Kampers?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik lig nog steeds in bed
Ik wil dat mijn lief wakker word maar dat doet ie maar niet!
Geen enen balquote:
Ben je zó slecht in pijpen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik lig nog steeds in bed
Ik wil dat mijn lief wakker word maar dat doet ie maar niet!
Er is maar 1 manier om daar achter te komen...quote:
Heerlijk wakker worden is dat, beter dan ontbijt op bedquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik durf dat wakker pijpen nooit
Wat als hij nou liever bleef slapen? Dat is lullig
Het is toch gewoon ontbijt op bed, alleen niet voor jouquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijk wakker worden is dat, beter dan ontbijt op bed
Dan doe je het wel echt echt écht hééééél slecht! Anders bestaat dat niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
Wat als hij nou liever bleef slapen?
Touchéquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is toch gewoon ontbijt op bed, alleen niet voor jou.
Zolang hij daarna gewoon verder mag slapen is er niets aan de handquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik durf dat wakker pijpen nooit
Wat als hij nou liever bleef slapen? Dat is lullig
Al die kruimels in je nestquote:
Ja maar ik lag niet voor niks te wachtenquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang hij daarna gewoon verder mag slapen is er niets aan de hand
Het lijkt hier vanaf vanochtend al op een oorlogsgebiedquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Vuurwerk valt hier nog wel mee op het moment, af en toe iets.
Ik heb alleen echt totaal geen zin meer
Net zo pijnlijk als vuurwerk in de anus van een kat.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoerige kutjong met hun hoerige kutvuurwerk!![]()
Hihi: kutvuurwerk
Er gebeurt geen reet, maar af-en-toe laten ze een sirene afgaan zodat mensen niet gaan zeuren over bizarre defensie budgetten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |