Eetsequote:Op dinsdag 31 december 2013 17:39 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga lekker aan de patat met kip met m'n familietot straks of zo
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sander komt niet uit zijn woorden. Aangezien mijn mobiel leeg raakt ik ook niet meer. Ik ga jullie definitief verlaten. Tot een volgende keer.
Sander komt niet uit zijn woorden. Aangezien mijn mobiel leeg raakt ik ook niet meer. Ik ga jullie definitief verlaten. Tot een volgende keer.
Ik kan dit nummer niet meer horen, te vaak gehoord en te vaak verkracht de laatste jaren...quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:39 schreef Stickertje het volgende:
Enige leuke plaat die U2 heeft.. SUnday Bloody Sunday
Au revoirquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
HNY alvast!quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
dag Mex, tot volgend jaar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te vaak gehoord iddquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan dit nummer niet meer horen, te vaak gehoord en te vaak verkracht de laatste jaren...
Dit. Het is een goed nummer, maar ik denk niet dat ik er ooit nog met plezier naar luister. Gewoon veel te vaak gehoord.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan dit nummer niet meer horen, te vaak gehoord en te vaak verkracht de laatste jaren...
Iedereen kan dansenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:42 schreef Stickertje het volgende:
Mesen die dansen maar dat niet kunnen
Vanavond weer in de kroeg.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:42 schreef Stickertje het volgende:
Toen het nog nieuw was.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:42 schreef essnhills het volgende:
Wanneer horen jullie deze dan zo vaak dat ie niet leuk meer is?Ik hoor deze hooguit 3x per jaar ofzo?
Al 30 jaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:42 schreef essnhills het volgende:
Wanneer horen jullie deze dan zo vaak dat ie niet leuk meer is?Ik hoor deze hooguit 3x per jaar ofzo?
En verkeerd meezingenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:42 schreef Stickertje het volgende:
Beter dan mensen die kunnen dansen maar dat niet doenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:42 schreef Stickertje het volgende:
1,2,3 ,chachachaquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
valt nog steeds goed op te dansen![]()
![]()
Uit welk jaar komt deze dan?quote:
Ik heel vaak....maar dat doe ik zelf.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:42 schreef essnhills het volgende:
En dan er luid vals bij zingen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vanavond weer in de kroeg.
Ook leuker om te zienquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter dan mensen die kunnen dan maar die niet doen
Toen was ik -7quote:
SUNDAY BLOODY SUNDAYYYYYYquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heel vaak....maar dat doe ik zelf.
quote:
Ja dat bedoel ikquote:
Tijdens concerten van U2, nu wel al weer een jaar of 4 geleden voor het laatst, in een verschrikkelijke ballad-achtige versie.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:42 schreef essnhills het volgende:
Ja, dat lijkt me wel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En dan er luid vals bij zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |