Ha allemaal,
Na veel gegoogle en rondvragen dit topic gemaakt, want ik vind nergens het antwoord. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Wij hebben 2 katten, beide gecastreerd. De ene is een jaar of 7, de ander een jaar of 9. De oudste sproeit regelmatig in huis, al sinds een paar jaar. Een oorzaak hebben we, net als een oplossing, tot nu toe niet kunnen vinden. Alle oplossingen zoals op internet genoemd (kattenbak verschonen, extra bakken, etensbak verplaatsen, speciale schoonmaakmiddelen, etc.) hebben we al geprobeerd, zowel de 'reguliere'als de huis-tuin-en-keuken oplossingen.
De plekken waar hij sproeit, verschillen en maken we ook elke keer goed schoon. Toch blijft hij sproeien, de ene keer een fietstas, de andere keer over een kleed dat er al een tijd ligt en dan weer tegen elektrische apparatuur (ik ben inmiddels aan de 3 router bezig...)
Heeft een van jullie een briljante oplossing die nog nergens op internet genoemd is? Ik sta op het punt om het beest uit huis te zetten, richting asiel. Mij vrouw is het daar nog niet mee eens. Feit is wel dat er serieus iets moet gebeuren. Maar ja, wat...? Help please....
Hier schreef
Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt
katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik
CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen