Jewel, maar ik leef in een autistisch huishouden waar alles op gezette tijdstippen gebeurd. Avondeten altijd precies 7 over half 6quote:
Net als vorig uurquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
Het gaat iets beter met Shumacher
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
Okeeeee....quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jewel, maar ik leef in een autistisch huishouden waar alles op gezette tijdstippen gebeurd. Avondeten altijd precies 7 over half 6
Op dezelfde manier als Friso vrees ik... buiten levensgevaar, maar weinig kans dat ie ooit nog wakker wordt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
Te vroegquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:01 schreef donroyco het volgende:
Michael Schumacher, wie scant hem niet?
nou dat iddquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als Friso vrees ik... buiten levensgevaar, maar weinig kans dat ie ooit nog wakker wordt.
Pinjooooooquote:
Met een prachtrol voor Ringo.quote:
Mooiste Harrisonquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:02 schreef HiDiHo het volgende:
Nog veel plezier bij de laatste uurtjes top2000
* HiDiHo gaat zich voorbereiden voor de jaarwisseling
quote:
Ik ben ook bang voor een Friso-scenarioquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als Friso vrees ik... buiten levensgevaar, maar weinig kans dat ie ooit nog wakker wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |