Een gelukkig nieuwjaar allemaal! Mooi gezegd Soesa! Ik vind het zo mal om me te realiseren dat M vorige jaar nog niet kon lopen en praten, en nu rent en kletst hij al zo goed

(onophoudelijk trouwens ook, ongelooflijk wat kan dat kind ouwehoeren

Hij herhaalt ook gerust 10 keer hetzelfde. Ik heb hem net maar aan zijn treinbaan gezet omdat het gewoon onmogelijk was om even met mijn lief te bespreken of we donderdag of vrijdag naar de film te gaan

)
Maar het is een superstoer ventje, hij heeft door al het vuurwerk heengeslapen, en het ging echt hard

(ik heb al zes jaar geen O&N meer in Nederland gevierd, ik was even vergeten wat een herrie het hier is!) En vanochtend was hij om 8 uur pas wakker, fijn!
Haha, Phaidra, daar was ik ook bang voor, ik ben een paar keer bij M wezen kijken en ik was ook bang dat hij daarvan wakker zou worden. Je brunch klinkt heerlijk trouwens, veel plezier! Goed idee om gezellig samen af te spreken om nieuwjaarsdag, het is vaak zo'n troosteloze dag. Wij gaan zo naar Scheveningen, vriendinnetje aanmoedigen bij de nieuwjaarsduik en even uitwaaien.