Die vacuumslangetjes had die vorige eigenaar allemaal vernieuwd en zagen er goed uit. Ik zal morgen eens wat gaan fixen met wd40quote:Op donderdag 10 april 2014 18:44 schreef Bart-Willem het volgende:
Hou er trouwens rekening mee dat wanneer je die carburateur uit elkaar haalt en er onderdelen/pakkingen beschadigd raken het extreem lastig is om onderdelen te vinden voor dat ding.
Waar je eerst mee moet beginnen: kijken of die hele berg slangen aan die carb (het automatische choke-gebeuren is voornamelijk door drukslangetjes etc) wel in goede staat zijn. Als er 1 tussen zit en daardoor valse lucht zuigt heb je al een probleem met die carburateur. Dus controleer dat.
En alles wat schuif/veer/klep/hefboom/etc heet even inspuiten met WD40.
Zo zie je maar weer,nooit iemand op z'n mooie blauwe ogen vertrouwen...maar je bent tenminste weer een stap vooruit!quote:Op maandag 14 april 2014 17:26 schreef Hyman het volgende:
eergisteren dat hele ding ingesproeid met wd40 en net wat vacuumslangetjes gefixt. De vorige eigenaar had dat al gedaan zei ie, maar die waren helemaal broos en alle lucht liep erlangs.
Nu dieselde hij iig niet meer bij het uitzetten. Binnenkort maar eens de meettest weer doen dan.
Ik nog niet . Nu al twee keer bij de keuring geweest en de eerste keer was de CO bij verhoogd toerental te hoog en de tweede keer wilde de keurmeester niet eens waardes invullen want het stationaire toerental fluctueert teveel.quote:Op maandag 14 april 2014 18:34 schreef Charged het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer,nooit iemand op z'n mooie blauwe ogen vertrouwen...maar je bent tenminste weer een stap vooruit!
Heb ik onder de S40 gehad, waren best prima bandjes voor het geldquote:Op maandag 14 april 2014 18:53 schreef Charged het volgende:
Ik zit trouwens ondertussen te kijken naar een paar nieuwe voorbanden en de Dunlop sp sport fastresponse spreekt me wel aan,heeft iemand hier al ervaring mee?
http://www.profiletyrecen(...)05.50.016.H.FAS.01/1
(ter indicatie in mijn maat)
Thnx voor de reactie.quote:Op maandag 14 april 2014 19:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb ik onder de S40 gehad, waren best prima bandjes voor het geld
Met mijn Rainsport 3's ben ik nog niet zo happy. Volgens mij waren zelfs de kale Rainsport 2's beter qua grip
Dirk is erg te spreken over Kumho geloof ik, was goed betaalbaar en beviel hem erg goed.quote:Op maandag 14 april 2014 19:15 schreef Charged het volgende:
[..]
Thnx voor de reactie.
Het is idd een beetje kijken voor een budget,wil er geen Hangnongblabla onder maar een Dunlop SP9090 hoeft ook niet met een 10v-tje.
Hoest verder met je zweedse schone?
Wel balen, kost allemaal geld en tijd zat om het in één keer goed te krijgenquote:
Dan denk ik (zoals ik al voorspelde) dat je het probleem te pakken hebt. En die zeverlappen die allerlei shit vervangen hebben geloof ik niet snel meer.quote:Op maandag 14 april 2014 17:26 schreef Hyman het volgende:
eergisteren dat hele ding ingesproeid met wd40 en net wat vacuumslangetjes gefixt. De vorige eigenaar had dat al gedaan zei ie, maar die waren helemaal broos en alle lucht liep erlangs.
Nu dieselde hij iig niet meer bij het uitzetten. Binnenkort maar eens de meettest weer doen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |