Ze is gewoon een eerlijk persoontje die wel hoor kop gebruikt.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
kogel moet ze krijgen die isa..lelijk vet wijf...
gister ook te zeuren om niets
lelijk dat is ze...en domquote:Op woensdag 2 april 2014 14:20 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Ze is gewoon een eerlijk persoontje die wel hoor kop gebruikt.
Niet zo als al die andere leeg hoofden daar.
Isabella is gewoon een toppertje.
Aan je comment te zien, vraag ik me echt af wie er dommer is.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:20 schreef Thezappa het volgende:
[..]
lelijk dat is ze...en dom
en die bek als ze praat...GrrRRRR
gewoon dom wijf...klaarquote:Op woensdag 2 april 2014 14:22 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Aan je comment te zien, vraag ik me echt af wie er dommer is.
Isabella of jij.
Lijkt me geen moeilijke keuze, want jij bewijst het vaker dan Robin, Billy of die bolle
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:26 schreef IsitHeaven het volgende:
Toffe meid, actief, goedlachs houdt van een feestje en een geintje. Danst leuk en zingt goed.
Bovendien ziet ze er niet verkeerd uit en is het een gevoelsmens.
Ik hoop dat ze met utopia die laatste restjes (imo onterechte) onzekerheid weg weet te poetsen.
Go isa!
En of ze kan zingen zeg die kan zo ook zelf live in de loods een avondje volzingen ...quote:Op woensdag 2 april 2014 14:26 schreef IsitHeaven het volgende:
Toffe meid, actief, goedlachs houdt van een feestje en een geintje. Danst leuk en zingt goed.
Bovendien ziet ze er niet verkeerd uit en is het een gevoelsmens.
Ik hoop dat ze met utopia die laatste restjes (imo onterechte) onzekerheid weg weet te poetsen.
Go isa!
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:05 schreef rokkutsaains het volgende:
Isabella denkt na over haar onderbouwing; over een uur is de nominatie
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:20 schreef Thezappa het volgende:
[..]
lelijk dat is ze...en dom
en die bek als ze praat...GrrRRRR
quote:
Nou je kan weinig met haar lachen omdat ze niet seriues word genomen met de groep , maar ze heeft van die opmerkingen dat ik echt denk , ik wou dat je me vriendin was ,quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dat is Aike.
Isabella is ok omdat ze normaal is en leuk om te zien, maar er valt niet met haar te lachen.
quote:
Misschien, maar ook de onzichtbaarste bewoner van Utopia.quote:
Dat komt omdat de Fa. Huub & Co er waarde aan hecht om 80% van de uitzendcapaciteit te wijden aan Religekkie en zijn pastinaak.quote:Op zondag 20 april 2014 16:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien, maar ook de onzichtbaarste bewoner van Utopia.
quote:Op zondag 20 april 2014 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat komt omdat de Fa. Huub & Co er waarde aan hecht om 80% van de uitzendcapaciteit te wijden aan Religekkie en zijn pastinaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |