zijn niet bewerkt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:49 schreef RegularShow het volgende:
bewerkt zijn die ogen dit hoort in onz
Wie is martinquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:51 schreef RegularShow het volgende:
[..]
wel ogen van martin heb je gephotoshopt en bij die kat gedaan als martin erachter komt
Nou de vader is onbekend het was een ongepland nestje want ze beviel onder het etenquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:07 schreef Fera het volgende:
Je weet niet wie de vader is? Want je zei wel eigen nestje ... Of was het een ongepland nestje?
Toch maar laten steriliseren dan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:08 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Nou de vader is onbekend het was een ongepland nestje want ze beviel onder het eten
Moeder is een Europese korthaar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch maar laten steriliseren dan.![]()
Maar wat is de moeder voor een ras? Dat is ze dan in ieder geval al voor de helft.
Dat is niet eens een echt ras, helaas. Dat is vaak van alles door elkaar. Dus dat zal dit schatje ook wel zijn. Ook al vallen me wel die erg lange oren en dat smalle gezichtje op. Doet me een beetje denken aan een Siamees.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:11 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Moeder is een Europese korthaar.
Ik weet wel dat het als enige kitten geen haar had tijdens de geboorte dat kwam pas later.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet eens een echt ras, helaas. Dat is vaak van alles door elkaar. Dus dat zal dit schatje ook wel zijn. Ook al vallen me wel die erg lange oren en dat smalle gezichtje op. Doet me een beetje denken aan een Siamees.
Apart. Maar het is wel lastig te zien, het is nog een kitten. Ik zou 'm wel eens willen zien als hij volgroeid is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:17 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het als enige kitten geen haar had tijdens de geboorte dat kwam pas later.
Is goedquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Apart. Maar het is wel lastig te zien, het is nog een kitten. Ik zou 'm wel eens willen zien als hij volgroeid is.
Ja, het lijkt mij een schattig htk-'tje, met, gezien het slanke koppie, wellicht wat Oosters bloed in de bloedlijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet eens een echt ras, helaas. Dat is vaak van alles door elkaar. Dus dat zal dit schatje ook wel zijn. Ook al vallen me wel die erg lange oren en dat smalle gezichtje op. Doet me een beetje denken aan een Siamees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |