abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 februari 2014 @ 19:25:49 #226
402517 Dactylus
I just watch...
pi_136251223
Hangt dat niet een beetje af van hoe je zelf met het stempel Asperger omgaat, PS1Vet? Het hebben van een vlotte babbel of niet?
... and I hope it's not bothering you.
  zondag 2 februari 2014 @ 19:32:59 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_136251570
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:02 schreef PS1Vet het volgende:
@ PoesOpEenStokje: bedankt voor je reactie
@ Morrigan: goede tip, maar heb ik al gedaan. Omdat het solliciteren niet liep heb ik een loopbaantraining gedaan waarbij je o.a. sterktes, zwaktes en talenten op papier zet, lastige vragen voorbereid en via star methode voorbeelden van situaties kan geven. Ik heb van alles op papier staan en ben tot in detail voorbereid. Het blijft echter dat je ter plekke met zenuwen zit en met vragen waar je niet direct een antwoord op hebt. Ik ben sowiezo sterker in iets op papier zetten dan terplekke nog moeten verwoorden.
Wat ik wil zeggen is dat ik dankzij mijn asperger waarschijnlijk nooit een vlotte babbel zal krijgen om mezelf bij een sollicitatie goed te verkopen.

Ik heb op dit forum of een of andere website wel iemand z'n ervaring gelezen; dat sollicitaties en omgaan met HR-managers die met hun directe manier van vragen een flink obstakel zijn. Wij ASS'ers (even generaliserend) hebben moeite met de bedoeling van de interviewer te lezen, denken meer naar over hoe de vraag te interpreteren, hebben meer moeite met zaken te verwoorden, meer moeite met onverwachte zaken en onverwachte vragen. We zijn misschien meer zenuwachtig voor zo;n gesprek. En in mijn geval: eerste keer dat ik de vraag kreeg: "hoe zouden je vrienden jou omschrijven" wist ik niet wat te zeggen. Ik heb bijna geen vrienden, en ook totaal geen idee wat hun zouden zeggen. Terwijl het voor de HR-manager een verkapte vraag is om jezelf te omschrijven, maar de vraag: "vertel eens wat over je zelf", vindt hij te gewoon.

Goed ik heb nog flink wat opgekropte frustratie richting sommige sollicitatie gesprekken en HR-managers. Daarnaast praat ik weer veel te lang door, maar dat schijnt wel een typisch ASS trekje te zijn, net als heel erg open kunnen zijn over jezelf.

*onderstreepte is even de kern van mijn boodschap
Volgens mij is het hebben van een vlotte babbel iets wat vast hangt aan persoonlijkheid, niet aan stempel.
Je grootste valkuil lijkt te zijn dat je bepaalde dingen vast hangt aan je ASS, waar dat helemaal de oorzaak niet hoeft te zijn... Kijk eens verder dan je stempel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 3 februari 2014 @ 20:03:55 #228
415320 PS1Vet
Planetside 1 veteran
pi_136298335
quote:
7s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:32 schreef Troel het volgende:

[..]

Volgens mij is het hebben van een vlotte babbel iets wat vast hangt aan persoonlijkheid, niet aan stempel.
Je grootste valkuil lijkt te zijn dat je bepaalde dingen vast hangt aan je ASS, waar dat helemaal de oorzaak niet hoeft te zijn... Kijk eens verder dan je stempel.
Dank je, dat is een antwoord waar ik zeker wat mee kan. Ik zou bijna zeggen een eye-opener.
Ik dacht dat dit iets was wat wel samenhing met andere Asperger kenmerken. Maar ik denk dat je gelijk hebt. (weer wat geleerd)

Daarnaast is het waarschijnlijk ook heel erg relatief. Had vandaag weer psycho educatie en ik ben juist het meest aan het woord binnen die groep, zoveel dat ik mezelf moet afremmen. Waarschijnlijk hangt het ook af van de situatie. In een sollicitatiegesprek ben je niet zelfverzekerd en moet je veel nadenken over de vragen en je antwoorden. Terwijl als ik bijvoorbeeld met familie (oom's en tante's) praat, dan kan ik prima een heel gesprek voeren omdat dit bekenden zijn.

Laat ik m'n post informatief afsluiten met een paar nieuwsberichten die ik vandaag zag:
http://www.nu.nl/wetensch(...)f-in-ruststand-.html
http://www.nu.nl/politiek(...)stand-en-wajong.html
  maandag 3 februari 2014 @ 20:58:15 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_136301170
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:03 schreef PS1Vet het volgende:

[..]

Dank je, dat is een antwoord waar ik zeker wat mee kan. Ik zou bijna zeggen een eye-opener.
Ik dacht dat dit iets was wat wel samenhing met andere Asperger kenmerken. Maar ik denk dat je gelijk hebt. (weer wat geleerd)

Daarnaast is het waarschijnlijk ook heel erg relatief. Had vandaag weer psycho educatie en ik ben juist het meest aan het woord binnen die groep, zoveel dat ik mezelf moet afremmen. Waarschijnlijk hangt het ook af van de situatie. In een sollicitatiegesprek ben je niet zelfverzekerd en moet je veel nadenken over de vragen en je antwoorden. Terwijl als ik bijvoorbeeld met familie (oom's en tante's) praat, dan kan ik prima een heel gesprek voeren omdat dit bekenden zijn.

Laat ik m'n post informatief afsluiten met een paar nieuwsberichten die ik vandaag zag:
http://www.nu.nl/wetensch(...)f-in-ruststand-.html
http://www.nu.nl/politiek(...)stand-en-wajong.html
Waarom moet je jezelf afremmen dan? Op het moment dat het niet goed zou zijn, is er toch wel iets van leiding dat ingrijpt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 4 februari 2014 @ 09:06:50 #230
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_136313866
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 19:59 schreef Jano9 het volgende:
Goedenavond beste mensen,

Ook al heb ik ADD :P, ik wil hier wel even een vraag posten :)

Hoe groot is eigenlijk het verschil tussen autisme en ADD? Ik twijfel namelijk al langer of ik geen autisme heb ipv ADD.

Vissen in dezelfde vijver, beiden frontale cortex-ontwikkelingsstoornissen en delen eigenschappen met dyslexie, dyscalculi en dergelijke handicaps.

Veel eigenschappen lijken op elkaar, het ene lijkt soms meer op autisme dan andersom. De dingen die jij noemt vind ik precies bij ADD passen.
-In je eentje wordt je immers niet afgeleid en je werkt nu eenmaal anders dan de neurotypische mensen (ik deel je mening, maar volg anno nu maar eens een opleiding...)
-Drukte boeit me niet, maar dan wel drukte van keuze. Dat zal voor jou ook zo zijn, bepaalde sfeer trek je wel en andere niet.
-Tikkeltje OCD, tikkeltje autisme. Hoe trek je verandering op andere vlakken (wisseling van omgeving/woning/werk/sociale kringen)?
-Sociale hints slecht herkennen komt bij ADD en ASS even veel voor, merk je die problemen ook buiten flirts?
-Opgaan in bestelde spullen en (tijdelijke) obsessies voor bepaalde verzamelingen zijn ook uittingen van hyperfocus: iets heeft je aandacht wat meer dopamine bij de juiste synapsen over laat komen en je ineens wel de focus hebt. Niet heel gek en eigenlijk maar marginaal verschillend van "normale" mensen.
-Automaatrijbewijs heeft vooral te maken met je ADD, je hebt het je gewoon nooit eigen gemaakt en pas na 100.000x herhalen wordt iets zo'n beetje een automatisme, je rijbewijs heb je gehaald maar eigenlijk beheers je weinig inzicht/kennis om dit te combineren met handmatig schakelen omdat je niet teveel input tegelijk het hoofd kunt bieden zonder een andere factor te laten schieten.
Buiten je rijbewijs nog meer voorbeelden?

Het een hoeft het ander niet uit te sluiten, we hebben op mijn werk een knul van bijna 40 die een moeilijk leven achter de rug heeft en er pas laat achter kwam dat hij naast autisme ook ADHD heeft.

Maar realiseer je goed dat het allemaal in elkaars buurt zit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:12:05 #231
415320 PS1Vet
Planetside 1 veteran
pi_136319142
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:58 schreef Troel het volgende:

[..]

Waarom moet je jezelf afremmen dan? Op het moment dat het niet goed zou zijn, is er toch wel iets van leiding dat ingrijpt?
Wat ik bedoel is dat ik niet teveel aan het woord wil zijn, maar anderen ook aan het woord wil laten.
Als ik vertel over een situatie kan ik daar makkelijk 10-15 minuten over praten, maar ik houd het bij een paar minuten omdat anders de psycho educatie te snel voorbij is en niet alle onderwerpen besproken kunnen worden of anderen de kans hebben om over zichzelf te vertellen.

Na de cursus heb ik ook nog zoveel in mijn hoofd zitten en nog genoeg te vertellen dat ik nog zomaar een half uur door kan gaan, in aantal gevallen heb ik daadwerkelijk nog met anderen staan praten na afloop PE. Als je eerdere post van mij hebt gezien, kan ik het meestal ook niet in 1 alinea houden, maar worden het verhalen van meerdere alinea's. Maar goed, ergens is het ook wel logisch, want op dit moment houdt het ASS me heel erg bezig en loop ik tegen een aantal zaken aan.
pi_136320114
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:58 schreef Troel het volgende:

[..]

Waarom moet je jezelf afremmen dan? Op het moment dat het niet goed zou zijn, is er toch wel iets van leiding dat ingrijpt?
^Dit; bij de PE waar ik bij heb gezeten werd het netjes afgerond op het moment dat er te lang bij 1 persoon werd gehangen. We hadden sessies van anderhalf uur die puur over 1 onderwerp gingen en de leiding daar deed iig zijn best om iedereen aan het woord te laten.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:14:00 #233
35189 Troel
scherp en bot
pi_136321282
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:12 schreef PS1Vet het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat ik niet teveel aan het woord wil zijn, maar anderen ook aan het woord wil laten.
Als ik vertel over een situatie kan ik daar makkelijk 10-15 minuten over praten, maar ik houd het bij een paar minuten omdat anders de psycho educatie te snel voorbij is en niet alle onderwerpen besproken kunnen worden of anderen de kans hebben om over zichzelf te vertellen.

Na de cursus heb ik ook nog zoveel in mijn hoofd zitten en nog genoeg te vertellen dat ik nog zomaar een half uur door kan gaan, in aantal gevallen heb ik daadwerkelijk nog met anderen staan praten na afloop PE. Als je eerdere post van mij hebt gezien, kan ik het meestal ook niet in 1 alinea houden, maar worden het verhalen van meerdere alinea's. Maar goed, ergens is het ook wel logisch, want op dit moment houdt het ASS me heel erg bezig en loop ik tegen een aantal zaken aan.
Ik zou dat dan wel aangeven bij de leiding.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_136322331
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 19:59 schreef Jano9 het volgende:
Goedenavond beste mensen,

Ook al heb ik ADD :P, ik wil hier wel even een vraag posten :)

Hoe groot is eigenlijk het verschil tussen autisme en ADD? Ik twijfel namelijk al langer of ik geen autisme heb ipv ADD.

Het zit namelijk zo:

Sinds mijn 12e weet ik dat ik ADD heb, op mijn 15e weer naar de psycholoog, omdat ik erg bang was om naar plekken te gaan waar veel mensen kwamen en ik totaal geen vrienden had.

Nu op mijn 20e gaat het wel stukken beter, maar door onder andere de volgende symptomen denk ik toch dat ik niet 100% ADD heb:

- Werk liever in mijn eentje dan in groepen
- Sociale (drukke) gelegenheden vermijd ik het liefst, ik word zenuwachtig en begin te zweten in drukke plekken zoals een discotheek of kroeg.
- Niet tegen veranderingen kunnen, mijn bureau moet altijd op dezelfde plek worden ingericht.
- Eventuele 'flirts' van meiden niet herkennen en opeens bot kunnen reageren tijdens een gesprek. Dit gebeurd allemaal onbedoeld :'). (Foto in de OP perfecte voorbeeld)
- Helemaal opgaan in spullen die ik verzamel of een nieuwe computer die ik heb gekocht, dan denk ik de hele dag aan die nieuwe spullen.
- Kan geen 2 dingen tegelijk, daarom ook een automaatrijbewijs

Wat denken jullie? Wil binnenkort toch naar de psycholoog voor dit alles.

Alvast bedankt, hoop dat dit het goede topic is :)
Ik herken mij er wel in, en ik heb ADHD.. Dus het hoort er misschien wel een beetje bij ook?
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:55:24 #235
415320 PS1Vet
Planetside 1 veteran
pi_136327230
@ Ceased2Be: Ik denk dat we hetzelfde bedoelen/willen zeggen. Ik hou het beknopt zodat de cursusleidster me niet hoeft af te kappen. Dat komt gevoelsmatig ook vervelender over. Ik weet van mezelf dat ik te lang kan door kan praten. Daarom heb ik dat ook als aandachtspunt in mijn eigen gebruikshandleiding gezet.

@ Troel: Vanaf het begin heb ik aangegeven waar ik tegenaanloop, dit zelf op papier gezet. De intakers hebben er niet zoveel mee gedaan, maar ik heb bij de cursusleidster van PE aan de bel getrokken en zij begrijpt het wel en ziet dat ik niet nog weken wil wachten. Zij heeft contact gezocht met een andere afdeling of instituut die meer persoonlijke begeleiding biedt en ik hoop binnen 1-2 weken bij hun op gesprek te kunnen voor de zaken waar ik tegen aan loop.

@ Probability: Geen idee ik ben geen expert hierin; maar iedereen is verschillend. Toevallig zit bij mij op PE wel iemand met zowel ASS als ADD diagnose. Zijn het gewoon niet allemaal vertakkingen van het Autisme Stoornis Spectrum. Ach je kent de disclaimer van dit topic, in geval van twijfel vraag je het een psycholoog.
  † In Memoriam † dinsdag 4 februari 2014 @ 23:34:21 #236
21636 Feestkabouter
pi_136348443
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:55 schreef PS1Vet het volgende:

@ Probability: Geen idee ik ben geen expert hierin; maar iedereen is verschillend. Toevallig zit bij mij op PE wel iemand met zowel ASS als ADD diagnose. Zijn het gewoon niet allemaal vertakkingen van het Autisme Stoornis Spectrum. Ach je kent de disclaimer van dit topic, in geval van twijfel vraag je het een psycholoog.
allemaal vertakkingen: ja in mijn beleving wel, het heeft ook niet voor niks een verzamelnaam (het A-spectrum) waaronder het allemaal valt, de problematiek zit allemaal in dezelfde hoek.

vraag het een psycholoog: ja en nee.
ik heb het allebei, maar alleen omdat ik EERST de diagnose ADHD kreeg en DAARNA pas de diagnose Asperger.
bij mensen die de diagnose Asperger krijgen doen ze doorgaans geen onderzoek meer naar ADHD (zo werd mij verteld).
de aandacht voor de ASS-problematiek pakt namelijk ook meteen impliciet de eventuele ADHD-problematiek aan (voor zover die niet hetzelfde is).

kortom: als je geen twijfels hebt over je PDD-Nos of Asperger diagnose, maak je dan niet druk om eventueel AD(H)D, want dat is dan slechts een bijzaak.
en wat betreft herkenning: geen enkele autist of AD(H)D-er is hetzelfde, en zelfs niet-autisten en niet-AD(H)D-ers zullen een hoop herkennen in ons allemaal (en vice versa).

voor mij was het enige belangrijke: bij een hulpverlener terechtkomen bij wie ik eindelijk wel heel duidelijk het gevoel had dat ie echt begreep hoe dingen in mijn belevingswereld werken. vergeet elke andere vergelijking.
  woensdag 5 februari 2014 @ 01:28:55 #237
415320 PS1Vet
Planetside 1 veteran
pi_136351429
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:34 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

allemaal vertakkingen: ja in mijn beleving wel, het heeft ook niet voor niks een verzamelnaam (het A-spectrum) waaronder het allemaal valt, de problematiek zit allemaal in dezelfde hoek.

[knip]

voor mij was het enige belangrijke: bij een hulpverlener terechtkomen bij wie ik eindelijk wel heel duidelijk het gevoel had dat ie echt begreep hoe dingen in mijn belevingswereld werken. vergeet elke andere vergelijking.
Weer een boel wijze woorden. Ik geloof dat iemand anders ook al had gezegd: het stempeltje is niet belangrijk. Iemand kan het hebben, maar het niet weten en heel z'n leven zonder grote problemen geleefd hebben. En iemand die wel tegen dingen aanloopt kan daarbij hulp krijgen, maakt niet uit waar het om gaat. (Het is puur de artsen en psychiaters die een diagnose nodig hebben om de juiste behandeling te kunnen bepalen.)

Ben wel benieuwd of de vraagsteller (Jano9) hiermee voldoende antwoord heeft, hij heeft namelijk niet gereageerd. Of zou hij in lurk mode zijn?
pi_136353693
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:55 schreef PS1Vet het volgende:
@ Probability: Geen idee ik ben geen expert hierin; maar iedereen is verschillend. Toevallig zit bij mij op PE wel iemand met zowel ASS als ADD diagnose. Zijn het gewoon niet allemaal vertakkingen van het Autisme Stoornis Spectrum. Ach je kent de disclaimer van dit topic, in geval van twijfel vraag je het een psycholoog.
Ik heb geen autisme, maar wel adhd. Ik herken die trekjes wel maar denk dat het meer te maken heeft met het gevoel de controle te verliezen/geen overzicht meer hebben.
Worry is a misuse of imagination
pi_136354074
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:55 schreef PS1Vet het volgende:
@ Ceased2Be: Ik denk dat we hetzelfde bedoelen/willen zeggen. Ik hou het beknopt zodat de cursusleidster me niet hoeft af te kappen. Dat komt gevoelsmatig ook vervelender over. Ik weet van mezelf dat ik te lang kan door kan praten. Daarom heb ik dat ook als aandachtspunt in mijn eigen gebruikshandleiding gezet.
..
OK :)

Ik heb heel de hulp sowieso afgekapt omdat ik daar niet vrolijker van werd, ben ook halverwege gestopt met die PE cursus. Dus geen idee hoe het hele hulptraject zou zijn verlopen voor de rest.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_136359202
Pfff wat is het lastig om als asperger een baan te zoeken.
pi_136359322
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:51 schreef Woussie1987 het volgende:
Pfff wat is het lastig om als asperger een baan te zoeken.
Ga de IT in, daar zit de rest ook geloof ik ;)

Ok flauw, maar wat zoek je en waar loop je tegenaan?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_136359535
Financieel administratiewerk, heb een wsw verklaring (dus bedrijven kunnen mij goedkoop aannemen). En solliciteer ook regulier. Maar die afwijzingen........
pi_136359750
Hmmm echt in alles wat je noemt geen ervaring (helaas/gelukkig), dus kan hier ook echt helemaal niets over zeggen ben ik bang. :'(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_136362407
Ik heb een ontheffing voor mijn sollicitatieplicht tot juli én het kabinet wil bijstandsmoeders met kinderen jonger dan 5 jaar ontzien wbt sollicitatieplicht.

Maar.. ik verveel me dood, dus ik ga vanmiddag m'n sollicitatiebrief naar de Karwei brengen :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2014 14:18:47 ]
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:40:28 #245
402517 Dactylus
I just watch...
pi_136373977
Goed bezig geweest Poes! Hoezo vervelen? Je hebt al je boeken al uit? Je kent elke hoek van facebook? Billy heeft het in zijn eentje gezelliger als wanneer jij met hem speelt? Je hebt elke film in je bezit al een keer gekeken?
... and I hope it's not bothering you.
pi_136375640
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:18 schreef Poesopstokje het volgende:
...
Maar.. ik verveel me dood, dus ik ga vanmiddag m'n sollicitatiebrief naar de Karwei brengen :')
Ken dat gevoel, zat al vanaf vorige week woensdag ziek thuis ben vandaag weer gaan werken (ook al voel ik me verre van jofel) omdat ik het thuis ook wel weer gezien had.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_136382843
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:40 schreef Dactylus het volgende:
Goed bezig geweest Poes! Hoezo vervelen? Je hebt al je boeken al uit? Je kent elke hoek van facebook? Billy heeft het in zijn eentje gezelliger als wanneer jij met hem speelt? Je hebt elke film in je bezit al een keer gekeken?
Ik MOET nog heel veel doen, ben vanmiddag aan de slag gegaan met sausen/verven. Het is gewoon dat ik me al tijden zo lamlendig voel, er komt me niets uit handen, heb totaal geen energie, kan niet uit bed komen..
Ik heb ritme nodig, en dat kan ik mezelf zo moeilijk geven. Ik hoef niet voor het geld te werken, want ik kom voorlopig toch niet boven de bijstandsnorm uit. Ik wil mezelf nuttig maken, wat om handen hebben. Ik ga niet actief solliciteren, maar zoiets als dit (Karwei), wat ik toevallig tegenkom.. Tja niet geschoten is altijd mis ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ken dat gevoel, zat al vanaf vorige week woensdag ziek thuis ben vandaag weer gaan werken (ook al voel ik me verre van jofel) omdat ik het thuis ook wel weer gezien had.
Ik zit al anderhalf jaar thuis :D Meh..
Ben je ziek? Beterschap :*
pi_136390561
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:13 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik zit al anderhalf jaar thuis :D Meh..
Ben je ziek? Beterschap :*
Heb ooit een half jaar zonder project thuis 'op de bank' gezeten, daar werd ik echt gillend gek van.

En ziek ja, lijkt op een voedselallergie maar de bloedonderzoeken hebben nog niets uitgewezen. Buikpijn valt vandaag (tot nog toe) mee, maar ben zo ontzettend moe :(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_136390562
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 06:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Heb ooit een half jaar zonder project thuis 'op de bank' gezeten, daar werd ik echt gillend gek van.

En ziek ja, lijkt op een voedselallergie maar de bloedonderzoeken hebben nog niets uitgewezen. Buikpijn valt vandaag (tot nog toe) mee, maar ben zo ontzettend moe :(
Ik ben zojuist wakker geworden van de pijn. Ik "denk" dat ik een spiertje heb verrekt ofzo :')

In elk geval wens ik jou beterschap :)
pi_136390565
danku danku
straks gesprek met de huisarts, eens kijken wat ze nu willen gaan doen :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')