Heros Ramazotti?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:10 schreef Pino112 het volgende:
Heros
Origineel tijdens de 3FM Awards was beter
Sinds dit jaar is het mijn favoriete nummer, daarvoor was het altijd Somebody to love van Queen. Tot nu toe stelt mijn nieuwe nummer 1 niet teleur.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is dan ook geweldig nummer.
Ik vond dat Papa-razzi grapje wel aardig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:10 schreef datismijnmening het volgende:
Die Sander moet echt zijn bek een keer houden
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:10 schreef Pino112 het volgende:
Heros
Origineel tijdens de 3FM Awards was beter
Rue de Mouftardquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
Stef Bos heeft echt wel mooie liedjes...We zijn ook een aantal keren naar zijn voorstellingen geweest, maar op de één of andere manier ben ik een beetje verzadigd...
*overdressed isquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:11 schreef alors het volgende:
Nederlanders overdressedDie vinden zichzelf al overdressed als ze eens geen spijkerbroek aan hebben.
Hij lult al die intro's volquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond dat Papa-razzi grapje wel aardig.
precies, pas een crematie van een ouder iemand gehad, liep de helft van de aanwezigen in spijkerbroekquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:11 schreef alors het volgende:
Nederlanders overdressedDie vinden zichzelf al overdressed als ze eens geen spijkerbroek aan hebben.
Nederlanders zijn inderdaad zelde overdressedquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:11 schreef alors het volgende:
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha ik maak een typefoutje, allemaal even lachen xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |