Ik was nog andere reacties aan het lezen toen ik er achter kwam dat ik hem hadquote:
Ja zegquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was nog andere reacties aan het lezen toen ik er achter kwam dat ik hem had
dank je. Denk ik.quote:
Tja, 2de post een groot plaatje van Duitsland, ik denk dat daar de foutr ligtquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:25 schreef Knip het volgende:
Paar maanden geleden was er nog een klassieke top 300 aller tijden. Ik heb nog geprobeerd hierover ook een levendige discussie op gang te brengen. Helaas....![]()
MUZ / Radio 4 Klassieke top 300 hard en ziel
Veel reacties wel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:25 schreef Knip het volgende:
Paar maanden geleden was er nog een klassieke top 300 aller tijden. Ik heb nog geprobeerd hierover ook een levendige discussie op gang te brengen. Helaas....![]()
MUZ / Radio 4 Klassieke top 300 hard en ziel
Sorryquote:
Daar hebben we nu, nu de klok tikt, niets aanquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:26 schreef essnhills het volgende:
Sorry
[..]
SorryIk zla proberen het de rest van he tjaar tot het minimum te beperken
Bedankt voor de tip. Zo een vis maakt het niet goed blijkbaar. Volgende keer maar plaatjes posten van een maagd die in de lente wordt geofferd?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Tja, 2de post een groot plaatje van Duitsland, ik denk dat daar de foutr ligt
kutlevenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je was gisteren 3000 dagen geregistreerd zag ik
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Daar hebben we nu, nu de klok tikt, niets aan
Het spijt mequote:Op dinsdag 31 december 2013 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Daar hebben we nu, nu de klok tikt, niets aan
En nu lult die De Heer er niet doorheen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:27 schreef Slobeend het volgende:
Van topnummer naar kotsnummer, het kan allemaal in de Top2000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |