Die in Londen is op papier gelukkig een stuk beter. Dit was een gratis card dus dan wil Dana ook niet zo diep in de buidel tasten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een kut event manJezus Christ!
Main event was erg goed!!
Als dit de maatstaf is van de UFC Fight Nights gaan we een matig 2014 tegemoet...
dit was een fight pass card, London is dat ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die in Londen is op papier gelukkig een stuk beter. Dit was een gratis card dus dan wil Dana ook niet zo diep in de buidel tasten.
Daarom. De fight pass is nu gratis, vanaf Londen niet meer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit was een fight pass card, London is dat ook
geldt maar voor 3 landen, dus London is gewoon te koop op ufc.tvquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daarom. De fight pass is nu gratis, vanaf Londen niet meer.
Je gebruikt VPN (Tunnelbear) alleen om in te loggen op de ufc.tv site, daarna kan je gelijk de VPN verbinding weer verbreken en blijft alles werken zolang je de browser niet afsluitquote:
ik dacht van niet, ze checken het om de 5 sec dacht ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Je gebruikt VPN (Tunnelbear) alleen om in te loggen op de ufc.tv site, daarna kan je gelijk de VPN verbinding verbreken en blijft alles werken zolang je de browser niet afsluit
Nope, ben momenteel al een half uur aan het grasduinen op fightpass zonder VPNquote:Op zondag 5 januari 2014 00:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht van niet, ze checken het om de 5 sec dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |