abonnement Unibet Coolblue
pi_135594795
PM ronde gedaan, tot morgen iedereen! *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_135596019
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:34 schreef El_Thijs het volgende:
PM ronde gedaan, tot morgen iedereen! *O*
Tot morgen *O*
pi_135596462
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Tot morgen *O*
Zowaar een hooggeëerde gast O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_135621169
Heel veel plezier morgen!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_135621252
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:44 schreef Wolken het volgende:
Heel veel plezier morgen!
Dank je!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_135649981
Het was erg gezellig! En de volgende keer ga ik mee uit eten! :P
pi_135655389
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:35 schreef WeirdlyWired het volgende:
Het was erg gezellig! En de volgende keer ga ik mee uit eten! :P
Inderdaad, dat was wel een gemis!

Verslag volgt morgen :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_135656027
Het was een leuke meet. :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_135656595
Nieuwe meet toegevoegd! Cabaretmeet bij -Splash-, met zijn goedvinden erin gezet.

SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meets in de planning

SPOILER: Zaterdag 18 januari 2014 - Lasergamen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 1 februari 2014 - Filmmeet (Stephen King)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 1 maart 2014 - Cabaretmeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_135656718
SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meets in de planning


SPOILER: Zaterdag 1 februari 2014 - Filmmeet (Stephen King)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 1 maart 2014 - Cabaretmeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_135656747
Nieuwe meet toegevoegd! Cabaretmeet bij -Splash-, met zijn goedvinden erin gezet.

SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meets in de planning


SPOILER: Zaterdag 1 februari 2014 - Filmmeet (Stephen King)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 1 maart 2014 - Cabaretmeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^

Aangemeld voor cabaret

[ Bericht 8% gewijzigd door tijnbrein op 18-01-2014 21:58:00 (oude meet verwijderd) ]
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_135657006
Even de oude meet verwijderd, zoals Wolken al deed ;)

SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meets in de planning

SPOILER: Zaterdag 1 februari 2014 - Filmmeet (Stephen King)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 1 maart 2014 - Cabaretmeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_135659718
Was weer een erg gezellige meet. Met dank aan Thijs voor het organiseren, en met dank aan iedereen voor de gezelligheid!

Weer leuke nieuwe mensen leren kennen in ieder geval.

Heb al weer zin in de volgende meet. :)
  zondag 19 januari 2014 @ 08:54:43 #114
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_135667215
Was weer ouderwets gezellig, en volgens mij bijna voor iedereen nieuwe ervaring rijker met het eerste keer lasergamen
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
pi_135675107
Verslag van de lasergamemeet in Tilburg
Datum: 18 januari 2014.
Plaats: De Voltage (in Tilburg).

Het parkeerterrein oprijdend zag ik al dat tijnbrein was aangekomen. Ik parkeerde de auto en voegde me bij hem, en toen was het wachten op de rest. Er stond ook een groep dames te wachten, maar dit was een Fok!-meet met klasse dus ik wist dat die niet bij ons hoorden.

Het duurde niet lang of jdel, WeirdlyWired, VitDijk88, pilsje-pintje en Bompa85 zich bij ons voegden (niet specifiek in die volgorde, maar anyway). -Splash- en Pinkdwarf waren (natuurlijk) weer eens te laat en ook freshy98 liet even wat langer op zich wachten. Is ook wel te begrijpen, Tilburg is ook een echte wereldstad. Opeens kwam RIVDSL uit de Voltage lopen, zeggende dat hij er al even was. Wachtend op de rest werd ik ineens gebeld door snuggertje die al lang en breed binnen bleek te zijn.

Boven aangekomen werd er door iedereen kennisgemaakt en gepraat en werden we uiteindelijk opgeroepen om te gaan lasergamen. Inmiddels had freshy98 zich ook bij ons gevoegd en waren er nog twee die iets te laat waren, al kwamen deze tijdens de introductie van het lasergamen snel in de instructiekamer en was de groep compleet. Nou ja, compleet... je hebt altijd wel iemand die even naar de wc moet op het laatste moment.

We vergaapten ons aan een introductiefilmpje over de Maya's (wat eerder leek op een lowbudgetversie van Avatar), en iedereen vroeg zich hardop af wat dit eigenlijk te maken had met lasergamen. Niemand is in ieder geval achtervolgd door een grote zwarte panter bijvoorbeeld, en iedereen had zijn kleren nog aan.

Na deze introductie en instructie werden we toegelaten in de ruimte waar we ons harnas en wapen kregen. Als echte Stormtroopers waar Darth Vader een moord voor zou doen stonden we klaar om te beginnen. De teams werden verdeeld in 6 tegen 6 (groen tegen rood), en als eerste mocht groen het terrein in. Het was behoorlijk donker maar je kon genoeg zien. Onder het gedreun van de muziek zocht iedereen een plaats en kon het spektakel beginnen.

Over en weer vielen schoten (toepasselijk piew-piew-piew) en als je geraakt werd was je even 6 seconden onschendbaar, al kon je zelf ook niets doen in die tijd. De niet rennen-regel werd door iedereen genegeerd, want overal zag je groene en rode lichten heen en weer schieten. Sommigen hadden zich verscholen boven de rest en anderen hadden zich maar helemaal verstopt. Pinkdwarf waande zich in een actiefilm en dook overal in, uit, over en onder.
De 20 minuten waren zo voorbij en bij terugkomst was het al duidelijk dat het rode team dik gewonnen had (om de taal van de instructeur te gebruiken). Helaas voor VitDijk88 geen scorekaart, maar hij wist zich groot te houden, de arme jongen.

Het was tijd voor een korte pauze, en iedereen kon even op adem komen. Bij velen gutste het zweet over het voorhoofd, maar dat mocht de pret niet drukken. Er werd wat gedronken en de stemming zat er goed in. Iedereen keek uit naar de volgende ronde waarin we de teams zouden omgooien.

Dat hebben we geweten ook.

Pinkdwarf vond het een goed idee om de kleuren van de teams aan te passen. Het was nu blauw tegen roze (want Pinkdwarf), en roze mocht als eerste het terrein in. Blauw volgende snel erna en deze keer was de strijd een stuk meer tactisch dan de eerste keer. Er werd minder gerend (behalve een niet nader te noemen roze dwerg), en er werd veel geniepiger geschoten op elkaar. Er werden zowaar commando's geroepen voor een beter overwicht.

Het leek er bijna op dat deze 20 minuten korter duurden dan voorheen, en bij terugkomst had team Pink dik gewonnen. Deze keer was tijnbrein de ongelukkige die geen scorekaart kreeg. Wat wel opviel was dat alle vrouwen ook telkens in hetzelfde team zaten. En ja, ze hebben dan ook 1x gewonnen.

Het lasergamen was voorbij en we togen richting centrum voor een korte pauze voordat we gingen eten. Met freshy98, Bompa85 en VitDijk88 in mijn auto en de rest verdeeld over andere auto's parkeerden we en liepen we de Dudok binnen, waar volgens sommigen heerlijke appeltaart was te krijgen. Ik heb het niet geproefd helaas.

De stemming zat er goed in en na een rondje besteld te hebben kwam iedereen goed los. Om de tere harten van de meesten hier te besparen zal ik de meest expliciete dingen weglaten, maar het ging van het losmaken van kledingstukken met 1 hand tot een plakkerige natte bank. En niet om namen te gaan noemen *kuch*WeirdlyWired*kuch*. Desondanks bleef de sfeer opperbest en vloog de tijd voorbij. Helaas namen snuggertje, Bompa85, freshy98 en WeirdlyWired zelf afscheid van ons.

Voor het avondeten togen we naar een restaurant genaamd Eataly. Er werden tafels geregeld en -Splash- verkondigde dat hij honger had, zoals hij al vaker had gedaan sinds we de Dudok binnen liepen. Het bleek dat VitDijk88 het meeste honger had want hij wilde al meteen een voorgerecht. Er werden ook mandjes brood besteld die binnen niet afzienbare tijd leeg waren. De bestellingen werden doorgegeven en de sfeer bleef erg gezellig.

Het eten zelf was heerlijk, al had -Splash- een gerecht wat een geheel nieuwe betekenis gaf aan de uitspraak "gebakken lucht". Veel waren er pizza-minded, terwijl pilsje-pintje en ik ons tegoed deden aan een vleesgerecht. VitDijk88 was de vreemde eend in de bijt met zijn pastagerecht. Pinkdwarf voelde zich net een konijn toen ze aan de groente begon die op haar pizza lag. En tussen de gangen door liet jdel nog een Koreaanse kippensoep zien. Details bespaar ik jullie, maar de volgende keer dat iemand zegt "poten omhoog" dan denk ik aan die foto.

Nadat iedereen had gegeten en nog even gezellig had nagetafeld (waar -Splash- de theekan van pilsje-pintje enorm interessant vond) besloten we af te rekenen en huiswaarts te keren. Tijnbrein, RIVDSL en pilsje-pintje togen richting station en ik zette VitDijk88 nog even af bij de Voltage waar zijn auto stond, waarna het voor mij ook tijd was om huiswaarts te keren.

Wederom was dit weer een gezellige meet waar we ons allemaal goed vermaakt hebben. De groep was van een behoorlijke omvang, het was heel erg gezellig en hebben veel lol gehad!

Tot de volgende meet!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_135714405
Mooi verslag weer Thijs! ^O^
pi_135717063
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:50 schreef jdel het volgende:
Mooi verslag weer Thijs! ^O^
Thanks!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 21 januari 2014 @ 00:58:16 #119
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_135746493
Hai allemaal,

Ik ben nieuw hier (en met 'hier' bedoel ik R&P en niet Fok!),
en ik vroeg mij af of ik mij kan/mag aanmelden voor de Cabaret-meeting op 1 mrt.
Ik ken hier nog niemand en weet niet of dat een voorwaarde is,
anders is dat ook nog wel op te lossen lijkt me.

Wat info over mij, mocht iemand daarin geïnteresseerd zijn: Ben momenteel druk met het opknappen van mijn huisje, waardoor er niet echt tijd of puf is om echt uitgebreid Utrecht te leren kennen. En de meeste vrienden die ik heb zijn inmiddels stelletjes geworden (met kids) waardoor (spontaan) afspreken wat lastiger is geworden. Dus lijkt deze meeting mij een leuk alternatief, weer eens wat anders. En ik ben dol op cabaret, al met al, een mooie combinatie lijkt mij zo en hoop dat jullie er ook zo over denken.

Yv
pi_135756578
Zolang je nickname niet Spezza19 is ben je veilig ;-)

Welkom in de kring.
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:22:06 #121
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_135760872
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:58 schreef Yvie_lu het volgende:
weet niet of dat een voorwaarde is,
anders is dat ook nog wel op te lossen lijkt me.

Wat info over mij, mocht iemand daarin geïnteresseerd zijn: Ben momenteel druk met het opknappen van mijn huisje, waardoor er niet echt tijd of puf is om echt uitgebreid Utrecht te leren kennen. En de meeste vrienden die ik heb zijn inmiddels stelletjes geworden (met kids) waardoor (spontaan) afspreken wa
Sure, meld je gewoon aan. Je bent van harte welkom.
Oh, mocht iemand materiaal hebben. Gewoon meenemen. DVD & HD/SD file formaat (heb geen blauwstraalspeler).
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_135764935
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Hai allemaal,

Ik ben nieuw hier (en met 'hier' bedoel ik R&P en niet Fok!),
en ik vroeg mij af of ik mij kan/mag aanmelden voor de Cabaret-meeting op 1 mrt.
Ik ken hier nog niemand en weet niet of dat een voorwaarde is,
anders is dat ook nog wel op te lossen lijkt me.

Wat info over mij, mocht iemand daarin geïnteresseerd zijn: Ben momenteel druk met het opknappen van mijn huisje, waardoor er niet echt tijd of puf is om echt uitgebreid Utrecht te leren kennen. En de meeste vrienden die ik heb zijn inmiddels stelletjes geworden (met kids) waardoor (spontaan) afspreken wat lastiger is geworden. Dus lijkt deze meeting mij een leuk alternatief, weer eens wat anders. En ik ben dol op cabaret, al met al, een mooie combinatie lijkt mij zo en hoop dat jullie er ook zo over denken.

Yv
Welkom! Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_135765212
Yvie_lu bij de cabaretmeet gezet.

SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meets in de planning

SPOILER: Zaterdag 1 februari 2014 - Filmmeet (Stephen King)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 1 maart 2014 - Cabaretmeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:15:25 #124
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135765825
SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meets in de planning

SPOILER: Zaterdag 1 februari 2014 - Filmmeet (Stephen King)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 1 maart 2014 - Cabaretmeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
pi_135766190
Goed bezig eef!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')