
Dat kan.quote:
Ze vond dat minder eng dan alleen met mij zijnquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ze was gewoon leuk en spontaan. Ga er maar eens aan staan om een date bij wildvreemden op bezoek te gaan. Dan ben je wel een bikkel. Zeker als één van die wildvreemden de hele tijd godverdomme zeg. Ik voel me nog schuldig.
Doe nou eens niet zo redelijkquote:
Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze vond dat minder eng dan alleen met mij zijn
Ja, sorry. Ik zie het niet, maar jij bent degene die haar leuk vindt. Dus ik kan moeilijk zeggen: "IMPOSSIBRUUUU".quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze vond dat minder eng dan alleen met mij zijn
[..]
Doe nou eens niet zo redelijk
Nee, compleet serieus.quote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik zie het niet, maar jij bent degene die haar leuk vindt. Dus ik kan moeilijk zeggen: "IMPOSSIBRUUUU".
Echt? Ik zou daar dan juist banger voor zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, compleet serieus.
Leuk haar veiliger om met meer te zijn, zodat er geen risico was dat het compleet awkward zou zijn.
Ik herken dat wel hoor. Minder ongemakkelijke stiltes in een groep.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik zou daar dan juist banger voor zijn.
Ik ook. Maar goed, iedereen is anders natuurlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik zou daar dan juist banger voor zijn.
Zij heeft wel het charisma om dit te vermijden, denk ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik herken dat wel hoor. Minder ongemakkelijke stiltes in een groep.
Ach, die avond kon je niemand daar haten, ouwe knuffelbeer van me.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:12 schreef twi het volgende:
Ik voel me ook beter in een groep. Meer mensen om te haten.
Hebben we het nu over die gvd of de meest recente?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij heeft wel het charisma om dit te vermijden, denk ik.
[..]
Ach, die avond kon je niemand daar haten, ouwe knuffelbeer van me.
Elke avond op FOK!meets heb ik tot nu toe wel iemand gehaat.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij heeft wel het charisma om dit te vermijden, denk ik.
[..]
Ach, die avond kon je niemand daar haten, ouwe knuffelbeer van me.
Haten is makkelijker dan houden van.quote:
Dat deel ik niet.quote:
Gvd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Hebben we het nu over die gvd of de meest recente?
Wat?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Elke avond op FOK!meets heb ik tot nu toe wel iemand gehaat.
Die ken ik helemaal niet. Was dat voor mijn tijd?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat deel ik niet.
Kaneel is liefde.
[..]
Gvd.
[..]
Wat?
Dm.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Die ken ik helemaal niet. Was dat voor mijn tijd?
Bij de meeste meets weet ik wel wie je bedoelt. Maar heb je gvd zitten haten?quote:
Nee, toen heb ik jou zitten haten natuurlijk. Nee, die tel ik niet bij mijn meets. Ik kan me ook niet herinneren wie ik mijn eerste meet heb zitten haten. Misschien snarf een beetje.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de meeste meets weet ik wel wie je bedoelt. Maar heb je gvd zitten haten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |