www.sho.com/site/homeland/quote:sho.com:
Who's the hero who's the threat? When MIA Marine Sgt. Nicholas Brody returns home to a hero's welcome after eight years in enemy confinement, brilliant but volatile CIA agent Carrie Mathison isn't buying his story. She believes that Brody has been turned and is now working for Al Qaeda. What follows is a dangerous game of cat and mouse with nothing short of American national security at stake. Claire Danes, Damian Lewis and Mandy Patankin star in the provocative, suspenseful new Showtime Original Series HOMELAND, from Executive Producers of 24.
tv.com:
Based on the Israeli version of "Prisoners of War." A U.S. soldier who was thought to have been killed in Iraq over 10 years ago who is now being questioned as to whether he is a member of a sleeper cell sent to cause a terrorist attack. Claire Danes stars in this Showtime pilot as a CIA agent with bipolar disorder who comes to suspect that an Afghanistan war hero who has returned home after years as a POW might be part of a terrorist plot. Expect a psychological thriller with a strong focus on character development. Bring it on.
Wat jong nog.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:56 schreef Peter88Online het volgende:
James Rebhorn is overleden. Hij speelde Carrie's vader in Homeland.
http://www.hollywoodrepor(...)omeland-white-690464
iddquote:Op maandag 24 maart 2014 13:23 schreef ems. het volgende:
Finale s3 was juist één van de mindere afleveringen van de hele serie imo
Serieus, het kostte minder tijd dat te googlen dan die post te tikken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:36 schreef Willewa het volgende:
Vast wel ergens te vinden maar excuses ik ben lui; komt seizoen 4 nog of is ie er al? Of is het na 3 gewoon klaar..?
Daar vroeg ik niet naar ;pquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus, het kostte minder tijd dat te googlen dan die post te tikken.
Succes met Googlen
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jammer joh, het is hier geen sociale werkplaats
Dat was serieus makkelijker dan zelf naar google gaan en het intypenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:37 schreef Roberto_BOZ het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=Homeland+season+4
Seizoen 4 is net uit op bluray. Zoek maar op torrentsitequote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:36 schreef Willewa het volgende:
Vast wel ergens te vinden maar excuses ik ben lui; komt seizoen 4 nog of is ie er al? Of is het na 3 gewoon klaar..?
Hoe leuk wordt het volgende seizoen dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En nog zijn er mensen die denken dat Brody terugkomt
Net als saddam hoessein een dubbelgangerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En nog zijn er mensen die denken dat Brody terugkomt
Het is niet uitgesloten dat ze, net als de dochter, nog een keer langs komen maar ze zijn geen regulars meer. Bronquote:
Zondequote:Op maandag 11 augustus 2014 21:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het is niet uitgesloten dat ze, net als de dochter, nog een keer langs komen maar ze zijn geen regulars meer. Bron
quote:Showtime gives 'Homeland' two-hour premiere on Oct. 5
Showtime is doubling up on Homeland‘s premiere night.
The network announced that it will air the first two episodes of the CIA thriller’s fourth season on Oct. 5, from 9 p.m. to 11 p.m.
Bron
ik durf er niet met je op te wedden, aangezien hij een contract voor een paar extra seizoenen had. Maar dat zou toch wel erg belachelijk zijn. Het is tijd voor een nieuw fris verhaal, en liefst eentje waar Carrie niet bij doordraait, ook dat heb ik nu wel gezienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:48 schreef SunChaser het volgende:
Ik zet er een krat bier op dat Brody niet dood is
misschien wel dood maar leeft voort in de herinneringen of dromen van Carrie oid... soort inner guidequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:48 schreef SunChaser het volgende:
Dat zou wel een beetje cheesy zijn dan... sowieso moet je niet de 24 kant op willen, dan verliest het heel snel aan geloofwaardigheid. Zal wel worden wat Re zegt, beetje flashbacks en toestanden, maar in principe is er nu de kans op juist een mooie nieuwe verhaallijn, zou zonde zijn als weer wordt teruggegrepen naar Brodyquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:48 schreef SunChaser het volgende:
Maar dat vond ik niet storend, beiden hadden ze een mooie rol.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:13 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond dat Brody in seizoen 1 dood had moeten gaan zoals de bedoeling was. We zagen het ook in Heroes, daar gingen publiekslievelingen HRG en Sylar maar niet dood.
De makers van de serie hebben al aangekondigd dat er zeker een kans is dat hij terug komt, maar dan alleen in haar flashbacks.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:01 schreef Re het volgende:
[..]
misschien wel dood maar leeft voort in de herinneringen of dromen van Carrie oid... soort inner guide
Deze?quote:
Yep, leuke korte samenvatting van 10 minuten van de voorgaande seizoenen en een vooruitblik op seizoen 4.quote:
quote:Creating Drama ‘by the Seat of Our Pants’
When the terrorist turned hero Nicholas Brody died last year on the Showtime spy thriller “Homeland,” the producers of the series knew they would be facing a total reinvention this season.
But the show enters its fourth season Sunday under unexpected pressure and a bit damaged psychologically — mirroring, in an odd way, its main character, the bipolar C.I.A. officer Carrie Mathison.
Last season, many onetime supporters, including some critics and fans, turned on “Homeland,” accusing it of manipulative plotting in four early episodes (involving an elaborate con by Carrie’s patron, Saul, in which he seemed to turn on her) and losing focus with emphasis on minor characters like Brody’s daughter, Dana.
“I don’t think I ever really care to watch ‘Homeland’ again,” the Slate critic Willa Paskin wrote, saying she had “lost faith” in the show’s “ability to be coherent.”
The disrespect was new for a show once so hot that President Obama requested screeners to watch in the White House, and once so honored it was given the Emmy for best drama after its first year. In what might have been the low point, the series was excluded from last season’s ferociously competitive Emmy field for best drama. “We love our show, and we bleed for our show,” said Alex Gansa, a creator of “Homeland.” “So when there is a degree of criticism, it can’t help but hurt. And the lack of an Emmy nomination really hurt.”
http://www.nytimes.com/20(...)rth-season.html?_r=0
daar wordt net gedaan alsof seizoen 3 zo slecht was, vond 3 overal beter dan seizoen 2 en heb zin in het nieuwe. Vraag me wel af of ze een waardige vervanger voor brody in de cast hebbenquote:
Precies, alhoewel dat hele gejank om Dana wel echt dikke bullcrap was, het is geen fuckin soap.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:45 schreef planethugo het volgende:
[..]
daar wordt net gedaan alsof seizoen 3 zo slecht was, vond 3 overal beter dan seizoen 2 en heb zin in het nieuwe. Vraag me wel af of ze een waardige vervanger voor brody in de cast hebben
Oh gatverquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:01 schreef Re het volgende:
[..]
misschien wel dood maar leeft voort in de herinneringen of dromen van Carrie oid... soort inner guide
dat was idd klote, de maker zegt in dat stuk ook dat als iets anders zou doen aan S3 het dat verhaal zou zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, alhoewel dat hele gejank om Dana wel echt dikke bullcrap was, het is geen fuckin soap.
'Super slecht'.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Denk eigenlijk niet dat het nog wat gaat worden met Homeland. Seizoen 2 en 3 waren super slecht. Seizoen 1 was wel goed maar ze hadden Brody dood moeten laten gaan om het geweldig te maken.
Dan waren de seizoenen erna waarschijnlijk ook veel beter geweest.
Hier gestopt met lezenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Seizoen 2 en 3 waren super slecht.
Kijkcijfersquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik kan geen enkele plausibele reden verzinnen waarom hij niet dood zou zijn
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:55 schreef Aestivate het volgende:
Lomp met dat kind, op dat hele kind verhaal zit ik niet te wachten.
Beetje jammer voor die station chief (gespeeld door Corey Stoll, die ook in House of Cards vrij snel ''killed off'' was)quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:25 schreef planethugo het volgende:
verrassend goed begin zeg, vooral het einde van aflevering 1 in de auto was heftig en indrukwekkend gefilmd. Gelukkig is Carrie weer op weg daarnaartoe zodat ze zich niet om de baby hoeft te bekommeren
Ze is ook wel erg koeltjes geworden maar dat zal vast wel vroeg of laat omslaan naar de para carrie zoals we al vaker gezien hebben
datquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef remlof het volgende:
Geweldige begin van het vierde seizoen inderdaad. Ook grappig om te zien hoe Carrie zich totaal geen raad weet met dat kind
Ja!quote:
quote:
Nou, ik vond de drie minuten van hopeloze junk naar Captain America transformatie wel erg zwak.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:11 schreef ems. het volgende:
Derde seizoen was dan alweer wat interessanter.
In ieder geval een klootzak. Een beetje zijn louche medicijnflesjes bij zijn vriendin verstoppen. Hoe vaak gaat dat nou goed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:41 schreef SiennaForrest het volgende:
Een terrorist in den dop of een vredebrenger?![]()
Het was een leuk karakter maar hij is gestorven als een held (nou ja, hij volbracht de missie) dat is wat mij betreft wel genoeg.quote:P.s. In tegenstelling tot de meeste hier hoop ik dan wel dat Brody terugkomt, hij hoort er gewoon bij, daar kunnen ze vast wel iets op verzonnen hebben.
Ja dat is vragen om problemen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
In ieder geval een klootzak. Een beetje zijn louche medicijnflesjes bij zijn vriendin verstoppen. Hoe vaak gaat dat nou goed.
en bedankt voor de spoilerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:56 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Ja dat is vragen om problemen!by the way; volgens imdb doet ie maar drie episodes mee...
Niet zo huilen jankerd, kan iedereen gewoon zien op imdb bij de actorlist, hoeveel afleveringen een ieder meedoet... En ga zelf lekker weg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:06 schreef Awsom het volgende:
[..]
en bedankt voor de spoiler
ga eens weg
Ja hij en die piloot, de rest lijkt alleen maar bij de CIA te zitten voor zichzelf.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
Quinnn is overigens duidelijk wel voor de maatschappij.
Ja maar voor hoe lang...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
Quinnn is overigens duidelijk wel voor de maatschappij.
zal ik het hele seizoen ook vast verklappen? kan iedereen gewoon zien op googlequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:10 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Niet zo huilen jankerd, kan iedereen gewoon zien op imdb bij de actorlist, hoeveel afleveringen een ieder meedoet... En ga zelf lekker weg.
Nee niet verklappen gek, niet spoileren!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:15 schreef Awsom het volgende:
[..]
zal ik het hele seizoen ook vast verklappen? kan iedereen gewoon zien op google![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |