Het idee van 1 topic per nummer was al genoemdquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon een top 2000 subforum volgend jaar, kunnen we wel wegkomen met versplinterde topics.
Voor elk nummer een topic met de stats van Pino en de weetje van Eftelingquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon een top 2000 subforum volgend jaar, kunnen we wel wegkomen met versplinterde topics.
nee joh, alle chaos in een topic is veeeeeeel leukerquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
T2Kquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mee eensquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee joh, alle chaos in een topic is veeeeeeel leuker
Die mogen ze van mij wel 2x draaienquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
T2K
Er staat trouwens een fout in de Afkicklijst: Elton John & Kiki Dee met "Don't Go Breaking My Heart" komt er twee keer in voor.
Joh, was een geintje.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee joh, alle chaos in een topic is veeeeeeel leuker
en een plaatje van n00bie en een grapje van mijquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Voor elk nummer een topic met de stats van Pino en de weetje van Efteling
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:06 schreef fratsman het volgende:
God, wat spuug ik op dit nummer. "Je vader is overleden, dan zul je dit wel een prachtig nummer vinden." Nee. Opbokken.
Daar krijg ik dan een mooie partij werk meequote:Op dinsdag 31 december 2013 16:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Voor elk nummer een topic met de stats van Pino en de weetje van Efteling
Post ik wel de naam en jaartal, zonder positienummerquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en een plaatje van n00bie en een grapje van mij
quote:
Is goed, als je Efteling weetjes nodig hebt dan roep je mij maarquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar krijg ik dan een mooie partij werk mee
Mogen het ook gewoon algemene weetjes zijn? Bijvoorbeeld zoiets:
Op nummer #80 horen we Stef Bos met Papa. Met een hoogte van 322,7 meter boven NAP is de Vaalserberg het hoogste punt van Nederland.
Het zou zo een tekst van Blof kunnen zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op nummer #80 horen we Stef Bos met Papa. Met een hoogte van 322,7 meter boven NAP is de Vaalserberg het hoogste punt van Nederland.
Ik vind die weetjes leukquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het zou zo een tekst van Blof kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |