Ik helemaal gaan moshen daarquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zie wat hoofden heen en weer gaan
Ik zie wat DJ's bewegen, dat is ook allesquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zie wat hoofden heen en weer gaan
Mijn baas vindt het allemaal wel primaquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga aan het werk![]()
Gr. Gr.
Je baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Zijn 4 of 5 verschillende regelsquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik mis echt de complete songteksten die gepost werden. Zou me bij Bruce ook helpen
Hebben we nietquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn baas vindt het allemaal wel primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doet zeker mee
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Wie deed dat altijd?quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik mis echt de complete songteksten die gepost werden. Zou me bij Bruce ook helpen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn baas vindt het allemaal wel primaWat doe je voor werk dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
work . dat weet ik dan weer welquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:51 schreef Uccie het volgende:
Some of those that want forces....are the same that burn crosses
Some of those that were in forcesquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:51 schreef Uccie het volgende:
Some of those that want forces....are the same that burn crosses
Hij fucked alles upquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:52 schreef Ferdo het volgende:
Doet Giel Beelen nog wel eens het f*ck you-momentje?
Niet met dit nummer maar de rest welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |