Deze man weet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:37 schreef Friek_ het volgende:
Uiteraard gezellig met de kids naar de dierentuin of circus, om opgesloten beesten te bekijken met een kutleven. Ondertussen dierenmishandelaars scherp veroordelen. Jaja mensen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:37 schreef Friek_ het volgende:
Uiteraard gezellig met de kids naar de dierentuin of circus, om opgesloten beesten te bekijken met een kutleven. Ondertussen dierenmishandelaars scherp veroordelen. Jaja mensen.
Duidelijke taal, niets op af te dingen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:37 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:37 schreef Friek_ het volgende:
Allebei een vorm van leedvermaak. De een is echter sociaal geaccepteerd, de ander niet. Waarom? Willekeur.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je echt niet snapt dat dat toch echt iets anders is dan dit, dan gaat het ook niet helemaal goed in je bovenkamer
Nee,"deze man" weet helemaal geen klote en is simpel alles aan het doodrelativeren da's niet zo heel moeilijk hoor, dat kun je namelijk met alles doen, maar echt hout snijdt het niet.quote:
Ja, precies, dat lijkt me ook ja. Bij een dierentuin bezoek is het verminken van dieren zodat ze moeten worden ingeslapen ook aan het orde van de dag. Maarja, dan betaal je 40 euro voor een kaartje dus dan mag het.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Allebei een vorm van leedvermaak. De een is echter sociaal geaccepteerd, de ander niet. Waarom? Willekeur.
Kwestie van je hond trainen, luie mensen die zijn of haar hond niet fatsoenlijk trainen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat met al die knallen buiten het beestje waarschijnlijk niet eens naar buiten wil. De Honden hier in de omgeving draaien ook helemaal door, constant geblaf overal.
Zal wel hard gaan, de Siberische tijgers zijn niet áán te slepen bij circus Benz.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, precies, dat lijkt me ook ja. Bij een dierentuin bezoek is het verminken van dieren zodat ze moeten worden ingeslapen ook aan het orde van de dag. Maarja, dan betaal je 40 euro voor een kaartje dus dan mag het.
Die kat heeft bovendag maar een korte tijd leed gekend, dieren in een dierentuin zitten hun hele leven opgesloten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Allebei een vorm van leedvermaak. De een is echter sociaal geaccepteerd, de ander niet. Waarom? Willekeur.
Kattenliefde?quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:46 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoop dat de daders heel langzaam en zeer pijnlijk worden weggevreten door de meest verschrikkelijke dodelijke ziekte die er op aarde is te vinden.
Ja nee maar Scorpie dát mag dus niet hé, want jij gaat toch ook naar de dierentuin? Of hebt met Kerst weer een lapje vlees op? Of vroeger wel eens een steentje richting een eend geschopt? Dus nein, gewoon lekker laten lopen die lui, ze zijn niet anders dan jij en ik.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:46 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoop dat de daders heel langzaam en zeer pijnlijk worden weggevreten door de meest verschrikkelijke dodelijke ziekte die er op aarde is te vinden.
Een zeventigklapper om hun scrotum binden en afsteken lijkt mij wel een gepaste straf.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:46 schreef Scorpie het volgende:
Wereldvreemd, als je er daadwerkelijk zo tegenaan kijkt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:37 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is wel triest als je hetzelfde slechte grapje maakt als Betyar maar dan nog slechter
Ja fantastisch, lekker met het hele gezin een dagje naar een stel dieren kijken met explosieven in hun anus. Patatje erbij, beetje frisdrank, topdag.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:37 schreef Friek_ het volgende:
Boeiend.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Kwestie van je hond trainen, luie mensen die zijn of haar hond niet fatsoenlijk trainen.
Tja, het is ook wereldvreemd dat katten houden (ofwel mishandelen) als 'huisdier' doodnormaal gevonden wordt...quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:48 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Wereldvreemd, als je er daadwerkelijk zo tegenaan kijkt.
Nee dat is het niet aangezien half Nederland dat doet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, het is ook wereldvreemd dat katten houden (ofwel mishandelen) als 'huisdier' doodnormaal gevonden wordt...
En dan zeggen mensen dat er nooit iemand wat opsteekt van een internetdiscussie.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nee maar Scorpie dát mag dus niet hé, want jij gaat toch ook naar de dierentuin? Of hebt met Kerst weer een lapje vlees op? Of vroeger wel eens een steentje richting een eend geschopt? Dus nein, gewoon lekker laten lopen die lui, ze zijn niet anders dan jij en ik.
Natuurlijk, weleens van 'gedomesticeerd' gehoord? Alsof het gros van de huis-, tuin- en keukenkatten die we houden uberhaupt zou overleven als je ze nu buitenschopt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, het is ook wereldvreemd dat katten houden (ofwel mishandelen) als 'huisdier' doodnormaal gevonden wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |