voor dallas buyers club is ie flink afgevallen omdat ie een aids patient speelt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:57 schreef JDx het volgende:
In True Detective (aanradertje/serie van hem) ziet hij er ook beroerd uit, wellicht was het voor die rol?
Toen ik de serie aan iemand introduceerde dacht ik dat het nog vrij langzaam ging in het begin. Het begint goed en bouwt steeds meer op. En het is natuurlijk ook nog in Albuquerque.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:25 schreef Timo20 het volgende:
En gisteren afgekeken:
Breaking Bad - Season 1
Leuk begin van een serie die qua plot heel veel belovend is. Het duurde wel even voor ik "er in zat" maar uiteindelijk lukte dat gelukkig toch.
Met sommige irritante personage en sommige hele coole en af en toe wat mindere momenten (dan kakt het wat in qua spanning en tempo, dat evenwicht was nogal eens zoek) is het een serie die zich nu (na twee afleveringen van het tweede seizoen gezien te hebben) wel nog aan mij "moet bewijzen".
Benieuwd naar de rest, hoop dat de reeks zich verder voort ontwikkeld en dat ik nog 4 goede seizoenen te zien ga krijgen.
IMDB Cijfer: 9,6/10
Mijn Cijfer: 7,7/10
Jij kijkt steeds dezelfde films als ik, dit is al de tweedequote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:29 schreef golfer het volgende:
Borgman (2013) - IMDb
Typische absurde Alex van Warmerdamfilm, die je constant in verbazing houdt.
Prachtige beelden, verhaal soms onnavolgbaar. Soms psychologisch drama, soms gewoon pure comedie.
IMDb: 7,3
Ik: 7,1
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Borgman
Een hele stomme, rare fimen wat the clue van het verhaal is snap ik nog steeds niet
![]()
http://filmfestival.nl/publiek/films/borgman
een 3+ voor de moeite
Juist daardoor kijk ik die films.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jij kijkt steeds dezelfde films als ik, dit is al de tweedeik vond het een stomme film en ik snapte er'niks van
Nah ...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Juist daardoor kijk ik die films.
Als jij er eentje een 10 geeft weet ik dat het een zeventje is en als jij er niks van snapt weet ik dat ie interessant is.
Nee, lief en anders.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah ...dat betekent dus dat je mij erg om vindt neem ik aan
Ah... dan is het goedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, lief en anders.
Maar ik heb je smaak een beetje leren kennen qua films en dan weet ik welke krenten ik uit jouw papje moet kiezen.
Omdat series eigenlijk alleen door fans worden gekeken. Het vraagt meer dedication om een seizoen te kijken en meestal vind je het dan al tof. Een kutfilm kun je alsnog uitkijken, bij een serie stop je na 1 episode.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:38 schreef Panthera. het volgende:
Hoe komt het dat die series allemaal zo'n superhoog IMDb cijfer hebben. Ik bedoel, meeste redelijke series hebben een hoger cijfer dan Apocalypse Now, dat is toch niet realistisch? Ik bedoel, heb eerste seizoen Dexter gezien, prima geproduceerd en aardig verhaal, maar had ook in 2 uur gekund en dan was het een 7,3 geweest.
En mensen geven na 1 episode geen slecht cijfer, blijkbaar?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Omdat series eigenlijk alleen door fans worden gekeken. Het vraagt meer dedication om een seizoen te kijken en meestal vind je het dan al tof. Een kutfilm kun je alsnog uitkijken, bij een serie stop je na 1 episode.
Ik vond Yojimbo destijds juist geweldig, van begin tot eind, en prima pacing. Bij Seven Samurai had ik juist meer moeite om het vol te houden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:03 schreef Manke het volgende:
Yojimbo: moet je van houden, wel mooie beelden voor die tijd, veel saaie stukken, misschien omdat ik moe was toen ik keek 7,7
quote:Days of being wild: vond het saai 5,5
TDK vond ik geweldig. TDKR vond ik helaas echt helemaal niks. Belachelijk verhaal en villains. Helaas. Ik gaf er echt geen reet om.quote:The dark knight rises: geweldige film, erg spannend 9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |