Angusquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Waanzinnige gasten, waanzinnig concert
Eentje schijnt in Aalten te wonen en daar de honden van de buren uit te laten.
Heeft ie er zelf geen dan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
En heeft er nog nooit ingestaan ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eigenlijk is het best een kutlijst, want Winter van Tori Amos staat er niet in.
Sommige helden mogen datquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Korte broek onder een pak![]()
.. is een schooluniformquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat hoortquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die heeft daar een kast van een huis. Past niet echt in het straatbeeld volgens mij.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Wait whut? één van de AC/DC leden woont in Aalten, Nederland?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
angus young jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wait whut? één van de AC/DC leden woont in Aalten, Nederland?
Ja.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij kent meer Aalten's?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja is getrouwd met een Nederlandse.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die kan toch geen gitaar spelen.quote:
Nee, maar wel schreeuwen en optredenquote:
Lekker onopvallend iddquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:33 schreef NaturalScience het volgende:
Dit is trouwens het huis van de AC/DC gitarist in Aalten.![]()
[ afbeelding ]
Is iets groter geworden dan de gemeente eerst dacht.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:33 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk mens jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Adele. Prachtstem, prachtmens. Zo gek als een deur
Ziet er echt niet uitquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:33 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een goed opgeknapte bouwval en geen nieuwbouw.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is iets groter geworden dan de gemeente eerst dacht.
...quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon niet zo veel aantrekken van Stickertje. Die heeft haar periode. Of juist niet.
Jammer dat de liedjes minder zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:33 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Bescheiden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:33 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Doei D, fijne jaarswisselingquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:35 schreef D. het volgende:
Mensen, het was me weer een waar genoegen
Iedereen bedankt voor hun bijdrage aan de Top 2000 van dit jaar, en wellicht tot de volgende editie
Nog een fijne verdere voortzetting van de avond, en alvast een geweldig 2014 toegewenst![]()
IdemDitoquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:35 schreef D. het volgende:
Iedereen bedankt voor hun bijdrage aan de Top 2000 van dit jaar, en wellicht tot de volgende editie
Nog een fijne verdere voortzetting van de avond, en alvast een geweldig 2014 toegewenst![]()
Goede jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:35 schreef D. het volgende:
Is gewoon een waarneming. Spiegeltje voorhouden enzulks.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
...!
Heb je stiekem van mijn azijn zitten snoepen?
Ik zou toch echt voor meer grond en privacy kiezen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:34 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik zou er wel voor tekenen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:35 schreef D. het volgende:
Veel plezier, D.!quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:35 schreef D. het volgende:
Tot volgend jaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:35 schreef D. het volgende:
Fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:35 schreef D. het volgende:
Brothers in arms vind ik persoonlijk het mooist. De emotie in dat gitaarspel is ongekend.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Brothers in arms vind ik persoonlijk het mooist. De emotie in dat gitaarspel is ongekend.
Ook een hoogtepunt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:38 schreef ieniminimuis het volgende:
15 min lang geen gelul of gezeur van een DJ
Zeker. Maar ik vind dit als muziekstuk net iets interessanter.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Brothers in arms vind ik persoonlijk het mooist. De emotie in dat gitaarspel is ongekend.
slaanquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammer dat er hier iemand door het nummer ratelt met haar naaimachine
Lapjes?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammer dat er hier iemand door het nummer ratelt met haar naaimachine
Meer post dan ik iigquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:39 schreef Stickertje het volgende:
Oh, dit is post 20.000![]()
Ik ben nog een nooby
Je post gemiddeld meer dan mij per dagquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:39 schreef Stickertje het volgende:
Oh, dit is post 20.000![]()
Ik ben nog een nooby
Valt ook zeker nog niet tegen!quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Valt mee, 15 minuten, maar wel 15 minuten kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |