abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 januari 2014 @ 11:43:53 #226
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_135138874
Lekkol ZMP!



en nog heel huids van wintersport terug ook, wat een dorp, dat mayrhofen wanneer je met een stel onnozele boarders in een boarders resort zit. blij zijn dat ik nog leef..
pi_135139381
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:43 schreef nexusje het volgende:
Lekkol ZMP!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog heel huids van wintersport terug ook, wat een dorp, dat mayrhofen wanneer je met een stel onnozele boarders in een boarders resort zit. blij zijn dat ik nog leef..
nice die onderste is de Quickstrike toch?
Heb je het verkeerde plaatje gepost of echt de QS gekocht?
Die nu bij nikestore 50% off zijn hebben namelijk niet die bruinleren accenten.

En zillertal altijd gekkenhuis, mayrhofen, gerlos etc. Allemaal klapjosti's op boards en ski's haha wel grappig.
  maandag 6 januari 2014 @ 12:04:16 #228
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_135139616
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:58 schreef doo. het volgende:

[..]

nice die onderste is de Quickstrike toch?
Heb je het verkeerde plaatje gepost of echt de QS gekocht?
Die nu bij nikestore 50% off zijn hebben namelijk niet die bruinleren accenten.

En zillertal altijd gekkenhuis, mayrhofen, gerlos etc. Allemaal klapjosti's op boards en ski's haha wel grappig.
Och, breek me de bek niet open.

Mijn familie woont nu al ruim 50 jaar in hetzelfde gebied. In die tijd heb je nabijgelegen dorpjes als Kirchberg zien veranderen in een 'Friet van Piet' dorp en het nabijgelegen Kitzbuhel is de voormalige Vienner konditorei verandert in een Louis Vuitton winkel om de shitload aan Russen tegemoed te komen. Om over Westendorf nog niet eens te spreken, sodom en gomorra van Tirol.
  maandag 6 januari 2014 @ 12:11:33 #229
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_135139880
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:58 schreef doo. het volgende:

[..]

nice die onderste is de Quickstrike toch?
Heb je het verkeerde plaatje gepost of echt de QS gekocht?
Die nu bij nikestore 50% off zijn hebben namelijk niet die bruinleren accenten.

En zillertal altijd gekkenhuis, mayrhofen, gerlos etc. Allemaal klapjosti's op boards en ski's haha wel grappig.
Jup, de verkeerde gepost, inderdaad die van Nikestore

Ja mayrhofen, was voor 1 keer leuk, leuke uitgaansgelegenheden, met vrienden sowieso. minpunten zijn wel dat het skigebied klein, kut en lelijk is. Daarbij geen dafafdaling. Funpark is wel lachen, gelukkig ga ik in februari naar Ortisei in Italy, echt een prachtig gebied
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Och, breek me de bek niet open.

Mijn familie woont nu al ruim 50 jaar in hetzelfde gebied. In die tijd heb je nabijgelegen dorpjes als Kirchberg zien veranderen in een 'Friet van Piet' dorp en het nabijgelegen Kitzbuhel is de voormalige Vienner konditorei verandert in een Louis Vuitton winkel om de shitload aan Russen tegemoed te komen. Om over Westendorf nog niet eens te spreken, sodom en gomorra van Tirol.
Inderdaad die kut russen, bah bah bah.. Verwaand en stoer doen in bars met de duurste flessen.. Wat een volk
  maandag 6 januari 2014 @ 12:13:00 #230
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_135139931
Och ja,

Rock on weet je.



Hun sneakergame is weak.

pi_135140260
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:23 schreef doo. het volgende:
Morgen restock van mercer pants bij kith.
Black navy khaki en camo om 11:00 est
ait ait ait
  maandag 6 januari 2014 @ 17:05:27 #232
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_135151536


  maandag 6 januari 2014 @ 17:14:33 #233
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_135151870
quote:
Heel dope, zeker met een black denim/pinroll of een soort track/mercerpants

nu alleen nog wat nanotechnologie coppen voor #thatalwayswhiteswag
#FREEBAJSKORV
pi_135152021
quote:
Vind 'm mooi, maar geef zelf de voorkeur aan de geheel rode... ook weer een sneaker waar ik op heb lopen slapen in 2013 :'(
pi_135153705
quote:
Is dat de Independence Day Air max? :D Dope, alleen durf ik het niet aan met compleet wit. Deze had je toch via ebay?
pi_135157061
hmpf, kith mercer pants waren blijkbaar vandaag om 17:00.....
  maandag 6 januari 2014 @ 19:37:22 #237
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_135158136
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:19 schreef doo. het volgende:
hmpf, kith mercer pants waren blijkbaar vandaag om 17:00.....
Tja, Est is eastern time en dat is voor ons +6. Nu zeker uitverkocht?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_135158506
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:19 schreef doo. het volgende:
hmpf, kith mercer pants waren blijkbaar vandaag om 17:00.....
Damn. Nu maar even navy gekocht, beter dan niks
pi_135165604
Geen sneakers, wel dopeness <3

Nanamica_Cycling_Pack_Camo by -acbs2-
abominable creation beats science today.
pi_135165778
Laat eens weten hoe die bevalt? Ik kon hem niet zo speciaal vinden, maar hij past zo schattig bij mijn nieuwe jas.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_135166636
Is het trouwens iemand al opgevallen dat het aantal "goeie" webshops met de betere niche merken explosief gegroeid is in de afgelopen 2 jaar? Vroeger moest je echt je best doen om Nanamica ofzo te vinden, nu heb je al 30 shops ofzo in Europa die het online verkopen. Bizar, je weet niet meer hoeveel sales pagina's je checken moet _O-
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_135166821
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:03 schreef Bajskorv het volgende:
Is het trouwens iemand al opgevallen dat het aantal "goeie" webshops met de betere niche merken explosief gegroeid is in de afgelopen 2 jaar? Vroeger moest je echt je best doen om Nanamica ofzo te vinden, nu heb je al 30 shops ofzo in Europa die het online verkopen. Bizar, je weet niet meer hoeveel sales pagina's je checken moet _O-
Maar helaas is de kwaliteit van heel veel van die merken ook sterk achteruit gegaan... Productie omhoog, kwaliteit omlaag.
pi_135166930
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Maar helaas is de kwaliteit van heel veel van die merken ook sterk achteruit gegaan... Productie omhoog, kwaliteit omlaag.
Gaat me niet zozeer om de merken, maar meer om de shops. Vroeger had ik een handvol sites die ik checkte, die waren groot en hadden veel. Daarnaast had je heel veel kleine sites. Tegenwoordig heeft elke online shops elke Japans of Scandinavisch merk standaard al in het assortiment.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_135166985
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Gaat me niet zozeer om de merken, maar meer om de shops. Vroeger had ik een handvol sites die ik checkte, die waren groot en hadden veel. Daarnaast had je heel veel kleine sites. Tegenwoordig heeft elke online shops elke Japans of Scandinavisch merk standaard al in het assortiment.
Ja dat begrijp ik, maar dat zou ook met elkaar te maken kunnen hebben ofcourse :P Als er meer aanbod is zijn er ook meer webshops, lijkt mij dan iig.
pi_135170661
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:03 schreef flotser het volgende:
Mannnn, kan m'n ogen niet van pics van die Flyknit Chukka afhouden. Zó griezelig mooi! Kan niet wachten tot ik ze binnenkrijg. Vind ze misschien nog wel mooier dan de Wolfgrey Chukka :)

[ afbeelding ]
Die zijn nice! Waar heb je ze besteld? Of waar kan je ze bestellen?
pi_135171899
Lees topic, doe face palm.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  dinsdag 7 januari 2014 @ 00:51:21 #247
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_135174728
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik, maar dat zou ook met elkaar te maken kunnen hebben ofcourse :P Als er meer aanbod is zijn er ook meer webshops, lijkt mij dan iig.
Lijkt me gewoon dat er meer vraag is dus dat winkels ze ook meer inkopen. Sowieso zijn Scandinavische en Japanse designers/merken hotter dan ooit.

Ook blijft het aantal online aankopen stijgen dus voor een winkel is een goede online webshop een must. Behalve als je kan leven op locals, maar dat is meestal niet als je zulke merken in je assortiment hebt.
#FREEBAJSKORV
pi_135178758
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:51 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Lijkt me gewoon dat er meer vraag is dus dat winkels ze ook meer inkopen. Sowieso zijn Scandinavische en Japanse designers/merken hotter dan ooit.

Ook blijft het aantal online aankopen stijgen dus voor een winkel is een goede online webshop een must. Behalve als je kan leven op locals, maar dat is meestal niet als je zulke merken in je assortiment hebt.
Snap ik ook, maar wat je veel ziet zijn local shops met 20 merken in hun assortiment, die online opeens 50 merken gaan verkopen. En vooral dus in de laatste paar jaar, waar het daarvoor minder leek.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_135180437
Net de flyknit chukka binnengekregen. Moooooi! :)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:22:34 #250
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_135184177
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:11 schreef flotser het volgende:
Net de flyknit chukka binnengekregen. Moooooi! :)
Pic!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')