'maar' 10 euroquote:
Gefeliciteerd je bent niet de eerste die dit moet verkondigen in het vuurwerk topic.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:14 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
'maar' 10 euro
Ik kijk gewoon bij de buren, die hebben veel mooier spul en het kost me niks.
Geld uitgeven aan vuurwerk
En als je buren of beter gezegd, al je buren hetzelfde denken?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:14 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
'maar' 10 euro
dan maar geen vuurwerkquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
En als je buren of beter gezegd, al je buren hetzelfde denken?
Je zit om aandacht verlegen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:05 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
dan maar geen vuurwerk
lekker belangrijk
Hoe heb jij hier last van?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:00 schreef Pap89 het volgende:
Vuurwerkautisten
Vuurwerk is voor kids van 12-20+-
Mag je het nog wel mooi en interessant vinden, maar helemaal geilen op filmpjes en het hele jaar focussen op die paar uurtjes, dat kan toch niet meer.
Dan vooral die uitkeringstokkies die dan "ff" voor 450 fantastische euro's vuurwerk gaan halen, om de blitst te maken op 5 hoog.
het hele jaar wachten en dan 500 euro uitgeven aan een paar knalletjes. kinderachtig figuur. ga met lego spelen joh kleuterquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zit om aandacht verlegen?
Want anders kan ik geen reden bedenken dat je iets post in een topic wat je naar eigen zeggen "lekker belangrijk" vindt.
Oh, ben je er zo één.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:14 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
'maar' 10 euro
ik ben geen troll. vuurwerk is prachtig, maar zelf wil ik er geen geld aan besteden. waarom zou je, als de hele buurt al vuurwerk koopt. van dat geld kun je beter een paar flessen goede vodka halen en lekker om 00:00 met de hele buurt opzuipen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:26 schreef FL_Freak het volgende:
niet om trolls te voeden.
Natuurlijk mag iedereen zijn mening geven over vuurwerk, maar ik word toch wel een beetje moe van de tientallen mensen die elk jaar in het topic maar moeten herhalen dat het geldverspilling, voor kinderen is etc.
Als je het niks vindt kun je ook gewoon het topic vermijden? En als je er een klacht over hebt ga dan naar KLB.
primaquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:40 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
ik ben geen troll. vuurwerk is prachtig, maar zelf wil ik er geen geld aan besteden. waarom zou je, als de hele buurt al vuurwerk koopt. van dat geld kun je beter een paar flessen goede vodka halen en lekker om 00:00 met de hele buurt opzuipen.
Ik geef ten eerste geen 500 Euro uit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:43 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
het hele jaar wachten en dan 500 euro uitgeven aan een paar knalletjes. kinderachtig figuur. ga met lego spelen joh kleuter
Jij toch?quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:19 schreef smegmanus het volgende:
Nog mensen hier die naar België gaan binnenkort?
Allang geweest, eerste zaterdag van het jaar. Vaste prik...quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:19 schreef smegmanus het volgende:
Zou opzich wel wille, is alleen zo'n teringeind met de treinquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:19 schreef smegmanus het volgende:
Pak d'n auto?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zou opzich wel wille, is alleen zo'n teringeind met de trein
Denk het wel, enkel voor een paar dikke pijlen.quote:
mag ik meequote:Op zondag 19 oktober 2014 13:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Denk het wel, enkel voor een paar dikke pijlen.
Waar woon je dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |