Ik heb afgelopen jaar wel respect voor haar nummers gekregenquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heeft me vanaf seconde 1 niks gedaan. De leukste plaat van haar vind ik dan ook Homecoming.
Knus.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit tussen Doedezemaar en Uccie in
Dan mag je een wens doenquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als die liedjes zo slecht waren, hoe komt het dan dat er vijf stuks in de Top 103 staan? Dan zullen haar nummers toch wel iets van kwaliteit bevatten...quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:11 schreef BatMutsje het volgende:
[..]
Ze kan wel een topstem hebben, ze moet er alleen wat betere liedjes bij zoeken
Jaquote:
kom er gezellig bij. Van links naar rechts.........en weer terugquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
BUUULLLLLLSSSS OOOOOONNNNNNN PARAAAAAAAAAAAAAADDDEEEEquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe mijn van RATM maar Take the Power Back, Settle for Nothing, Know Your Enemy en Freedom
Volgens sommigen wel, maar ik heb niet op haar gestemd en zal het ook nooit doen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als die liedjes zo slecht waren, hoe komt het dan dat er vijf stuks in de Top 103 staan? Dan zullen haar nummers toch wel iets van kwaliteit bevatten...
Ben jaloersquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mag niet van Johannesquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is gewoon een onzin argument die je nu aanhaalt. De top 2000 is behoorlijk voorgekauwd. Anders staan bepaalde NL artiesten echt niet zo hoog.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als die liedjes zo slecht waren, hoe komt het dan dat er vijf stuks in de Top 103 staan? Dan zullen haar nummers toch wel iets van kwaliteit bevatten...
Ik heb er ook niet op gestemd. De nummers van Adele komen ook wel hoog zonder mijn stem.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:14 schreef BatMutsje het volgende:
[..]
Volgens sommigen wel, maar ik heb niet op haar gestemd en zal het ook nooit doen.
De nummers spreken mij niet aan, ik heb respect voor haar, maarja iedereen zijn eigen smaak natuurlijk.
Radio2-smaak nog steeds. Geldt ook voor Coldplayquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jijquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet op gestemd. De nummers van Adele komen ook wel hoog zonder mijn stem.
Als ik al op haar zou stemmen, ging mijn stem naar Cold Shoulder, dat - schandalig genoeg - niet in de Top 2000 staat.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En Radio 2 luisteraars houden 52 weken per jaar niet van muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |