Al zeker 25 jaar. Daarvoor heb ik er geen herinneringen aanquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het eigenlijk dat vuurwerk al een aantal dagen voor oud en nieuw opgehaald kan worden?
Wat is daar absurd aan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij had vanaf het begin dat je hier was moeten trollen.
Mensen herinneren je eerdere berichten en weten dat je te intelligent bent voor dit soort absurde vergelijkingen.
De intentie is anders.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat is daar absurd aan?
In het ene geval wordt er een poes op gruwelijke wijze behandeld dan staat iedereen klaar om op zijn toetsenbord te rossen dat de dader in mootjes moet worden gehakt.
In het andere geval worden miljoenen beesten dagelijks gruwelijk behandeld en kopen we met een glimlach de stukjes zo goedkoop mogelijk bij de buurtsuper.
Ik hou van dieren en van vlees. Maar dat hypocriete geschreeuw om dierenmishandelaars de ergste manieren om te sterven toe te wensen terwijl jezelf nog te belazerd bent om je eigen koopgedrag enigszins aan te passen en zo daadwerkelijk heel veel dierenleed te voorkomen:![]()
![]()
Ik deed zojuist nog een pogingquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok. Maar wat kun je hier nou over debatteren? Verder dan "dit is ontzettend fout" zullen we niet komen.
Weinig tot geen discussiewaarde.²
Ik dacht voor een aantal jaren terug alleen 30 en 31 decemberquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Al zeker 25 jaar. Daarvoor heb ik er geen herinneringen aan
Hypocriet volk is het.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat is daar absurd aan?
In het ene geval wordt er een poes op gruwelijke wijze behandeld dan staat iedereen klaar om op zijn toetsenbord te rossen dat de dader in mootjes moet worden gehakt.
In het andere geval worden miljoenen beesten dagelijks gruwelijk behandeld en kopen we met een glimlach de stukjes zo goedkoop mogelijk bij de buurtsuper.
Ik hou van dieren en van vlees. Maar dat hypocriete geschreeuw om dierenmishandelaars de ergste manieren om te sterven toe te wensen terwijl jezelf nog te belazerd bent om je eigen koopgedrag enigszins aan te passen en zo daadwerkelijk heel veel dierenleed te voorkomen:![]()
![]()
Jaja. Als je miljoenen dieren gruwelijk behandelt, maar wél met de juiste intenties dan is het helemaal in orde.quote:
omdat het niet zoveel met elkaar te maken heeftquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat is daar absurd aan?
![]()
Sowieso twee dagen voor oudjaarsdag dacht ik. Dit jaar hadden ze mazzel met die zondag er tussen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik dacht voor een aantal jaren terug alleen 30 en 31 december
Dierenleed heeft niks met dierenleed te maken?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat het niet zoveel met elkaar te maken heeft
Dat zeg ik nergens.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jaja. Als je miljoenen dieren gruwelijk behandelt, maar wél met de juiste intenties dan is het helemaal in orde.
nou als je het zo zegtquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:43 schreef Perrin het volgende:
Dierenleed heeft niks met dierenleed te maken?
amen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat is daar absurd aan?
![]()
Dat zeg je alleen maar omdat je zonder schuldgevoel je goedkope vleesje wilt blijven knagenquote:
Praat iemand dat goed dan? Wanneer iemand er lol aan heeft dieren te mishandelen ben je in mijn ogen hoe dan ook een trieste geest. En het is ook niet zo dat hier alle mensen voor het goedkoopste stuk vlees gaan. Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jaja. Als je miljoenen dieren gruwelijk behandelt, maar wél met de juiste intenties dan is het helemaal in orde.
ik doe sowieso niet aan schuldgevoelquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je zonder schuldgevoel je goedkope vleesje wilt blijven knagen
Ik vind het dierenleed wat anderen veroorzaken ook heel matig. *koopt nog een kilo plofkip*quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik doe sowieso niet aan schuldgevoel
interesseert me helemaal niets dat zo'n legbatterijkip een kutleven heeft, ik koop toch alleen maar plofkip en ik ben te lam om te jagen ... dog eat dog world enzo
maar voor de lol een strijker bij een levend wezen naar binnen steken vind ik matig
Kijk, een dier slachten en een dier willen zien lijden zit echt verschil in. Een dier voor de lol slachten omdat je er blijkbaar geil van gaat worden om een dier pijn te zien lijden vind ik persoonlijk ziek.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dierenleed heeft niks met dierenleed te maken?
je moet toch etenquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind het dierenleed wat anderen veroorzaken ook heel matig. *koopt nog een kilo plofkip*
Mwa, in sommige landen eten ze net zo goed honden. Ik ga ze daar niet op veroordelen. Ik vind het ook nogal een verschil met voor de lol een dier laten lijdenquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moet toch eten
als die gasten die kat gelijk op de bbq hadden gelegd had ik het minder matig gevonden
Sommigen zien blijkbaar het verschil niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:49 schreef Re het volgende:
ja ja, die redenatie, wordt vaak gebruikt, omdat 1 erg is, dan 2 ook niet erg. Het zijn losstaande feiten die niets met elkaar te maken hebben
Ah, de vegajugend is ook weer presentquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind het dierenleed wat anderen veroorzaken ook heel matig. *koopt nog een kilo plofkip*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |