Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Blijf jij maar fijn bij ons , wij missen je welquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:37 schreef roos85 het volgende:
Toch fijn om te weten dat alleen de meneer gemist wordt als we niet naar een borrel gaan.
Logisch toch, jij moet toch in de keuken blijvenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:37 schreef roos85 het volgende:
Toch fijn om te weten dat alleen de meneer gemist wordt als we niet naar een borrel gaan.
Liefquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Blijf jij maar fijn bij ons , wij missen je wel
Cat heeft net alles opgeëistquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:36 schreef IrishBastard het volgende:
Mag ik ook een stukje 2014?
Anders maak ik mijn eigen jaar wel
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Logisch toch, jij moet toch in de keuken blijven
Bitchquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Cat heeft net alles opgeëist
Context?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:37 schreef roos85 het volgende:
/liefdagboek
Mooi gezegd lookje!quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
PB, perfecte TT, dat dat maar voor jou ook mag gelden![]()
Nieuw jaar, nieuwe kansen![]()
Ik zit ook weer te sokken, man en ik samen, gezellig tochMaar niemand om mee te genieten in de zin van geliefden, die zijn er niet meer dus herdenken we ze allemaal.
Daarbij, de eerste jaarwisseling voor Laysa zonder haar DK, zo veel die er sinds dit jaar en alle anderen die er niet meer zijn en juist vandaag zo enorm gemist worden.
Voor allen die de (eerste) jaarwisseling moeten doorstaan zonder hun geliefden, het zijn er veel
[ link | afbeelding ]
Ga je het nou snappenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
There's no D in Oognip. Oh, wait...
Heel mooi gezegdquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
PB, perfecte TT, dat dat maar voor jou ook mag gelden![]()
Nieuw jaar, nieuwe kansen![]()
Ik zit ook weer te sokken, man en ik samen, gezellig tochMaar niemand om mee te genieten in de zin van geliefden, die zijn er niet meer dus herdenken we ze allemaal.
Daarbij, de eerste jaarwisseling voor Laysa zonder haar DK,
zo veel die er sinds dit jaar en alle anderen die er niet meer zijn en juist vandaag zo enorm gemist worden.
Voor allen die de (eerste) jaarwisseling moeten doorstaan zonder hun geliefden, het zijn er veel
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |