Telefoon met internet is voldoende daarvoor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:38 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ja maar wel een computer om een topic te maken?
Dit dus, je hebt dus ook Google.. Ga eens googlen in plaats van op fok! Te zittenquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:37 schreef TwisterNederland het volgende:
Je hebt wel internet dus zo erg kan het niet zijn.
Nou nou, met zo'n instelling zul je niet ver komen. Maar serieus: ga naar het ldh. Die kunnen je helpen met een postadres.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:40 schreef merseberkan het volgende:
Wat een kut reacties van jullie ! Internet is makkelijkste wat je kunt krijgen ! Fuck op met dit kut forum.
flikker jij dan op van deze planeet ? Kut zwerverquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:40 schreef merseberkan het volgende:
Wat een kut reacties van jullie ! Internet is makkelijkste wat je kunt krijgen ! Fuck op met dit kut forum.
Ach hou op jij idioot.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:43 schreef HighVolume het volgende:
[..]
flikker jij dan op van deze planeet ? Kut zwerver
quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:40 schreef merseberkan het volgende:
Wat een kut reacties van jullie ! Internet is makkelijkste wat je kunt krijgen ! Fok op met dit kut forum.
Wat niet is, kan nog komen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:51 schreef merseberkan het volgende:
Hoe dom kun je zijn HAYWOOD . .. het is voor mij juist geen gelukkig nieuwjaar... moeilijk om te begrijpen he !
doe eens normaal!quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:52 schreef Enchanter het volgende:
Ik hoop dat het heel koud gaat worden
Ja lekker in de winter buiten slapen, hoe graag wil jij je tenen en vingers kwijt?quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:01 schreef merseberkan het volgende:
Ouders heb ik niet meer! En heb bij 2 vrienden aangeklopt maar die echtgenotes hadden heel raar blikken.. ik dacht laat ik ze maar met rust .. ze kregen bijna ruzie door mij.. En kijk ik vind het momenteel niet erg om 1 -2 maanden buiten te slapen daar gaat het niet om nu. Maar hoe ik het recht kan zetten en niet tijdjelijke oplossingen bij vrienden.
Ik heb Grafisch opleidiing.
Ik slaap in Nijmegen nu. maar wil naar EIndhoven.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:40 schreef merseberkan het volgende:
Heb je al eens naar buiten gekeken? Bij 5 graden boven nul raak je echt geen vingers kwijt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:03 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja lekker in de winter buiten slapen, hoe graag wil jij je tenen en vingers kwijt?
Ja en hoe denk je dat dat verder gaat, de dag vandaag is geen garantie voor de komende 1 a 2 maandquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb je al eens naar buiten gekeken? Bij 5 graden boven nul raak je echt geen vingers kwijt.
dus je dacht, laat ik maar een nieuwe tv kopen ipv de huur???????quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:06 schreef merseberkan het volgende:
Nee geloof me .. Ik rook niet. Gebruik geen drugs, nooit ! En alcohol ook niet. Gokken al helemaal niet.
Ik had gewoon geen geld voor huur .. omdat ik geen opdrachten meer als zzp er kreeg.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:08 schreef vaarsuvius het volgende:
us je dacht, laat ik maar een nieuwe tv kopen ipv de huur??????
Als je loten hebt maakt dat niet uit, loop je ook nog die olijke Gaston mis, win-win.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:08 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Het kan altijd erger. Als vanmiddag de hoofdprijs van de postcodeloterij op je oude adres valt bijvoorbeeld
kan, of naar een zorginstelling. er zijn er ook die noodopvang hebben voor dit soort gevallen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:10 schreef merseberkan het volgende:
[..]
Moet ik naar de gemeente gaan voor aanvragen voor maatscdhappleijk werk ?
Het zou niet veel veranderen als ik daar nog steeds woonde want ik heb helemaal geen lot gekocht.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:08 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Het kan altijd erger. Als vanmiddag de hoofdprijs van de postcodeloterij op je oude adres valt bijvoorbeeld
Nee.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:10 schreef merseberkan het volgende:
[..]
Moet ik naar de gemeente gaan voor aanvragen voor maatscdhappleijk werk ?
en dat ging van de een op de andere dag?quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:09 schreef merseberkan het volgende:
[..]
Ik had gewoon geen geld voor huur .. omdat ik geen opdrachten meer als zzp er kreeg.
Hallo, bijstand.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:09 schreef merseberkan het volgende:
Ik had gewoon geen geld voor huur .. omdat ik geen opdrachten meer als zzp er kreeg.
Seems legitquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:22 schreef Heremeteit het volgende:
Ik kan wel adresje voor je regelen. Heb ik wel eerst die 300 euro nodig. Zullen we afspreken dat ik die straks kom ophalen en contact met je opneem zodra alles is geregeld?
Tja deze situatie is veel beter toch, joh als je ziet dat je de stront in gaat ga je toch met je handen wapperen inplaats te wachten totdat je er tot je nek toe inzitquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:21 schreef merseberkan het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit eerder uitkering ofzo had aangevraagd. EN ben niet een persoon die heel snel geld bij gemeente gaat vragen, zo ben ik eenmaal niet ingesteld. Maar nu is het echt de situatie zelf die me meer dingen laat doen.
Hier heb je gelijk in !quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:24 schreef LittleLady het volgende:
eter toch, joh als je ziet dat je de stront in gaat ga je toch met je handen wapperen inplaats te wachten totdat je er tot je nek toe inzit
Nou kijk op marktplaats misschien kun je goedkoop een all in kamer vinden, dan heb je meteen weer een woonadres voor een uitkeringquote:
Alles is geregeld ? wat ga je regelen ? Als mijn 300 weg is! Heb ik niets meer om te eten.. en die uitkering duurt wel 1-2 maanden volgens de gemeente.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:22 schreef Heremeteit het volgende:
eb ik wel eerst die 300 euro nodig. Zullen we afspreken dat ik die straks kom ophalen en contact met je opneem zodra alles is geregeld?
kom je niet in aanmerking voor urgentie bij een woningbouwvereniging?quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:29 schreef merseberkan het volgende:
Ik heb om marktplaats gevonden .. van 250 euro maar die willen ook meteen borg en waar is het geld voor de aankomend huur. Heb wel over nagedacht!
Heb je dan helemaal geen spullen meer die je zou kunnen verkopen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:29 schreef merseberkan het volgende:
Ik heb om marktplaats gevonden .. van 250 euro maar die willen ook meteen borg en waar is het geld voor de aankomend huur. Heb wel over nagedacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |