De walgelijke decadentie.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Die komen bij ons zelden tot nooit het huis binnen gewoon omdat we er niet van houden.
Wel staan de oesters (platte) gereed te samen met de kreeften cocktails en natuurlijk de Magnum champagnefles (Veuve) voor vanavond 00:30 uur nadat we het vuurwerk hebben afgestoken.
Ah..dat wist ik dus niet. Heb het inmiddels gevonden hoe het werkt in een ander topic.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als een topic in een reeks vol zit moet je op 'open nieuw deel' klikken. Niet zomaar een nieuw topic openen, want dan valt ie buiten de reeks.
Hij is dan zeker degene die om de zoveel keren met zijn vinger in het beslag wil om te proeven...quote:Op maandag 27 januari 2014 12:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik bak niet zomaar taarten, maar als ik het doe is het omdat mn broertje dat opeist.![]()
Hij is dan ook mijn assistent. Niet dat hij productief is, maar schattig is het wel.
Haha. Nee, soms. Hij vindt het proces en het versieren van de taart leuker dan het eten. Moet ik uiteindelijk de taart zelf opeten.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hij is dan zeker degene die om de zoveel keren met zijn vinger in het beslag wil om te proeven...
Interessante wending. Hierbij stel ik mijn brievenbus beschikbaar voor een stel taarten.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha. Nee, soms. Hij vindt het proces en het versieren van de taart leuker dan het eten. Moet ik uiteindelijk de taart zelf opeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |