mja, wil toch onderweg ergens af gaan tikken, omdat ik weinig zin heb om dubbel te betalenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:05 schreef dennistd het volgende:
[..]
We staan daar trouwens van .49 tot .49, oftewel vrijwel niet te doen lijkt me.
Alleen rijden is blijkbaar genoeg. Bij dit voorbeeld: http://en.wikipedia.org/wiki/Stockport_to_Stalybridge_Line zijn het 'request stops'!quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:03 schreef greavy het volgende:
[..]
Nee, want daar rijdt toch al een trein. Als er nog 'actieve' stations zijn op die lijn, die officieel niet gesloten worden, moet er wel een reizigerstrein rijden én stoppen op alle 'gesloten' stations.
Je hebt 3 minuten in Winschotuhquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, wil toch onderweg ergens af gaan tikken, omdat ik weinig zin heb om dubbel te betalen
Zoek je treinnummer (voor Den Haag - Venlo is dat 19xx) op in de reisplanner (hou de muis even stil boven het woord 'intercity' of vraag de details van de rit op vanuit de app) en zoek dan in deze lijst op datzelfde nummer: http://treinfan.waarisdetrein.nl/drgl/2014-1/mat.txtquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:39 schreef J.B. het volgende:
Rijdt er komende zondag ICM en/of DDZ in de IC van Venlo naar Den Haag? Ik moet 's ochtends van Sittard naar Rotterdam en ik wil wel eens met wat anders reizen dan altijd dat doodsaaie VIRM
In het weekend rijdt er theoretisch alleen maar DDZ en twee omlopen ICM tussen Den Haag en Venlo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:39 schreef J.B. het volgende:
Rijdt er komende zondag ICM en/of DDZ in de IC van Venlo naar Den Haag? Ik moet 's ochtends van Sittard naar Rotterdam en ik wil wel eens met wat anders reizen dan altijd dat doodsaaie VIRM
En de rest?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi![]()
Hier nog even het mooiste nieuwe bordje van de afgelopen dagen![]()
[ afbeelding ]
Zoek ik van t weekend wel een keer uit. Heel spannend is het allemaal niet.quote:
Nou, dat met die vuurpijl daarintegenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoek ik van t weekend wel een keer uit. Heel spannend is het allemaal niet.
Ja, maar dan moeten we weer om half 8 ons nest uit...quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, volgende keer ff wat handigers plannen.
Ja, die luchthaven was wel retegaaf eigenlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja of jij gaat idd terug vliegen he. En vanaf Dortmund ook dan meteen. zoiets
Hvsmquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:56 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nsch nog wel gelukkig, in tegenstelling tot Hvsn dat ik laatst invoerde om naar Hilversum Noord te gaan. 'Station niet bekend'...
Goede post, maar toch wil ik er nog even op wijzen dat het ook in de OP staatquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zoek je treinnummer (voor Den Haag - Venlo is dat 19xx) op in de reisplanner (hou de muis even stil boven het woord 'intercity' of vraag de details van de rit op vanuit de app) en zoek dan in deze lijst op datzelfde nummer: http://treinfan.waarisdetrein.nl/drgl/2014-1/mat.txt
Dat is de geplande inzet. Daadwerkelijke inzet kan natuurlijk altijd afwijken.
Ik zie het nu. Die link mag wel eens worden bijgewerkt, want die wijst nog naar dienstregeling 2013quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:13 schreef b2py het volgende:
[..]
Goede post, maar toch wil ik er nog even op wijzen dat het ook in de OP staat
twitter:erikdezwart twitterde op donderdag 02-01-2014 om 22:45:36Het goede trein voornemen voor 2014! Dan hopen we deze 'Fyra' avant la lettre terug in nederland te hebben! http://t.co/K7SWQCIoUk reageer retweet
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:34 schreef MCH het volgende:
Of het synchroon dichtklappen van de deuren als je 's avonds bijna alleen in de trein zit op een rustig station.
Dit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:35 schreef MCH het volgende:
Of het geluid van een wegrijdende s-bahn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |