Gelukkig nieuwjaar
S werd rond 12u wat wakker, gelijk maar uit bed gehaald omdat ze anders later in de nacht weer gaat 'spoken' (altijd rond 2u zo'n anderhalf uur..)
Ze zag het vuurwerk al want gordijnen zijn altijd open. Vond ze erg leuk om met ons te kijken
2013 was een zwaar maar mooi jaar! Alle tegenslagen met BI en S haar Reflux/moeilijk kunnen slapen doen er niet toe als ik kijk naar S haar karakter, hoe lief en leuk ze is. Ik ben blij dat ze in m'n leven is

Leuk om alle terugblikken te lezen! Allemaal trotse moeders

Spees

wat een knapperd! Die gaat later veel harten breken
Kyara
M foto's zijn altijd zo leuk, ook al zo'n knapperd
Phaidra
Lekker relaxen!
Volgens mij vroeg je in het vorige topic hoe het slapen ging? Ze valt nu weer zelf in slaap, ook svonds! (is echt nog nooit gelukt) maar is nog wel 2x wakker snachts en de 2e x altijd een uur of langer wakker.
Bedankt voor de beterschapswensen.
Maandag dronk ze weinig en gister dronk ze echt niets meer, maandag huilde ze al vaak en we kwamen erachter dat plassen pijn deed (wondje). Dinsdag ook veel huilen en echt trillen vd pijn bij plassen. Hoge koorts.. Dokter heeft dr goed onderzocht en moeten alles opschrijven (elk slokje drinken, plasluier enz)
Vandaag heeft ze gelukkig wel wat gedronken maar huilt nog wel bij het plassen

ze heeft geen blaasontsteking dus het komt echt door t kleine wondje wat volgens de ha komt door tandjespoep