M'n eerste was werkelijk van de C&Aquote:
quote:
Mwoah vind ik wel maar goed.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:36 schreef Susteren het volgende:
[..]
M'n eerste was werkelijk van de C&A
Opzich nieteens zo slecht voor 't geld.
Zo te zien is Suitopia veel meer voor de gelegenheids- en feestkleding. Bij Suitsupply hebben ze toch iets sportievere pakken en kleding. Daar hebben ze een meer Italiaanse snit, wat het wat hipper maakt. Ik zou, tussen die twee, dan kiezen voor SS.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:28 schreef Susteren het volgende:
Graag wil ik een nieuw lichtgrijs pak en een mooie sport coat aanschaffen.
Ik ben aan het twijfelen of ik het bij Suitsupply aanschaf, of bij een alternatieve winkel. Budget is zo'n 300/400 euro voor het pak en maximaal 200 voor de sport coat.
Heeft iemand nog tips?
Ervaring met www.suitopia.nl ?
Heb met Suitsupply wel positieve ervaringen, maar dacht misschien is het eens tijd voor wat anders.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:46 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Zo te zien is Suitopia veel meer voor de gelegenheids- en feestkleding. Bij Suitsupply hebben ze toch iets sportievere pakken en kleding. Daar hebben ze een meer Italiaanse snit, wat het wat hipper maakt. Ik zou, tussen die twee, dan kiezen voor SS.
Het dus net de vraag wat voor iets anders dan dan zou moeten zijn. Het ligt er natuurlijk aan of je kleding voor een bepaalde gelegenheid koopt, of voor 'gewoon'.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:52 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heb met Suitsupply wel positieve ervaringen, maar dacht misschien is het eens tijd voor wat anders.
Voor 'gewoon'quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:59 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Het dus net de vraag wat voor iets anders dan dan zou moeten zijn. Het ligt er natuurlijk aan of je kleding voor een bepaalde gelegenheid koopt, of voor 'gewoon'.
Suitsupply Roermond is vrij dichtbij.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:21 schreef Steven184 het volgende:
Waar kom je vandaan?
In elk geval is Suitsupply wel een goed om even binnen te lopen.
Was meer voor eventuele andere winkels, maar weet verder niet zoveel pakkenboeren in Limburg.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
Suitsupply Roermond is vrij dichtbij.
quote:
Voor die leipe mocro flavour?quote:
Jup. Als het je enige pak is, de beste optie. Zeker met dit budget.quote:
het gaat hier niet om jouquote:Op zondag 5 januari 2014 12:33 schreef dopfles1 het volgende:
wat is er mis met een C&A pak?
ik ga toch niet 300 euro uitgeven voor een pak dat je 6 x per jaar op school draagt als dat ook voor 150 euro kan...
Niet iedereen wil eruit zien als een BCC verkoper.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:33 schreef dopfles1 het volgende:
wat is er mis met een C&A pak?
ik ga toch niet 300 euro uitgeven voor een pak dat je 6 x per jaar op school draagt als dat ook voor 150 euro kan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |