Wat kon die Freddie ervan immers?quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:32 schreef indiaantje89 het volgende:
KoL haters![]()
Caleb > Freddie Mercury
Het is nu al 5+ jaar oud.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is iedereen over 5 jaar weer vergeten.
Ik denk dat ze wel eens gelijk kan hebben, maargoed.. we zullen zienquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk als Alors straks groot is ze het wel inziet
Ja, dus?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:31 schreef alors het volgende:
[..]Dit mag je haten, maar dit is over 20 jaar gewoon een klassieker, nu al eigenlijk.
Tja, als mensen er stug op blijven stemmen om hun gelijk te krijgen...quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel eens gelijk kan hebben, maargoed.. we zullen zien
Het staat er nog steeds in. Beter nog, het staat er al 4 jaar in en stijgt.quote:
Nou ja niet op *dit* moment natuurlijk. Hoewel ik wel zit te luchtdrummenquote:
Katchy nummer is het, dus grote kansquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:34 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, als mensen er stug op blijven stemmen om hun gelijk te krijgen...
Alhoewel, dan is het een oude plaat, geen classic
Daar zouden sommige drummers al moeite genoeg mee hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ja niet op *dit* moment natuurlijk. Hoewel ik wel zit te luchtdrummen
Dat sluit niet uit dat iedereen het over 5 jaar vergeten is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het staat er nog steeds in. Beter nog, het staat er al 4 jaar in en stijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |