Ze zijn wel erg klef jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:06 schreef Toverheks het volgende:
zat er op te wachten, heb je der weer met haar vader, en zei heeft de kus van haar vader getato en hij van haar, echt ik denk het mijne ervan
Das Vanessa en is 39. Dafuck? Ze lijkt wel 50.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:07 schreef houdjemond het volgende:
Sorry voor alle stomme vragen, maar wie is die platte limburgse?
37 hoorde ik, en der eerste kind was een ongeluk, bedankt mam!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das Vanessa en is 39. Dafuck? Ze lijkt wel 50.
Ik ben bang dat ze nieuwe kunnen bestellen...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef houdjemond het volgende:
Hoe gaan ze dat doen als de peukjes op zijn?
Nee hequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze nieuwe kunnen bestellen...
Limburgs...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef regiliopeace het volgende:
Net als bij DGK toch maar weer een stream-abo genomen. Tot nu toe hoor ik alleen maar brabants geleuter.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:14 schreef houdjemond het volgende:
"Mannen moeten alleen een beetje zaad hebben"Ik ben om, ik ga wel voor zo'n abo, kijk het even aan deze maand
Jij weet HEEEL goed wat wij nodig hebben af en toe....quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:15 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
als dat het enige is wat ze moeten hebben, ga ik voor elke vent:0
oude tijden herlevenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:18 schreef Gert het volgende:
Censuur.
Een gesprek over de filmpjes die vooraf van de deelnemers zijn gemaakt, mogen we blijkbaar niet volgen.
Heet dat censuur nu? Dacht dat we daar de term streamlock voor haddenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:18 schreef Gert het volgende:
Censuur.
Een gesprek over de filmpjes die vooraf van de deelnemers zijn gemaakt, mogen we blijkbaar niet volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |