17 hahahhahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
Vind het wel stom dat ik de enige hier ben die eerlijk doet over zijn penislengte (17cm) en andere mensen zomaar 30 roepen of zelfs 20 inch.
Ik begin gewoon te twijfelen, misschien moet ik gewoon eens een loterij winnen en niet gaan studeren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Klinkt goed
Wacht maar tot je echt moet studeren
Grootheidswaanzin.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
Vind het wel stom dat ik de enige hier ben die eerlijk doet over zijn penislengte (17cm) en andere mensen zomaar 30 roepen of zelfs 20 inch.
Ik had gewonnen met de oudejaarsloterij.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik begin gewoon te twijfelen, misschien moet ik gewoon eens een loterij winnen en niet gaan studeren.
Wat toevallig, wij zijn nu penislengtegenoten (waarom is dit woord niet rood onderstreept ?! )quote:
Imponeren, en kennelijk ben jij toch behoorlijk onder de indruk. Ontkenning is nog je enige defensie.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
maar 6 telt niet in de vakantiequote:Op woensdag 1 januari 2014 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik gok voornemen 6 ( al kun je die nog doen vandaag) en 7
Waarom?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat toevallig, wij zijn nu penislengtegenoten (waarom is dit woord niet rood onderstreept ?! )
neequote:
Dat deed ik ook, maar ik werd herkend aan een foto in US, een tijd terug. En het erge is: het was niet zomaar een foto. Er stond "het is je b0ii Rodawa" op, evenals hartjes en ik lag in een vreemde swagpose.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja. Buiten FOK! praat ik net zo dom als ik typ dus zo erg zijn mijn infantiele posts ook weer niet. Toch houd ik het liever gescheiden
Ach het gaat erom dat je hebt gewonnen, hoe duur het lotje kostte maakt natuurlijk niet uitquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik had gewonnen met de oudejaarsloterij.
10 eurooooooo
lotje kostte 30 maarja.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar ik werd herkend aan een foto in US, een tijd terug. En het erge is: het was niet zomaar een foto. Er stond "het is je b0ii Rodawa" op, evenals hartjes en ik lag in een vreemde swagpose.
Kenners kennen.
o?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kom volgend jaar bij jou in wonen
Precies!quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach het gaat erom dat je hebt gewonnen, hoe duur het lotje kostte maakt natuurlijk niet uit![]()
Wat dan wel, die andere zijn onbreekbaar, die moet je nog gaan doen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
maar 6 telt niet in de vakantie
7 heb ik niet gebroken
Niks mis mee. Liever zo'n foto dan een serieuzequote:Op woensdag 1 januari 2014 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar ik werd herkend aan een foto in US, een tijd terug. En het erge is: het was niet zomaar een foto. Er stond "het is je b0ii Rodawa" op, evenals hartjes en ik lag in een vreemde swagpose.
Kenners kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |