En natuurlijk de bestelling voor vanavond, gelukkig op tijd binnen.quote:1x Adidas Campus 80s (Edifice)
1x Adidas Hook Shot (KZK x Mark McNairy 84-Lab)
6x Asics GL3 (Xmas Pack, Slam Jam, Camo Pack, RF Miami, HAL "Mortars" & St Alfred's)
3x Asics GT2 (Red, "Elf" & HAL "Bricks")
1x Asics GL Speed (Patta x Elms)
1x ETQ Low Top 1 (Anthracite/Snake)
1x Kitsune Canvas White
1x Le Coq Sportif Footpatrol
3x NB M1500 (BWG, EBN & CHF "Chosen Few")
1x NB 1600 (CdG Junya Watanabe)
4x Nike Flyknit Chukka's (HTM Grey, Uni Red, Midnight Fog & Black)
2x Nike Free 3.0 (Midnight/White & Flash Lime)
1x Nike Flyknit Free (HTM White/Charcoal)
1x Nike Flyknit HTM (Black)
1x Nike Flyknit Trainer (White)
1x Nike Hua Light Black Concord
1x Nike Mayfly Woven
2x Puma x BWGH (Bluefield)
2x Saucony Shadow Master x Hanon (Part I & II)
1x Saucony (Bodega)
1x Saucony (Solebox Grey Devil)
1x Saucony (NOVEM Distinct Life)
1x Saucony (FP Made in Soho)
Das niet verkeerd Bajsquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:10 schreef Bajskorv het volgende:
Beste wensen voor 2014. Recap, exclusief alles wat alweer verkocht is. Uiteindelijk 38 paar opgepikt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Asics Gel Saga x BAIT Converse Jack Purcell Navy Floral Nike SB Janoski Fragment Black Nike Dunk Low Viotech Retro Nike Free 3.0 V5 Volt/Black Nike Flyknit Lunar1+ Sport Turquoise/Black VANS Authentic Lx x OG Disney (Mickey) Classic White ETQ Amsterdam Low Top 1 Light Grey ETQ Amsterdam Low Top 2 Navy Filling Pieces Low Top Full Grain Burgundy Nike Flyknit Lunar1+ Black / White / Dark Charcoal / Turquoise PUMA Trinomic XT2+ Retro PONY x Alfredo Gonzales |
Ik ook niet. Ben de zwarte roshes wel misgelopen. Was zo super limited quickstrike tier 0 dat ik snel achter het net viste.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:13 schreef Pedroo het volgende:
Iedereen alvast een fijne jaarwisseling! Heb geen idee wat ik dit jaar allemaal heb gekocht, dus helaas geen lijstje van mijn kant.
Geen gekke prijs, maar vind die cw niet zo. Liever lunarfly 306 in volt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:23 schreef Atta-boy het volgende:
Ook naar jou?
Btw voor de mensen met us10 er staan htm flyknit free's voor ¤160 op mp, is nog minder als retail
Lolol voor 150 ook, die dingen gaan blijkbaar voor cheap tegenwoordig. En terecht
Volgens dit filmpje vallen ze groot, dus als je normaal 34 hebt kun je nu beter voor 33 gaan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:50 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hoe vallen die Kith Mercer broeken? Zou wel een zwarte willen.
Gracht heeft er een, en ze vallen idd wat ruimer. Ook zijn ze wat aan de korte kant, en volgens mij was jij iets van 1.90+?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:50 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hoe vallen die Kith Mercer broeken? Zou wel een zwarte willen.
1.94 met maat 29/30 waist. Dus die gaat over. Tnx anywayquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:19 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Gracht heeft er een, en ze vallen idd wat ruimer. Ook zijn ze wat aan de korte kant, en volgens mij was jij iets van 1.90+?
SNRSquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:47 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
1.94 met maat 29/30 waist. Dus die gaat over. Tnx anyway
Overigens Rayon Frais is net gedropt. 50% op alles, including new. Oa. veel Asics enzo.
Toch nog aardig kunnen scoren:quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:49 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Gaat heul hard overigens, so don't snooze.
Ik heb 'm in XL maar vraag me af of ie niet te klein voor me is. Hier zie je maten in inches http://www.endclothing.co.uk/nike-nsw-destroyer-jacket-2.htmlquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:57 schreef Mindstate het volgende:
Thanks voor de update, heb ook een Destroyer gehaald.
Edit: Overigens wel in L, aangezien dat de enige maat was die er nog was. Mocht hij te groot zijn dan gooi ik hem wel op Marktplaats oid
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:44 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb denk ik maar 4 of 5 paar gekocht, miss zelfs 3.
Nu wel homegrowns gekocht lololol.
Fijn 2014 al m'n sneaker en fokmatties!
Edit: shooto, waarom heb je disney vans gekocht, teh fuck?
dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:41 schreef matthijst het volgende:
Goed begin van 2014
Eindelijk Space Jams![]()
[ afbeelding ]
Don. Bajs. Bazen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:00 schreef don-diablo het volgende:
Gyakusou aeroloft binnen. Wat een bazen ding.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:41 schreef matthijst het volgende:
Goed begin van 2014
Eindelijk Space Jams![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:16 schreef SHOOOTO het volgende:
Voor de AJ3 liefhebbers:
Air Jordan 3 "Hurricane Katrina"
[ afbeelding ]Erg mooi! Mooier zelfs dan de OG Firered vind ik. Of ik 'm aanschaf weet ik nog niet, heb de Black Cement, White Cement en True Blue al. Die vind ik mooier. In feite is dit eigenlijk een White Cement alleen dan met firered bij de hiel ipv zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je wel pics uploaden heh.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:51 schreef leeroy het volgende:
Zou iemand voor mij een legit check op Supreme X CDG hoodie kunnen doen?
Thanks man, hier zijn de foto'squote:Op donderdag 2 januari 2014 13:22 schreef doo. het volgende:
[..]
Moet je wel pics uploaden heh.
Wil wel ff kijken
Luister naar deze boi, hij leeft voor de fakesquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:22 schreef doo. het volgende:
[..]
Moet je wel pics uploaden heh.
Wil wel ff kijken
Heb nu 3 mensen die zeggen dat hij legit dus ik ga hem kopen. Thanks manquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:35 schreef doo. het volgende:
Lijkt mij legit. Anders even afwachten wat de rest hier zegt.
Edit sanjay flikker toch op man hahaha
Die zwartequote:
Ah nice, om eerlijk te zijn heb ik de maten niet eens opgezocht. Beetje bang dat daar geen tijd voor zou zijn, en zal er anders inderdaad toch geen verlies op draaienquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:08 schreef flotser het volgende:
[..]
Ik heb 'm in XL maar vraag me af of ie niet te klein voor me is. Hier zie je maten in inches http://www.endclothing.co.uk/nike-nsw-destroyer-jacket-2.html
Als ik maten vergelijk met de varsity die ik al heb is ie wat kleiner en ik vind die varsity die ik heb al vrij krap als ik bv een dikke sweater er onder draag. Maar goed, wat je zegt, als ie niet past gooi ik 'm op marktplaats of Ebay. Maak je er waarschijnlijk nog winst op ook
Edit: maar hier http://www.endclothing.co(...)r-jacket-161702.html heeft die destroyer weer andere (grotere) maten en dit is meer de destroyer zoals wij 'm hebben. Denk dat ie wel goed past
Hmm ja idd. Als het een fake is is het wel een bijzonder goede...quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:08 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ah nice, om eerlijk te zijn heb ik de maten niet eens opgezocht. Beetje bang dat daar geen tijd voor zou zijn, en zal er anders inderdaad toch geen verlies op draaien
CDG x Supreme hoodie ziet er goed uit, maar moet je bij de achterkant van de tag niet heel vaag een Supreme logo er doorheen kunnen zien, onder de tekst? Of haal ik nu allerlei merken door elkaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |