abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:28:53 #31
340341 Blester
Membre très utile
pi_134956429
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:25 schreef Apekoek het volgende:
Is het een beetje te doen om op een zeer korte keyword van 3 letters te ranken met gemiddelde competitie?
Beetje abstract op deze manier. Ik kan niet ruiken welke concurrentie je hebt natuurlijk :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_134956538
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:13 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Site werkt nu weer (Verhuist).
90 procent is via Google. Vandaag bijv al 1,181 organische zoekopdrachten waarvan 851 not provided. De rest komt via social media of direct binnen.
En dat alles op je nieuwe utopia blog:P doe je goed, hoop op je oude tijden tijdens ss
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:42:28 #33
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_134956769
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:32 schreef prutser2014 het volgende:

[..]

En dat alles op je nieuwe utopia blog:P doe je goed, hoop op je oude tijden tijdens ss
Ja op mijn nieuwe blog inderdaad. Hopelijk de tijden van DDKIN (secret story). Tot op heden gaat het perfect. Alleen mega veel werk.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_134957790
haha succes, de adsense inkomsten willen alleen nog niet helemaal lukken toch, maar komt van zelf wel.
pi_134959682
Die adsense-inkomsten moeten toch hard oplopen met nu al 1000 bezoekers per dag, terwijl het programma pas net is begonnen...

Na bijna een jaar zat ik pas op 1000 bezoekers per dag, dus respect voor Razor dat hij dat nu al haalt!
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:17:13 #36
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_134959908
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:11 schreef Thvd het volgende:
Die adsense-inkomsten moeten toch hard oplopen met nu al 1000 bezoekers per dag, terwijl het programma pas net is begonnen...

Na bijna een jaar zat ik pas op 1000 bezoekers per dag, dus respect voor Razor dat hij dat nu al haalt!
Klopt ook.
Mijn verwachting was de eerste maand 2 euro per dag. Maar zit nu al gemiddeld op ruim 4. En sinds vandaag ga ik door de 5 euro barriere. Denk straks als het goed loopt ik minimaal tussen de 10 en 20 pak.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:34:02 #37
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_134960636
Ben nog geen 8 uur over. Echt belachelijk dit!! Zijn continu tussen de 50 en 80 mensen online op de site. Dat is toch niet heel spannend?

Beste heer, mevrouw,

Uw website heeft zojuist gezorgd voor een hoge load op onze webserver. Hierdoor was de webserver gedurende korte tijd verminderd bereikbaar.

Graag willen wij weten of u hiervan op de hoogte bent en of u stappen wilt ondernemen om dit in de toekomst te voorkomen. Het CPU-gebruik van de site stemt niet overeen met wat gebruikelijk is voor een webhosting voorziening. Hierdoor heeft uw site een nadelige invloed op alle overige klanten die gebruik maken van deze server.

Normaal gesproken had deze vorm van gebruik geresulteerd in een blokkade van uw webhosting pakket, maar bij wijze van hoge uitzondering is in overleg met onze technische dienst besloten te wachten tot 19:30 en de load tijdelijk handmatig te mitigeren.

Graag horen wij terug van u,

Met vriendelijke groet,

TransIP BV
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_134960777
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:34 schreef Razor21 het volgende:
Ben nog geen 8 uur over. Echt belachelijk dit!! Zijn continu tussen de 50 en 80 mensen online op de site. Dat is toch niet heel spannend?

Beste heer, mevrouw,

Uw website heeft zojuist gezorgd voor een hoge load op onze webserver. Hierdoor was de webserver gedurende korte tijd verminderd bereikbaar.

Graag willen wij weten of u hiervan op de hoogte bent en of u stappen wilt ondernemen om dit in de toekomst te voorkomen. Het CPU-gebruik van de site stemt niet overeen met wat gebruikelijk is voor een webhosting voorziening. Hierdoor heeft uw site een nadelige invloed op alle overige klanten die gebruik maken van deze server.

Normaal gesproken had deze vorm van gebruik geresulteerd in een blokkade van uw webhosting pakket, maar bij wijze van hoge uitzondering is in overleg met onze technische dienst besloten te wachten tot 19:30 en de load tijdelijk handmatig te mitigeren.

Graag horen wij terug van u,

Met vriendelijke groet,

TransIP BV
:D ik had dit met de cliff afgelopen zomer. Continu een dikke 150 man online, dagen erbij van 13duizend bezoekers. Kreeg elke dag die mail :P
Toen wat met plugins gerommeld, en toen ging het aardig. Heb die week toch 2 x een uur eraf gelegen. Maar wel leuk verdient :)
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:39:31 #39
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_134960881
quote:
4s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:37 schreef fotostarter het volgende:

[..]

:D ik had dit met de cliff afgelopen zomer. Continu een dikke 150 man online, dagen erbij van 13duizend bezoekers. Kreeg elke dag die mail :P
Toen wat met plugins gerommeld, en toen ging het aardig. Heb die week toch 2 x een uur eraf gelegen. Maar wel leuk verdient :)
En hoe ze ook afsluiten : bij hoge uitzondering met de TD :')
Morgen eens informeren naar een VPS ofzo..moet dit gezeik niet hebben. Volgende week ga ik richting de 100 a 200 man online.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_134961957
TransIP zijn gek, gooide mijn site toen ook gewoon plat. Te hoge CPU load. Opzouten zeg, host daar nooit meer wat.

De beste wensen trouwens. Meer omzet in 2014, maar nog veel belangrijker natuurlijk, met minder werk hetzelfde geld binnen halen :)
Facts don't care about your feelings
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:14:13 #41
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_134962431
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 21:05 schreef YoshiBignose het volgende:
TransIP zijn gek, gooide mijn site toen ook gewoon plat. Te hoge CPU load. Opzouten zeg, host daar nooit meer wat.

De beste wensen trouwens. Meer omzet in 2014, maar nog veel belangrijker natuurlijk, met minder werk hetzelfde geld binnen halen :)
Jij ook nog de beste wensen :-)
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_134965398
:w ik kom hier voorzichtig zwaaien. Na veel geklooi met een paar advertenties op een aantal websites en samenwerking met n goeie vriend die t een en ander van seo e.d weet om zelf n project te starten.

Veel begrijp ik nog niet :'), maar ik doe mn best om veel te lezen (en te proberen!), om er wel iets van te kunnen maken.
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:15:27 #43
340341 Blester
Membre très utile
pi_134965690
Webhosting bij TransIP afnemen, haha wat een grap. Heb niets anders dan de omschrijving 'stelletje idioten op 1 kantoor' voor TransIP. Ooit een paar domeinnamen gehad daar, nooit meer in ieder geval.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_134965860
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:34 schreef Razor21 het volgende:
Ben nog geen 8 uur over. Echt belachelijk dit!! Zijn continu tussen de 50 en 80 mensen online op de site. Dat is toch niet heel spannend?

Beste heer, mevrouw,

Uw website heeft zojuist gezorgd voor een hoge load op onze webserver. Hierdoor was de webserver gedurende korte tijd verminderd bereikbaar.

Graag willen wij weten of u hiervan op de hoogte bent en of u stappen wilt ondernemen om dit in de toekomst te voorkomen. Het CPU-gebruik van de site stemt niet overeen met wat gebruikelijk is voor een webhosting voorziening. Hierdoor heeft uw site een nadelige invloed op alle overige klanten die gebruik maken van deze server.

Normaal gesproken had deze vorm van gebruik geresulteerd in een blokkade van uw webhosting pakket, maar bij wijze van hoge uitzondering is in overleg met onze technische dienst besloten te wachten tot 19:30 en de load tijdelijk handmatig te mitigeren.

Graag horen wij terug van u,

Met vriendelijke groet,

TransIP BV
Aantal bezoekers boeit niet. Als jij wen brakke script hebt of 500 queries per view kan het snel oplopen.

Het gaat om _shared_ webhosting.
pi_134966991
Als jij geen brak script hebt boeit aantal bezoekers wel. Heb namelijk vrijwel dezelfde website/template toen bij een andere shared webhost nooit problemen mee gehad. Niets aangepast en sindsdien niets meer gehoord (maar ook nooit meer zulke grote bezoekersaantallen gehad). Maar dat je een site zomaar offline gooit is 1, dat je dan pas na 2 dagen reageert om weer online te gooien is een 2.
Facts don't care about your feelings
pi_134970918
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 21:14 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Jij ook nog de beste wensen :-)
Gebruik je een cache plugin? anders moet je een kijken naar de vps van cloudvps. Stabiel en geen down time. Onderhoud wordt keurig aangegeven via mail. Wel iets duurder maar zeer goede support. cloudvps.nl
  donderdag 2 januari 2014 @ 06:47:33 #47
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_134974829
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:56 schreef prutser2014 het volgende:

[..]

Gebruik je een cache plugin? anders moet je een kijken naar de vps van cloudvps. Stabiel en geen down time. Onderhoud wordt keurig aangegeven via mail. Wel iets duurder maar zeer goede support. cloudvps.nl
Thnx was gisteren al aan het kijken voor een VPS bij ze. Denk misschien wel handig. En die W3 cache ga ik mij even in verdiepen. Dag afgesloten met 3000 bezoekers gisteren.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_134980175
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 06:47 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Thnx was gisteren al aan het kijken voor een VPS bij ze. Denk misschien wel handig. En die W3 cache ga ik mij even in verdiepen. Dag afgesloten met 3000 bezoekers gisteren.
W3 werkt op zich goed. Lees wel goed de documentatie, anders loopt je site langzaam aan steeds beroerder.
pi_134986896
Doordat de DNS servers van cloudflare sinds een paar dagen gelden het niet meer deden, was ik vandaag genoodzaakt de nameservers om te zetten naar het origineel.

Nu zie ik dat deze website voor mijn werk in een keer niet meer vindbaar is op diverse keywords?! Kun je al op diverse keywords uit de google resultaten verdwijnen wanneer je site 4 dagen niet meer bereikbaar is? En hoe snel hersteld zoiets zich?

Baal hier enorm van, hopelijk weet iemand hier meer over.
pi_134987245
Heeft er iemand hier interesse in Google Adwords promocodes? 75 euro gratis tegoed bij besteding van 25 euro. 2 stuks in de aanbieding!
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_134987436
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 06:47 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Thnx was gisteren al aan het kijken voor een VPS bij ze. Denk misschien wel handig. En die W3 cache ga ik mij even in verdiepen. Dag afgesloten met 3000 bezoekers gisteren.
Mijn site laad snel binnen 600ms met ads.
ben ook weken bezig geweest met w3 cache, als je hulp nodig heb hoor ik het wel.
Met gemak trek ik 3000 bezoekers online op hetzelfde moment.

[ Bericht 2% gewijzigd door prutser2014 op 02-01-2014 18:45:44 ]
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:49:07 #52
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_134990943
quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:16 schreef Klokov het volgende:
Heeft er iemand hier interesse in Google Adwords promocodes? 75 euro gratis tegoed bij besteding van 25 euro. 2 stuks in de aanbieding!
Volgens mij kan iedereen die zo aanvragen bij Google.
pi_134995104
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:07 schreef Apekoek het volgende:
Doordat de DNS servers van cloudflare sinds een paar dagen gelden het niet meer deden, was ik vandaag genoodzaakt de nameservers om te zetten naar het origineel.

Nu zie ik dat deze website voor mijn werk in een keer niet meer vindbaar is op diverse keywords?! Kun je al op diverse keywords uit de google resultaten verdwijnen wanneer je site 4 dagen niet meer bereikbaar is? En hoe snel hersteld zoiets zich?

Baal hier enorm van, hopelijk weet iemand hier meer over.
Kan best binnen 4 dagen als google misschien net een paar keer crawled, maar je komt meestal vrij snel weer terug. Heb eens een maand offline gestaan met m'n hele site (zo'n 300 pagina's) en toen ie weer online ging kwam alles weer terug.
Facts don't care about your feelings
pi_134995470
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:38 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Kan best binnen 4 dagen als google misschien net een paar keer crawled, maar je komt meestal vrij snel weer terug. Heb eens een maand offline gestaan met m'n hele site (zo'n 300 pagina's) en toen ie weer online ging kwam alles weer terug.
Ok ik haal hoop uit jouw comment!

Op een of andere manier verstierde cloudflare de doorgang, best raar eigelijk.
pi_134995588
Heb verder geen verstand van die cloudhosting, misschien werkt dat wel iets anders. Mijn site was trouwens ook al jaren goed geïndexeerd, dat maakt natuurlijk ook wel uit. Als je site net nieuw is zou het best langer kunnen duren.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:57:48 #56
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_135025121
Waarom krijg ik nu in Adsense deze melding. Volgens Adsense heb ik Google.nl niet als geautoriseerde site opgenomen. Net alsof ik mijn Adsense op Google publish.

Niet-geautoriseerde site
Dit zijn sites die uw advertentiecode bevatten maar die niet zijn opgenomen in uw lijst met toegestane sites. Klikken en vertoningen van deze sites worden weergegeven in uw rapporten, maar u genereert hiermee geen inkomsten.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_135025797
Heb al tijden

quote:
translate.googleusercontent.com
webcache.googleusercontent.com
www.bing.com
www.google.nl
in die lijst staan omdat ik daar ook meldingen over kreeg :').
Get stoned
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:47:05 #58
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_135027475
Bestaat er een of andere programma waarmee je in grafiekvorm kunt zien en bijhouden hoe je website het op bepaalde zoekwoorden doet?
pi_135027488
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:47 schreef Sunri5e het volgende:
Bestaat er een of andere programma waarmee je in grafiekvorm kunt zien en bijhouden hoe je website het op bepaalde zoekwoorden doet?
Je bedoelt een SERP tracker?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:50:19 #60
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_135027596
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:47 schreef Drawer het volgende:
SERP tracker?
Volgens mij bedoel ik dat ja :)
Thanks! Ik zou trouwens dat er veel verschillende zijn. Ken jij er een die aan te raden valt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')