is dat jouw ervaring of staat dat ergens gemeld? Voor mijn gevoel klinkt dat weinig aangezien ik dat redelijk vaak behaal DA 40 grens laten passeren is me helaas nog niet gelukt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:13 schreef Blester het volgende:
[..]
DA +- 20 PA +- 30 is gemiddeld, dan heb je wel aardig leuke posities binnen Google over het algemeen (uiteraard afhankelijk van het zoekwoord). Zijn ook genoeg uitschieters.
Waarom weren? Is je site Engels?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:44 schreef Audreyoot het volgende:
Kan ik hier een analytics vraagje stellen?
Ben in dec gestart met een site en heb ong 12 bezoekers per sdag, maar donderdag waren het er 100 en gister 200. Allemaal uit calafornia/north calafornia. Ik denk een of andere zoekmachine ofzo, weten jullie hoe ik deze kan weren?
Via Analytics kun je toch zien hoe ze op je site komen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:44 schreef Audreyoot het volgende:
Kan ik hier een analytics vraagje stellen?
Ben in dec gestart met een site en heb ong 12 bezoekers per sdag, maar donderdag waren het er 100 en gister 200. Allemaal uit calafornia/north calafornia. Ik denk een of andere zoekmachine ofzo, weten jullie hoe ik deze kan weren?
Ja direct verkeerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Via Analytics kun je toch zien hoe ze op je site komen?
Het is een gemiddelde wat ik zeg, je hebt miljoenen hobbywebsites die helemaal niet zo'n DA en PA zullen halen. Ik heb er een paar met PA 60-65 maar daar begint het wel erg stroef te worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:52 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
is dat jouw ervaring of staat dat ergens gemeld? Voor mijn gevoel klinkt dat weinig aangezien ik dat redelijk vaak behaal DA 40 grens laten passeren is me helaas nog niet gelukt.
Wel snel verkopen, heb het idee dat dit geen jaar blijft draaien op tv.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:16 schreef Razor21 het volgende:
Als deze trend door zet pak ik 1000 euro deze maand. Ik overtref hier mee mijn oude weblog DDKIN.
Surequote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:36 schreef LompeWorst het volgende:
Beste FOK!kers.
Ik heb reeds een website gemaakt die in 2.5 week 21k pageviews haalde.
Nu willen wij advertenties op deze website zetten, maar onze website komt niet door de 'keuring'.
Is er iemand die ik de link kan DM'en en die even voor mij kijkt?
-LW
Had de naam toen net te koop gezet na registratie voor 500 euro. Blij dat ik hem toen niet verkocht heb. Ik pak deze maand en volgende maand (totaal denk 2000 euro) en dan maart verkopen voor 2500. Kijk wel even hoe het uitpakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:14 schreef JK het volgende:
[..]
Wel snel verkopen, heb het idee dat dit geen jaar blijft draaien op tv.
Maar hij staat al te koop, toch?
Wil ik zeker doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:36 schreef LompeWorst het volgende:
Beste FOK!kers.
Nu willen wij advertenties op deze website zetten, maar onze website komt niet door de 'keuring'.
-LW
DM idd maar.. zal eens een kijkje nemen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:36 schreef LompeWorst het volgende:
Beste FOK!kers.
-LW
Wil best wel even kijken maar als een site niet door de keuring komt moet het haast wel overduidelijk zijn wat er mis mee is of ze zijn strenger geworden. Ik heb m'n goedkeuring gekregen op een MFA site met 1500 woorden content..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:36 schreef LompeWorst het volgende:
Beste FOK!kers.
-LW
Gouden tip van mij blog over TV programma's / reality series. Ben nu met project 3 bezig en dit draait als een speer. Nadeel je bent ongeveer 3 uur per dag kwijt. Maar de opbrengsten zijn dan ook top.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mehhh, ik heb gewoon geen goede ideeën voor websites waar ik (veel) geld mee kan verdienen
Begin ten eerste niet met het idee om er geld mee te verdienen, geld komt vanzelf wel:Pquote:Op zondag 12 januari 2014 15:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mehhh, ik heb gewoon geen goede ideeën voor websites waar ik (veel) geld mee kan verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |