abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134941867
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

~:) Vrolijk Kerstfeest! ~:)
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 31 december 2013 @ 23:45:32 #2
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_134942390
Zo. Dat was alweer 2013! Het jaar waarin onze dochter 1 werd, ze leerde lopen en praten en ze steeds meer een eigen 'ik' werd. Een heerlijk, eigenwijs, koppig, lief, grappig, gezellig meisje waar ik elke dag meer en meer verliefd op lijk te worden O+. Volgend jaar gaat ze nog zoveel leuker worden :o O+.
pi_134942401
Mooi gezegd Soes.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_134942428
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 23:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zo. Dat was alweer 2013! Het jaar waarin onze dochter 1 werd, ze leerde lopen en praten en ze steeds meer een eigen 'ik' aan het worden is. Een heerlijk, eigenwijs, koppig, lief, grappig, gezellig meisje waar ik elke dag meer en meer verliefd op lijk te worden O+. Volgend jaar gaat ze nog zoveel leuker worden :O O+.
+1 ;)
  dinsdag 31 december 2013 @ 23:50:28 #5
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_134942498
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 23:47 schreef SupremeEvil het volgende:

[..]

+1 ;)
Zelfs met typefouten :P ;)
pi_134942522
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 23:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zo. Dat was alweer 2013! Het jaar waarin onze dochter 1 werd, ze leerde lopen en praten en ze steeds meer een eigen 'ik' aan het worden is. Een heerlijk, eigenwijs, koppig, lief, grappig, gezellig meisje waar ik elke dag meer en meer verliefd op lijk te worden O+. Volgend jaar gaat ze nog zoveel leuker worden :O O+.
Ja dat dus O+
  dinsdag 31 december 2013 @ 23:52:58 #7
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_134942539
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 23:51 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Ja dat dus O+
Jaaaa, maar Elise kan het wel, ze heeft er gewoon nog geen zin in O+

Die gaapsmiley was dus een foutje he :P
pi_134943620
En nog wat meer dreumesen wakker geweest en vuurwerk gekeken?

Hier tukte hij tot hij huilend wakker werd maar niet door het vuurwerk en ging daarna ook mooi weer zijn bed in. Grote wilde wakker gemaakt worden, maar koos toch voor het slapen toen ik hem wakker wilde maken.

Soesa mooi gezegd!

Hier ook heel verliefd op mijn mannetje. Hij komt nu in de 2-3 woord fase. Vandaag tijdens het eten was het: "Papa op, meer!". En dat hele speciale lachje van hem, dat dan ja betekent is ook zo lief.

Gelukkig nieuw jaar voor alle dreumesen en hun familie!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_134944001
Gelukkig nieuwjaar!! :*

Luc is ongeveer vanaf 23:45 tot 1:00 wakker geweest en ligt nu (gelukkig) weer te slapen!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134944538
Goed getimed van Luc :o

Allemaal de beste wensen *O*

Kleintje heeft geslapen vanaf ongeveer 22 uur. Je wordt onwijs moe van knalerwten gooien en oehhh en aaahhh zeggen van al het vuurwerk :+
Om middernacht werd hij wakker door het vele geknal. Hij was tegelijkertijd gefascineerd en panisch voor het vuurwerk. Wijzen en naar de open deur willen, maar eenmaal bij de deur weer terug de woonkamer in willen.
Uiteindelijk won zijn fascinatie, en heeft hij nog een flinke poos buiten bij me in de mei tai gehangen. Op mijn buik!
Lang geleden, maar zo kon ik hem goed in de gaten houden. En het was zo fijn O+

Hij ligt er nu net een half uurtje weer in.
.... met gevoel voor drama....
pi_134945328
Happy newyear all! *O*

Soes O+
Het wordt weer een bijzonder jaar!

Mijnes heeft overal doorheen geslapen, totdat het bezoek rond 2u wegging. Sindsdien ligt hij in bed wakker te wezen. Net was het nog gezellig met af en toe een gilletje, nu wordt het langzaamaan toch huilen. -O-
pi_134946142
Djen heeft geen kik gegeven :D .. sliep door de bommen en granaten heen ... gek kind.

Man is er nu even gauw met de hond uit want die was gisteren met geen 10 olifanten de deur uit te krijgen. Daarna nog even verder tukken.
pi_134946282
Hier werd geslapen door de grootste knallen heen, maar toen we om 1 uur even bij hem gingen kijken werd hij wakker van de krakende deur :'). Daarna sliep hij heel onrustig, nog 4x wakker geweest (ook toen het vuurwerk allang gestopt was). Nu slaapt hij nog, maar de schoonfamilie komt brunchen dus tijd om op te staan. Er moeten nog scones, american pancakes en een eigerecht met zalm gemaakt worden, nog even een stofzuiger door de woonkamer, etc. :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134946433
Skoap fijn, dat dat zo goed gegaan is.

Kersjes dan mochten jullie waarschijnlijk lekker wat langer slapen.

Mango dat is balen. Kon jij hem geruststellen en hebben jullie verder nog wat nachtrust gepakt?

Phaidra hopelijk haalt hij het weer in met de slaap en is hij straks gezellig.

Hier was hij om kort voor 11 uur wakker en daarna kwam hij pas na 12en ergens weer voor voeding. Vuurwerk stoorde hem niet in zijn slaap. Grote was ook niet wakker te krijgen. Schoonouders kwamen spontaan om 23 uur nog gezellig langs om met ons te toasten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_134946467
Een gelukkig nieuwjaar allemaal! Mooi gezegd Soesa! Ik vind het zo mal om me te realiseren dat M vorige jaar nog niet kon lopen en praten, en nu rent en kletst hij al zo goed O+ (onophoudelijk trouwens ook, ongelooflijk wat kan dat kind ouwehoeren }:| Hij herhaalt ook gerust 10 keer hetzelfde. Ik heb hem net maar aan zijn treinbaan gezet omdat het gewoon onmogelijk was om even met mijn lief te bespreken of we donderdag of vrijdag naar de film te gaan :') )

Maar het is een superstoer ventje, hij heeft door al het vuurwerk heengeslapen, en het ging echt hard :o (ik heb al zes jaar geen O&N meer in Nederland gevierd, ik was even vergeten wat een herrie het hier is!) En vanochtend was hij om 8 uur pas wakker, fijn!

Haha, Phaidra, daar was ik ook bang voor, ik ben een paar keer bij M wezen kijken en ik was ook bang dat hij daarvan wakker zou worden. Je brunch klinkt heerlijk trouwens, veel plezier! Goed idee om gezellig samen af te spreken om nieuwjaarsdag, het is vaak zo'n troosteloze dag. Wij gaan zo naar Scheveningen, vriendinnetje aanmoedigen bij de nieuwjaarsduik en even uitwaaien.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_134946522
Gelukkig 2014! Alle dreumesjes worden 2 dit jaar! Dat is echt oud!

Hier is het ook best goed gegaan. Ze heeft tot 21 uur indruk gemaakt door constant leuk te spelen. Toen in 1 keer in slaap gevallen. 23.45 wakker voor flesje en 4.30. Primaaaa! Nu ontbijten met taart :Y) (ik, niet baby)
pi_134946626
Gelukkig Nieuwjaar *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_134946854
Happy new year! O+
pi_134946914
En weer een jaar voorbij.

Voor ons was 2013 het jaar waarin M zijn allereerste verjaardag vierde, grote broer werd, leerde praten en lopen (het eerste wat eerder dan het laatste). Een jaar met driftbuien, mama missen en avonddrama's. Maar ook met slappe lach, samen torens bouwen, zwemmen, uitstapjes en ijsjes eten. M begon als baby en is nu echt bijna peuter.

En volgend jaar doen we het gewoon nog een keer maar dan x2 O+ O+
pi_134947137
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 23:52 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Jaaaa, maar Elise kan het wel, ze heeft er gewoon nog geen zin in O+

Die gaapsmiley was dus een foutje he :P
Das waar :D

Whehe, die had ik niet eens bewust gezien :P
pi_134947152
Beste wensen allemaal! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_134947235
Gelukkig nieuw jaar!

CS klinkt als een goed idee voor vandaag.

Olf, eet smakelijk.

Hier was dreumes al om 6.15 uur wakker om te drinken. Gelukkig nam papa hem mee naar beneden en mocht ik nog wat slapen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_134947299
Leuke plannen hebben jullie! Kinderen hebben hier vannacht overal door heen geslapen. Ik wilde eigenlijk nog even naar buiten want het is best mooi weer geloof ik. Maar de meiden zijn een beetje van slag dus die slapen nu weer.
  woensdag 1 januari 2014 @ 11:30:29 #24
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_134947310
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

2013 was bijzonder O+. In 2012 was Silvijn al een paar weekjes bij ons, maar in 2013 hebben we wat van zijn karakter leren kennen, lachte en schaterlachte hij voor het eerst, zei hij voor het eerst papa en mama, zwaaide hij naar ons, knuffelde hij ons, had hij zijn eerste boefjesstreken O+. 2013 was in het begin soms pittig, maar wat ruimschoots overheerst is dat ons allerliefste vrolijke ondernemende jongetje definitief bij ons hoort, ons gezin vormt.

pi_134947323
Wat een mooie foto Spees O+ O+ O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')