SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Mathemaat het volgende:
Dit vat mijn studie-ervaring goed samen:Herkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Mathemaat het volgende:
Dit vat mijn studie-ervaring goed samen:Ja exact.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Sorry Arcadia, ik heb u ingehaald omdat u zo traag liep."quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, goed motief zeg.![]()
"Sorry mevrouw, ik stal uw tas omdat u zo traag liep"
Mathemoat.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef Mathemaat het volgende:
Ik geef Sylvester gelijk. Arcadie je moet sneller zijn.
Zo is het leven op aarde. Leer ermee leven.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik wil ff mijn frustratie kwijt, sommige mensen! Pff.. Vitcansiz insanlar
Of gewoon mathemaatovicquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mathemoat.
In Rusland zou jij Mathekameraad heten![]()
![]()
Mensen die zonder enige context random zinnen neerplempen op fora...quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
vicdansızquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
What fates impose, that men must needs abide;quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik probeer op je te lijkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een alim, je weet alles altijd zo goed te verwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |