Maar ik vind een radiohead, muse er wel in passen.. Er staan 300 platen die wmb niet in de lijst horen in, maar er staan zeker 150 platen nooit in die er wmb wel in horen. Ik vind wel dat de vernieuwing niet nog verder moet doorslaan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik besef heel goed dat al die eigthiesplaatjes niet voor iedereen het Top2000gevoel oproepen, maar al die mooie nog oudere nummers verdwijnen nog rapper uit de lijst en daar moet ik een beetje van huilen. Ik heb veel jonkies hier de afgelopen jaren pareltjes zien ontdekken, heb er zelf ook een flink aantal herontdekt en dat wordt dan steeds minder. En voor die lijst van nostalgia voel ik me echt nog te jong hoor, daar komt een boel bagger voorbij omdat het toevallig oud is. De Selvera's gevolgd door BZN en alweer Rob de Nijs, nee danku
Nee, alleen Maid Of Orleans.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat die er wel in stond. Niet dus...
Op 1438quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat die er wel in stond. Niet dus...
ik gok iets met Neil en Chrisquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
Er komt komend uur trouwens nog een nummer waarop ik heb gestemd...![]()
Wie enigszins deze topicreeks heeft gevolgd, hoeft niet te vragen welk nummer...
Verrek, je hebt gelijk. Ik had gezocht op OMD en vond alleen Maid Of Orleans. Maar "Enola Gay" staat onder de bandnaam O.M.D.quote:
oh idd, dan stonden er dus 15 van de 20 van mijn lijst in, maar ik heb 'm niet gehoordquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verrek, je hebt gelijk. Ik had gezocht op OMD en vond alleen Maid Of Orleans. Maar "Enola Gay" staat onder de bandnaam O.M.D.
Ik ook niet, want was tussen 5:00u en 6:00uquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh idd, dan stonden er dus 15 van de 20 van mijn lijst in, maar ik heb 'm niet gehoord
Klopt helemaal. Ik had erg graag gezien dat "Suburbia" hun derde notering was geworden, in plaats van "Go West". Omdat dat geen cover is, maar een Tennant/Lowe-nummer. En omdat betere singles als Rent, Being Boring en Left To My Own Devices toch geen schijn van kans maken.quote:
Frits zal 'm wel gehoord hebbenquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, want was tussen 5:00u en 6:00u
Ik probeer te slapen mensenquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Frits zal 'm wel gehoord hebben
ook meteen het enige fatsoenlijke aan dit nummerquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Wat heeft dit nummer trouwens een Billy Jean-basloopje zeg...
Volgens onze berekeningen heb je zo'n 46 uur slaap in te halen. We spreken je vrijdagavond wel weer.quote:
Ik vind de felle toetsen ook wel leuk. Ik ken dit nummer niet of nauwelijks, maar het is best aardig, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ook meteen het enige fatsoenlijke aan dit nummer
Hij was de enige luisteraarquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Frits zal 'm wel gehoord hebben
Nee, was de deur uit voor familieverplichtingen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Jullie hebben vast Shame van Robbie en Gary niet gehoord vandaag he?
luister 'm voor de gein eens en zeg wat je denkt te horenquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, was de deur uit voor familieverplichtingen.
Ik heb 2x een half uurtje gehoord in de auto. Lekker meeblerrenquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Jullie hebben vast Shame van Robbie en Gary niet gehoord vandaag he?
Er zijn momenten geweest waarop maar twee Nederlanders wakker waren: Kasper Kooij en FritsFlits.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Hij was de enige luisteraar
MUZ / Top 2000 Editie 2013 #54 Waar Pino112 op één oor ligt
Het heeft iets van Back For Good, maar dat bedoel je vast niet. En dat introotje lijkt ook ergens op. Een beetje Blackbird van The Beatles, niet?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
luister 'm voor de gein eens en zeg wat je denkt te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |