abonnement Unibet Coolblue
pi_135051736
Vaart in Ronin? teh fak?
Visueel "spektakel" maar met zo'n slecht uitgewerkt verhaal + Engelssprekende japanners is er geen sprake van kijkgenot iig.

Net ook Gravity gezien.
Goede film, geen langzame stukken.
Alleen dat steeds alles net goed gaat (Gevalletje van bom stoppen op 1 seconde ter vergelijking)
Net niet geraakt, net op tijd en dat x50 ofzo.
Jammer, voelt te gemaakt, de spanning die ze op willen wekken.
Desalniettemin 7,8/10
pi_135052224

Walking With Dinosaurs 3D (2013)
De eerste film van 2014, meteen in de zeer rustige bios; 3 andere stelletjes bekeken deze 3D "remake" van de succesvolle serie.

Pluspunten aan de film zijn de 3D, de omgevingen en de CGI van de dino's.

Minpunten zijn de kinderachtige vertelstijl en een magere oogst aan verschillende soorten dinosauriers en vroege vogels. Ook de zoogdieren die in het late Krijt leefden waren nogal beperkt.

Bij mijn weten waren er geen ijskappen en de gletsjers waarover de zwaarlijvige reptielen (warm- of koudbloedig?) overheen glibberen lijken me geen juiste weergave van de toenmalige Canadese Rockies (die nog maar heuveltjes waren).

De wetenschappelijke waarde van de film is echt matig met lekker vrije interpretaties over gedrag en groepsleven van dino's.

Kijk hem in 3D op groot scherm met goed geluid en je hebt een leuke 1,5 uur, er zit best wat humor in de film.
Kijk je een brakke 2D zal het allemaal dik tegenvallen ook voor de minder geinteresseerde kijker.
7.9/10 (IMDB: 4.9/10)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 4 januari 2014 @ 08:41:25 #28
78918 SeLang
Black swans matter
pi_135057248
Spijt! (2013)
David's classmate Jochem is bullied because he is too heavy. Although David increasingly stands up to the bullying, it turns out to be too late.

Aangrijpende film. Maar het was nog sterker geweest als de film aan het begin minder sympathie had opgewekt voor het slachtoffer. Want je voelt vanaf de eerste minuut medelijden en daardoor is het moeilijk voor te stellen dat iedereen dit zomaar laat gebeuren. In het echte leven overheerst in dit soort gevallen vaak het idee dat het slachtoffer het er ook wel zelf naar maakt - er zijn twee kanten in zo'n verhaal. De film probeert de kijker een spiegel voor te houden en die spiegel had imo dus beter gewerkt als je de sympathie voor het slachtoffer pas later had opgebouwd. Ik kon me namelijk slecht identificeren met de klasgenoten die het lieten gebeuren. Het was sterker geweest als je de hele film had gedacht "wat een eikel" en "net goed" (en misschien milde gevoelens van medelijden maar niet genoeg om in te grijpen) en dan pas op het eind je realiseert wat je eigen rol is geweest in de affaire. Maar ik geef toe dat zo'n effect waarschijnlijk moeilijk valt te bereiken.
8,0
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:35:04 #29
286575 Roces18
Chef de party
pi_135059095
Jackass Bad Grandpa

Een opa moet zijn kleinzoon naar zijn vader brengen aan de andere kant van het land omdat zijn moeder de bak in moet. Onderweg gebeuren er natuurlijk allemaal dingen. Over het algemeen vind ik de Jackass films best aardig om te zien maar deze valt zwaar tegen. Dat komt omdat ze er een plot in proberen te verwerken dus afwisselend zijn de grappen opgenomen met verborgen camera´s en daarna weer met een gewone om er een verhaal in te krijgen. En dat is ook wat zeer irritant is omdat het de film alleen maar langdradig maakt. Er zitten wel geinige stukjes in, maar kijk de trailer en je hebt de film al gezien.

Ik zou hem lekker overslaan als ik jullie was ;)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_135074366
Enough Said (2013) - IMDb



Wel een aardige film, als fan van Gandolfini wilde ik het wel graag zien.
Heerlijke vent O+ En eerlijk is eerlijk,
Julia Louis-Dreyfus speelt haar rol prima. Leuke vrouw btw, ik was een beetje bang voor het
Seinfeld effect.

Het is een combinatie van een rom/com en een drama. Vermakelijk en kijkt prima weg.
Tja relaties en de relaties met de exen. soms herkenbaar.
Het cijfer imdb 7.4 is imo nogal aan de hoge kant. Dat zal wel met Gandolfini te maken hebben
anders zal het lager uit komen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135080426
Frozen



Nee, niet de gelijknamige schattige Disney film uit 2013, maar de film die 3 jaar daarvoor uitkwam over 3 jongeren die even op een wintersportuitje gaan om alle problemen van thuis even achter zich te laten.

Maar dat wintersportuitje draait uit op een regelrechte nachtmerrie als ze als enige in de stoeltjeslift zitten en op een gegeven moment alle electriciteit uit gaat......

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het zal niet de geschiedenis ingaan als beste film ooit, maar de sfeerbeelden, spanning en de soms wat gore beelden maken dit tot een uiterst spannende film om meer dan 1,5 uur mee te vullen ^O^

Na deze film ga je toch even twijfelen om in een stoeltjeslift te gaan ~O>

imdb cijfer ; slechts een 6,2
mijn cijfer ; een dikke 7,5 ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door TLC op 04-01-2014 20:56:46 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_135083654
Don Jon (2013) - IMDb

Haha, leuke film om samen met je vriendin te kijken, heb wel 17x gehoord "haha that's like you" (ja we praten engels met elkaar), vooral in de auto, man man, waarom rij je godverdomme 30 waar je 50 mag, why the fuck voeg je in met 80 op een weg waar je 120 mag! Mooi dat het ook anders kan trouwens, samen filmpjes kijken :P jammer dat het nagelang de film wat afzwakt. Daarom een iets lager cijfer.

7.
pi_135089260
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:32 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Heb zelf net deze film gezien. Wbt je spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar aanleiding van de recensie in dit topic deze film gezien. Ik vind het echt een aanrader! En Shailene Woodley is gewoon 'kjoet'...

pi_135089364
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:03 schreef yukon het volgende:

[..]

Naar aanleiding van de recensie in dit topic deze film gezien. Ik vind het echt een aanrader! En Shailene Woodley is gewoon 'kjoet'...

[ afbeelding ]
Ja, ze is zeker leuk, maar speelt het hele laatste deel zich nou af in een week of niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135091078


The Revenant

Verrassend donkere horror-comedy. Had 'm iets lichter verwacht en moet heel eerlijk zeggen dat het me niet helemaal goed lag. Shaun of the Dead had ook wel een laatste kwartier wat niet helemaal in de lijn van het geniale begin lag maar het eerste gedeelte compenseerde dat ruimschoots. The Revenant heeft hetzelfde probleem in het kwadraat maar het midden is niet goed genoeg om dat te compenseren. Laatste tien tot twintig minuten zijn zo donker dat het predicaat comedy misschien niet eens op z'n plek is.

Als film an sich een 5, in het genre wel een 6 tot 6.5 denk ik. Persoonlijk neig ik naar een 5.5 tot 6 omdat het iets te deprimerend was. Dale & Tucker en Shaun of the Dead blijven mijn favorieten in het genre. Desalniettemin een leuke poging.

Spoiler (verwachtingen van film vs. trailer, etc.)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 23% gewijzigd door SuperHarregarre op 05-01-2014 11:15:50 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 5 januari 2014 @ 00:59:57 #36
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_135091301
Carrie (2013) - IMDb



A reimagining of the classic horror tale about Carrie White, a shy girl outcast by her peers and sheltered by her deeply religious mother, who unleashes telekinetic terror on her small town after being pushed too far at her senior prom.

Het origineel kende ik, nou ja, 10 jaar geleden of zo dus ik wist alleen in de hele basis waar het over ging.
Deze remake werkt echter prima, het houd de originele verhaallijn in stand toch zitten er 2013 nieuwigheden in die echter niet misstaan, ze passen goed bij het verhaal en irriteren niet.

Ik snap dat het op het boek is gebaseerd, toch zou ik graag eens meer willen zien, het eindigd te snel in mijn ogen, maar dat heeft meer met het boek te maken dan met de film.

Prima film dus, niet eng...maar een horror film hoeft niet eng te zijn.

imdb: 6,2
Ikke: 7,0
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  zondag 5 januari 2014 @ 02:09:28 #37
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_135092897
quote:
The Fly (1958)
Haha, ik ben een fan van dit type SF-film uit de jaren '50. Tis een tikkeltje onzinnig: een wetenschapper doet spannende teleportatie-experimenten en besluit zichzelf ook te transporteren. Echter wordt een vlieg met het device ook meegeteleporteerd, waardoor de wetenschapper een vliegenkop krijgt! Dit tot de grote schrik van zijn vrouw!

Niet alles maakt evenveel sense. De wetenschapper meent dat zijn nieuw uitgevonden technologie niet zoveel afwijkt van het uitzenden van TV-beelden bijvoorbeeld :') Nog meer van dit soort situaties zorgen voor hilarische momenten, maar de film an sich is nog heel behoorlijk gemaakt. David Cronenberg zou er in de jaren '80 een remake van maken, die ook niet verkeerd is. Cijfer: 8

^O^ ^O^ ^O^
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
pi_135095678
Open Grave (2013) (Horror/Thriller, meer thriller dan horror, niet kijken met de instelling van een horror film iig)

Een groep mensen wordt heel gek wakker in een huis en 1 van hen in een groot open graf met honderden lijken.

Ze herinneren zich in het begin totaal niks, grote verwarring dus.
Langzaam maar zeker beginnen ze zich van alles te herinneren.

Erg goede film, vooral dat net als de hoofdpersonen langzaam maar zeker een idee krijgt wat er nou gaande is, maar doordat ze zich vlagen herinneren kan het alle kanten op.

Van ons 8.2/10

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler niet lezen als je de film wilt zien :)
pi_135095731
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:36 schreef Soury het volgende:
Enough Said (2013) - IMDb



Wel een aardige film, als fan van Gandolfini wilde ik het wel graag zien.
Heerlijke vent O+ En eerlijk is eerlijk,
Julia Louis-Dreyfus speelt haar rol prima. Leuke vrouw btw, ik was een beetje bang voor het
Seinfeld effect.

Het is een combinatie van een rom/com en een drama. Vermakelijk en kijkt prima weg.
Tja relaties en de relaties met de exen. soms herkenbaar.
Het cijfer imdb 7.4 is imo nogal aan de hoge kant. Dat zal wel met Gandolfini te maken hebben
anders zal het lager uit komen.
Zo een vermoeden had ik al daar ik de film al een week of 2 binnen heb en heb laten liggen omdat iets mij zei dat deze alleen een redelijke publiciteit kreeg vanwege het plotselinge overlijden van Gando.

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:59 schreef ZodiaX het volgende:
Carrie (2013) - IMDb



Het origineel kende ik, nou ja, 10 jaar geleden of zo dus ik wist alleen in de hele basis waar het over ging. Deze remake werkt echter prima, het houd de originele verhaallijn in stand toch zitten er 2013 nieuwigheden in die echter niet misstaan, ze passen goed bij het verhaal en irriteren niet.

Ik snap dat het op het boek is gebaseerd, toch zou ik graag eens meer willen zien, het eindigd te snel in mijn ogen, maar dat heeft meer met het boek te maken dan met de film.

Prima film dus, niet eng...maar een horror film hoeft niet eng te zijn.

imdb: 6,2
Ikke: 7,0

Ik heb 'm dus afgelopen vrijdagavond gezien en eerlijkheidshalve heb ik zitten spoelen omdat ik zelf het origineel ook ken,wat zeg ik: zag hem toen in de bioscoop! en als je het origineel kent dan merk je dat deze remake de verhaallijn aanhoudt. Je kan bij wijze van, weten wat de volgende scene wordt als je het origineel kent, zo voorspellend is het.

De hoofdrolspeelster heeft al een apart voorkomen maar dat maakt haar niet "griezeliger" dan bijvoorbeeld een Sissy Spacek in het origineel die er normaal uitziet maar met een andere gezichtsexpressie ineens echt het predicaat "beangstigend"kan worden opgespeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het origineel verslaat voor mij met gemak deze remake.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mike op 05-01-2014 11:04:24 ]
pi_135095817
Ik weet niet of hier ook series genoemd mogen worden, of dat daar een apart topic voor is. Mocht dit het geval zijn merk ik het wel.

Ik zag laatst 2 afleveringen van Chicago Fire op Fox langskomen, en het beviel me zeer goed. Deze serie ben ik nu aan het kijken en ik moet zeggen dat het heul verslavend is. Misschien niet kwalitatief het beste, en ook niet het origineelste, maar wel gewoon heel vermakelijk.

7/10


The show explores the lives, both professional and personal, of the firefighters and paramedics of the Chicago Fire Department at the quarters of Engine Co. 51, Truck Co. 81, Rescue Squad Co. 3, and Ambulance 61. Following the death of Firefighter Andrew Darden, the loyalties fracture and divide as the Lieutenant, or officer-in-charge of Truck Co. 81, Matthew Casey and the officer-in-charge of Squad Co. 3, Lieutenant Kelly Severide both blame one another for Darden's death. Kelly Severide is consumed with more guilt when he learns Darden's wife also blames him for the tragedy. Despite their differences, the firehouse comes together after the near death of Truck Co. 81 Firefighter Christopher Herrmann.

New to the station is Firefighter Candidate Peter Mills, also assigned to Truck Co. 81, who is following in the footsteps of his late father and trying to find his place, over the objections of his mother. Alongside Paramedics Gabriela Dawson and Leslie Shay, under the leadership of 25th Battalion Chief Wallace Boden, the firehouse faces life or death decisions every day, but look to each other like family, making sure to look out for each other, no matter what happens. Chicago Fire's tagline is, "Life in the heat of it".
pi_135097073
Idiocracy (2006)

Een simpele Amerikaanse soldaat wordt gebruikt als proefpersoon voor een winterslaapexperiment, maar in plaats van na een jaar wordt hij pas na 500 jaar wakker. Hij belandt in een toekomst waarin iedereen verschrikkelijk dom is geworden en hij dus de slimste persoon op aarde is.

In potentie had dit een leuke melige komedie op kunnen leveren. In plaats daarvan is het een hoop stront geworden die absoluut niet grappig is, vooral vanwege de karakters die ronduit stom en vervelend zijn. De film duurt maar 80 minuten maar is nog steeds tijdverspilling.

IMDb: 6.5
Ik: 4
pi_135097521
Ooit eens op tv gezien ja, zoals je zegt Potentie om echt wel een simpel maar erg komische film van te maken.
Maar slechte karakters en de afwezigheid van een goed grappig verhaal, maakt he echt een slechte film.
pi_135104834


Yabu no naka no kuroneko (of The Black Cat from the Grove) (1968)

Een horrorverhaal dat zich afspeelt tegen de achtergrond van een door oorlogen geteisterd middeleeuws Japan. Een jonge man wordt mee de oorlogen in gesleept en laat zijn vrouw en moeder onvrijwillig achter in een vermoedelijk verder vredig huisje in een vredige omgeving. Dat beeld wordt echter ruw verstoord als de eerste scène gelijk laat zien hoe een groep rondtrekkende, vermoeide en hongerige samurai het huisje plunderen en de vrouwen verkrachten om ze daarna te vermoorden en het huisje plat te branden.

Even na deze gebeurtenis staat het in de omgeving liggende dorp voor een raadsel als verschillende willekeurig uitgekozen samurai dood worden teruggevonden met beestachtige verminkingen in hun nek.

Ik zou deze film graag een perfecte score willen geven, want in visueel opzicht is het ongeëvenaard mooi. De beelden zijn rustgevend, maar tegelijkertijd zeer onheilspellend. Zo wordt er in een scène weinig tot niets in beeld gebracht dat niet direct relevant is. Figuren duiken op vanuit de schaduwen en verdwijnen daar net zo snel weer in. De vrouwen in witte gewaden tegen donkere omgevingen komen zo prachtig tot hun recht. Het prachtige bamboebos voor 'de wandeling' is briljant gekozen. Het juiste gebruik van rook benadrukt de griezelige sfeer nog eens meer.

De muziek is even minimalistisch. Geen bombastische soundtrack, maar slechts enkele simpele, zeer effectieve noten en omgevingsgeluiden die precies de juiste sfeer weten over te brengen.

Het enige kritiekpunt dat ik heb op deze film, is dat niet één keer, maar zelfs tot twee keer toe de naïviteit van een personage tot ongeloofwaardige hoogtes wordt getild. De film wist me helemaal mee te slepen in haar fantasierijke, mysterieuze wereld. Maar door de geloofwaardigheid van een personage zo erg aan te tasten, zet je als kijker toch even een stapje buiten de filmwereld en ga je je afvragen waarom de filmmakers dit niet net even anders hadden aangepakt.

Desondanks is het een schitterende film. Dit is een spookverhaal zoals ik ze graag zie. 8/10
pi_135106085
Lone Survivor



De film is gebaseerd op de mislukte missie "Operation Red Wings", die op 28 juni 2005 werd uitgevoerd door Navy Seal Team 10. Het doel van het team is om Taliban-leider Ahmad Shah te doden. De missie komt echter al snel in het gedrang als het team nabij het Hindu Kush gebergte in een hinderlaag van de Taliban loopt. Marcus Luttrell (Mark Wahlberg) moet alles op alles zetten om deze nachtmerrie te overleven.


IMDB: 7,6
Mijn Cijfer: 8:0
  zondag 5 januari 2014 @ 17:31:32 #45
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_135108931
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:35 schreef Roces18 het volgende:
Jackass Bad Grandpa
[ afbeelding ]
Een opa moet zijn kleinzoon naar zijn vader brengen aan de andere kant van het land omdat zijn moeder de bak in moet. Onderweg gebeuren er natuurlijk allemaal dingen. Over het algemeen vind ik de Jackass films best aardig om te zien maar deze valt zwaar tegen. Dat komt omdat ze er een plot in proberen te verwerken dus afwisselend zijn de grappen opgenomen met verborgen camera´s en daarna weer met een gewone om er een verhaal in te krijgen. En dat is ook wat zeer irritant is omdat het de film alleen maar langdradig maakt. Er zitten wel geinige stukjes in, maar kijk de trailer en je hebt de film al gezien.

Ik zou hem lekker overslaan als ik jullie was ;)
Maak je geen zorgen...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_135112015

The Wolf of Wall Street (2013) - IMDb
Met o.a. Leonardo DiCaprio, Jonah Hill

Verhaal
Een waargebeurd verhaal over een beurshandelaar (Jordan Belfort) die rijk wilt worden, en daar zijn levensdoel van heeft gemaakt. Al op jonge leeftijd weet hij grote bedragen bij elkaar te krijgen, waarna het verhaal een wending neemt richting een absurde bijna onrealistische wereld.

Wees voorbereid op 3 uur lang drugs en hoeren. Hoewel ik dat normaal enigszins storend vind omdat sommige films dat als rode draad gebruiken om een bepaalde doelgroep aan te spreken, wordt het hier (hoewel veel en expliciet) als zijdelingse draad gebruikt en werd het niet storend ervaren door mij.

Deze film valt verder niet te beschrijven. Het is een erg goede mix van humor en drama. Zonder te veel te willen verklappen heb ik begrepen dat veel van de dingen die Jordan Belfort (DiCaprio) zegt rechtstreeks uit de biografie komen, en de absurditeit die door de hele film heen speelt ook een grote kern van realisme blijkt te hebben.

Uiteindelijk heb ik het ervaren als een comedy met een zeer goed doorlopend (drama) verhaal erin.

Een film die je gezien moet hebben, en verschillende genre kijkers goed zal bevallen.

IMDB: 8,7
Ik: 9

pi_135112088
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik weet niet of hier ook series genoemd mogen worden, of dat daar een apart topic voor is. Mocht dit het geval zijn merk ik het wel.

Ik zag laatst 2 afleveringen van Chicago Fire op Fox langskomen, en het beviel me zeer goed. Deze serie ben ik nu aan het kijken en ik moet zeggen dat het heul verslavend is. Misschien niet kwalitatief het beste, en ook niet het origineelste, maar wel gewoon heel vermakelijk.

7/10
[ afbeelding ]

The show explores the lives, both professional and personal, of the firefighters and paramedics of the Chicago Fire Department at the quarters of Engine Co. 51, Truck Co. 81, Rescue Squad Co. 3, and Ambulance 61. Following the death of Firefighter Andrew Darden, the loyalties fracture and divide as the Lieutenant, or officer-in-charge of Truck Co. 81, Matthew Casey and the officer-in-charge of Squad Co. 3, Lieutenant Kelly Severide both blame one another for Darden's death. Kelly Severide is consumed with more guilt when he learns Darden's wife also blames him for the tragedy. Despite their differences, the firehouse comes together after the near death of Truck Co. 81 Firefighter Christopher Herrmann.

New to the station is Firefighter Candidate Peter Mills, also assigned to Truck Co. 81, who is following in the footsteps of his late father and trying to find his place, over the objections of his mother. Alongside Paramedics Gabriela Dawson and Leslie Shay, under the leadership of 25th Battalion Chief Wallace Boden, the firehouse faces life or death decisions every day, but look to each other like family, making sure to look out for each other, no matter what happens. Chicago Fire's tagline is, "Life in the heat of it".
Na Downton Abbey heb ik geen series meer, dan ga ik deze maar eens proberen... ;).
I´m back.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:16:28 #48
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_135116927
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:08 schreef Dobbs het volgende:
Idiocracy (2006)

Een simpele Amerikaanse soldaat wordt gebruikt als proefpersoon voor een winterslaapexperiment, maar in plaats van na een jaar wordt hij pas na 500 jaar wakker. Hij belandt in een toekomst waarin iedereen verschrikkelijk dom is geworden en hij dus de slimste persoon op aarde is.

In potentie had dit een leuke melige komedie op kunnen leveren. In plaats daarvan is het een hoop stront geworden die absoluut niet grappig is, vooral vanwege de karakters die ronduit stom en vervelend zijn. De film duurt maar 80 minuten maar is nog steeds tijdverspilling.

IMDb: 6.5
Ik: 4
Idiocracy is een geweldige film, die krijgt van mij zo een 8.
pi_135117288
Gisteren naar de film Spijt! gekeken, en ik moet zeggen dat ik het wel een leuke film vond. ook heb je een beetje een idee hoe de sfeer is op Nederlandse scholen als Belg

ik zou wel eens graag voor de fun als belg even op een Nederlandse school zitten
pi_135118617
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:16 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Idiocracy is een geweldige film, die krijgt van mij zo een 8.
van mij ook, lol...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')