Mijn katten ook ;-))quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
Sophie zit onder t bednaja t zal zo wel over zijn.
Haha ik had Biet om half twaalf nog even laten plassen buiten, ik zag het ook al gebeuren dat ze anders precies twaalf uur moestquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ook handig een hond die naar buiten moet nu..lang leve de tuin
Wat heb je gedaan dan??quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:44 schreef sararaats het volgende:
Ik lig in bed met wifi.
Neus nog steeds kapotski![]()
Kattenquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Pol is inmiddels kwaad op me, die denkt dat ik dit allemaal geregeld heb en wil niets meer van me weten![]()
Jules is aan de diarree van de stressquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Haha ik had Biet om half twaalf nog even laten plassen buiten, ik zag het ook al gebeuren dat ze anders precies twaalf uur moest
Serieuze verkoudheid sinds Kerstavond.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan??
Gelukkig Nieuwjaar en voorspoedig herstel voor je neus!!
quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Serieuze verkoudheid sinds Kerstavond.
Dank je. Met de neuszalf kom ik al een eind.quote:
Have fun!!quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:52 schreef Cat22 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allen!
Ik zie wel hoe de katten erbij liggen als ik thuis kom. Zal wel meevallen, maar vannacht blíjven ze mooi binnen.
Geniet van een welverdiende nachtrust in het nieuwe jaar!!quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:56 schreef indaha het volgende:
Zo 2 glaasjes champagne op en nu al tipsy, ik ga zo maar eens naar boven poesjes verzamelen en wat te eten geven , volgens mij is de ergste herrie over
Oh, dat zal het zijn, mijn katten zijn chinchilla's/shaded'squote:Op woensdag 1 januari 2014 00:57 schreef valentijn101 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar dierenvriendjesde beestjes hier (poezel en 4 chinchilla s) zijn lekker rustig en geven geen f#*k om het vuurwerk. Logisch ook het zijn niet voor niets chinCHILla s.
![]()
De allerbeste wensjes voor 2014 van ons![]()
jullie ook en zie de trouwdatum wel voorbij komenquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:18 schreef roos85 het volgende:
Gelukkig nieuw jaar allemaal!![]()
Dat 2014 jullie veel moois mag brengen
Als het mag is het niet leukquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:45 schreef indaha het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
Nu kunnen de katten weer naar buiten en nu gaan ze allemaal slapen, gekke beesten
Mijn team was van mening dat een afgesloten kattenluik (niet meer 100% betrouwbaar) en dus de daarvoor geschoven krabpaal geen enkele reden was om niet uit te breken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 10:45 schreef indaha het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
Nu kunnen de katten weer naar buiten en nu gaan ze allemaal slapen, gekke beesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |