Ik heb dat serieus een keer voorgesteldquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:04 schreef arjan1112 het volgende:
Kan je het niet voordoen in de keuken ?
Zoals gezegd, terugsturen doe ik, maar dan kan je dus pas gaan eten als de rest al klaar is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:05 schreef Fatty het volgende:
Buitengewoon storend als je niet krijgt wat je besteld heb. Zou et zelf gewoon terug sturen, laat ze et maar goed doen.
Tevens, wat verstaan we onder '' horeca '' de lokale vreetschuur of een sterren restaurant in een stad ?
Inderdaad, dat is dan een nadeel, lastig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals gezegd, terugsturen doe ik, maar dan kan je dus pas gaan eten als de rest al klaar is.
Volgende keer maar de hele tafel terugsturenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:29 schreef Fatty het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is dan een nadeel, lastig.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgende keer maar de hele tafel terugsturen
CUL / Het grote vraag Piet hoe maak ik het klaar topic - #27quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:34 schreef Scorpie het volgende:
Zeg ff hoe je dat moet doen piet, kan ik het thuis ook
Done!quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
CUL / Het grote vraag Piet hoe maak ik het klaar topic - #27
ik vind een medium al niet te eten meerquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
first world problems
jammer maar helaas, waarom zou je je er druk om maken? een medium is ook wel lekker hoor.
Kijk, de zesjescultuurquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
first world problems
jammer maar helaas, waarom zou je je er druk om maken? een medium is ook wel lekker hoor.
Ik overdrijf ook bij het bestellen soms, seconden per kant, hij moet net even de grill gevoeld hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Vraag om een rauwe steak, misschien werkt datIk vraag namelijk altijd om rare omdat ik het liefst mijn steak medium heb. Maar als ik medium vraag dan krijg ik well done, dus vandaar dat ik om rare vraag.
Maar eigenlijk godgeklaagd dat je moet overdrijven om te krijgen wat je hebben wiltquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik overdrijf ook bij het bestellen soms, seconden per kant, hij moet net even de grill gevoeld hebben.
Slechts 1 keer kreeg ik hem ook zo. Letterlijk een rauwe steak die aan iedere kant net de grill geraakt had.
Heerlijk opgegeten en de bediening stomverbaasd mijn complimenten gegeven. (Blockhaus Düsseldorf kan echt steaks bakken)
Zelfs al overdrijf ik enorm en breng de bediening aan het lachen daarmee, nog presteren ze het dan om hem niet zo te serveren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar eigenlijk godgeklaagd dat je moet overdrijven om te krijgen wat je hebben wilt
Ik vrees dat dit de waarheid is trouwensquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:10 schreef Yi-Long het volgende:
Omdat het de horeca geen fuck uitmaakt wat ze de consument voorschoteld, want die dokken toch wel, en de gemiddelde consument kan het eigenlijk ook geen fuck schelen, want die willen gewoon een gezellig avond je uit zonder gezeik...
Ze komen er gewoon mee weg.
quote:Mangiare in Eindhoven
Mangiare is de reden waarom ik nog wel 10 keer nadenk voordat ik een steak zal bestellen in de horeca
- Heeft u een keuze kunnen maken?
> Ja, ik wil graag de ribeye steak, en ik wil hem rood.
- De Ribeye steak?
> Ja, ik wil hem hooguit 20 seconde per kant, hij moet nog moe zeggen, van mijn bord willen terug naar het weiland, zo rood wil ik hem hebben.
- okay, hi hi hi
Na een tijdje komt de steak, ergens tussen medium en doorbakken. Ik stuur hem terug met de opmerking dat ik hem rood had besteld.
Dit veroorzaakt enige paniek bij de bediening. De chef komt langs die me vraagt waarom ik de steak terug stuur, ik vertel hem dat ik hem zeer rood besteld heb en hem ook graag zo hebben wil. In plaats van dan te zeggen okay, gaat hij een discussie aan of ik dat wel echt wil, zo een steak is rauw van binnen, en wellicht niet warm (als je geen steak kan bakken wat doe je dan in de prof keuken vraag ik me af). Ik zeg dat ik weet wat ik bestel en dat ik geen discussie wil maar een rode steak. Weer de discussie in, of ik het zeker weet.
Nadat mijn gezelschap het eten al half op heeft komt mijn steak, en idd, direct uit de koelkast op de grill. Hij is formeel rood, maar deze kok verdient bijscholing over hoe hij steak moet klaarmaken. Zet het niet op de kaart als je het niet kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |